دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقلخودرومیتسوبیشی

میتسوبیشی ترایتن 2019 – پیکابی مردانه با ایمنی و عملکرد بالا

میتسوبیشی، خودروی L200 یا ترایتن را در حدود چهل سال و در قالب پنج نسل به مشتریان خود در سراسر جهان عرضه کرده است.  در آخرین مدل این خودرو شاهد تغییرات گوناگونی هستیم. در ادامه این مقاله از مجله پروماگ به بررسی ویژگی ها و امکانات این خودرو می پردازیم.

زبان طراحی میتسوبیشی ترایتن 2019

میتسوبیشی ترایتن 2019 نسبت به مدل قبلی، نمایی خشن تر داشته ، پیشرفته تر است و  سیستم های ایمنی گوناگونی را در بر دارد. این خودرو که در کارخانه میتسوبیشی واقع در تایلند ساخته می شود، دومین خودروی پرفروش این خودروساز ژاپنی است.  از سال 1978، 4.7 میلیون دستگاه از این خودروی محبوب در سراسر جهان به فروش رسیده است. مدل قبلی میتسوبیشی L200 برای چهار سال در بازار حضور داشت. این خودرو از سوی برخی منتقدین به علت ظاهر غیر مردانه ای که نسبت به رقبایش داشت مورد انتقاد قرار گرفت. برای رفع این مشکل، طراحان میتسوبیشی از زبان طراحی جدید این خودروساز که داینامیک شیلد نامیده می شود استفاده کرده اند. از این نوع طراحی در همه شاسی بلند های جدید میتسوبیشی استفاده شده است.

میتسوبیشی ترایتن 2019 از ظاهری مردانه و قدرتمندتر به همراه قطعات کرومی و پروژکتور های باریک LED در چراغ های جلو بهره می گیرد. ارتفاع چراغ های جلو میتسوبیشی ترایتن 2019 از زمین افزایش پیدا کرده و به 70 سانتیمتر رسیده است. به کمک گلگیرهای برجسته و چرخ های 18 اینچی آلومینیومی، خودرو دارای  ظاهری خشن تر شده است و این تغییری است که بسیاری از مشتریان به دنبالش بوده اند. طراحی عقب خودرو هم متناسب با کاربری تجاری مورد انتظار از آن است و شکل چراغ های عقب در این مدل تغییر کرده است. بیشتر بروزرسانی های انجام گرفته در این خودرو در کاربری غیر باربری این خودرو انجام گرفته است ولی لوازمی که برای حمل بار در مدل قبلی مورد استفاده قرار می گرفت را در این مدل نیز می توان استفاده نمود.

فناوریهای بکار رفته در میتسوبیشی ترایتن 2019

مهندسان و مدیران میتسوبیشی همواره بر این موضوع تاکید می کنند که علیرغم استفاده از فناوریهای افزایش ایمنی و قابلیت های خارج جاده ای، بر دوام و کارایی این خودرو خدشه ای وارد نشده است.

سیستم جلوگیری از برخورد جلو وعقب، هشدار نقطه کور، دستیار خروج از خطوط و دوربین های 360 درجه ، محیطی امن تر نسبت به مدل های قبلی میتسوبیشی برای سرنشینان مهیا کرده است. چراغ های این خودرو با تشخیص نزدیک شدن خودرویی دیگر از روبرو از حالت نوربالا به نورپایین تغییر می یابند.همه این ها  در کنار جنبه ماجراجویانه این خودرو، تجربه ای متفاوت را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. در کارخانه میتسوبیشی در تایلند در هر ساعت 38 دستگاه ترایتن 2019 ساخته می شود.

 

 

قوای محرکه میتسوبیشی ترایتن 2019

یکی از ویژگی های جالب میتسوبیشی ترایتن 2019 ، قابلیت انتخاب مابین دو نوع تنظیم چهارچرخ متحرک در این خودرو است. سیستم چهارچرخ متحرک این خودرو به شما این امکان را می دهد که مابین حالات انتقال قدرت به چرخ های عقب و یا چهارچرخ انتخاب نموده و قدرت موتور، سیستم انتقال قدرت و ترمز ها را برای حالات مختلفی از قبیل شن، گل و لای، برف، ماسه و سنگ تنظیم کنید. سیستم کنترل حرکت در سرازیری و قفل دیفرانسیل عقب نیز از قابلیت های موجود در این  خودرو است.

طراحی داخلی میتسوبیشی ترایتن 2019

فضای داخلی خودرو تلفیقی از طراحی کابین یک خودرو سواری و یک خودروی باری است و شباهت های زیادی با نسل قبلی خود دارد. جنس مواد استفاده شده در داخل اتاق میتسوبیشی ترایتن 2019 نسبت به قبل بهبود یافته و سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو در مدل جدید ارتقا پیدا کرده است. صندلی های خودرو نیز بصورت برقی قابل تنظیم هستند.

 

 

طبق آخرین خبرها یک سیستم انتقال قدرت 6 سرعته دستی و یک سیستم انتقال قدرت 6 سرعته اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است. فرمان خودرو نرم  و تیز است و راننده را برای عبور از خیابانهای باریک با مشکلی مواجه نمی کند.  ترمز های خودرو نیز به خوبی از پس وظایفشان بر می آیند. به لطف کارایی مناسب کمک فنر های عقب خودرو ، سواری میتسوبیشی ترایتن 2019 همانند شاسی بلندهای سواری موجود در بازار بوده و حداقل تکان را به داخل خودرو انتقال می دهد.

 

 

ویژگی های کلیدی ترایتن 2019

موتور: 2.4 لیتری چهارسیلندر دیزل

قدرت/ گشتاور: 179 اسب بخار/430 نیوتن بر متر

سیستم انتقال قدرت:  شش سرعته اتوماتیک/ چهارچرخ متحرک

0 تا 62 مایل بر ساعت: 11.8 ثانیه

حداکثر سرعت: 178 کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت: 37.7 مایل بر گالون

آغاز عرضه:  سپتامبر 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا