دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کالای ورزشی

هدفون جدید شرکت باس مناسب ورزشکاران با قابلیت ضد آب

هدفون ضد آب

بی سیم و بدون مشکل در زمان ورزش به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید.

بدون هیچگونه نگرانی در زمان انجام تمرینات ورزشی خود ، حتی شنا ! موسیقی مورد علاقه خود با بهترین کیفیت و وضوح گوش فرا دهید. این هدفون بگونه ای طراحی شده که بمنظور استوار بودن در گوش از پایداری بالایی برخوردار باشد و عین حال از تکنولوژی های بسیار پیشرفته نیز برخوردار است.

هدفون ضد آب

طراحی منحصر بفرد جهت ایجاد صدای با کیفیت و واضح

این هدفون هم از نظر فناوری در مدارات الکترونیکی خود جهت ایجاد صدای با کیفیت و آنتن دهی مناسب و بدون مشکل منحصر بفرد است و هم از نظر امکانات که بر روی آن نصب گردیده شامل ضد آب ، امکان برقراری تماس و یا پاسخ به تماس تلفن ، اکولایزر صدا ، سیستم شارژ سریع و دوام شارژ بالا منحصر بفرد است.

هدفون ضد آب

راحتی و ثبات

این هدفون ترکیبی بی نظیر از راحتی و ثبات است. این به این دلیل است که نازل های آن از حالت فیزیکی خاصی برخوردار هستند تا تماس هر چه بیشتر را با داخل گوش انسان برقرار نمایید، در حالی که بال نگهدارنده به طور طبیعی به شکل رگی بالای گوش متصل است. آنها نمی افتد، اما راحت خواهند ماند. و شما می توانید در تمرینات خود بدون نگرانی از افتادن هدفون تمرکزتان را حفظ نمایید.

خیلی بیشتر از یک جعبه محافظ

باطری هدفون باس قادر است 5 ساعت شارژ مداوم را جهت کارکرد آن تامین نماید ، بهمراه هدفون یک جعبه محافظ ارائه شده که هم بعنوان محافظت از هدفون می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و هم یک باطری داخلی دارد که می تواند هدفون ها را پس از قرار گرفتن در محل خود دوباره شارژ کند. باطری جعبه می تواند شارژ 10 ساعت هدفون ها را تامین نماید. همچنین قابلیت شارژ سریع بصورت 15 دقیقه شارژ که می تواند 45 دقیقه هدفون ها را روشن نگه دارد نیز وجود دارد. 

هدفون ضد آب

ثبات و پایداری

طراحی منحصر جهت ثبات و ماندگاری و بدون افتادن در زمان تمرینات ورزشی

ضد آب

درجه حفاظت IPX4 که در برابر آب و عرق هدفون را محافظت می کند و بدون نگرانی در زیر باران و داخل استخر این هدفون ها را قابل استفاده می کند.

سیستم اکولایزر

اکولایزر قابل تنظیم داخلی مناسب هر گونه سلیقه و موسیقی

باطری و جعبه محافظ

5 ساعت دوام شارژ باطری ها و استفاده از جعبه محافظ هم بمنظور محافظت از هدفون ها و هم شارژ آنها از طریق باطری داخل جعبه محافظ که خود باطری جعبه 10 ساعت شارژ را تامین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا