دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

طراحی داخلیمعماری و دکوراسیون

نکات مهم در خرید پارتیشن اداری که باید بدانید

آیا می خواهید محیط اداری خود را تغییر داده و جلوه ‌ای خاص به محیط خود ببخشید؟ امروزه افراد مختلفی در محیط های کاری خود از پارتیشن های متنوعی استفاده می کنند. در دنیای حاضر پارتیشن اداری مدرن یکی از خاص ‌ترین و محبوب ‌ترین ابزار در دکوراسیون اداری به حساب می آید. همچنین در حال حاضر این بخش به طور چشمگیری در حال افزایش و رو به گسترش است. پس اگر قصد دارید تا به سراغ خرید پارتیشن اداری بروید، نیاز به یک راهنمایی کامل خواهید داشت.

انواع پارتیشن اداری 

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که با توجه به جنس دارای مدل های مختلفی است. هر کدام از آن ها با توجه به موقعیت خود و محیط کاری مورد نظر انتخاب و نصب خواهند شد. به طور کلی پارتیشن اداری شامل موارد زیر می شود.

  • پارتیشن اداری آلومینیومی
  • پارتیشن اداری چوبی
  • پارتیشن اداری شیشه ای 
  • پارتیشن اداری دو جداره 

شما با آگاهی از اطلاعاتی صحیح و کامل در خصوص هر کدام از این پارتیشن ها می توانید انتخابی مناسبی در خصوص خرید آن ها داشته باشید. دقت نمایید اگر قصد دارید تا از پارتیشن ها به عنوان عنصر اصلی در محیط ها مد نظر خود استفاده کنید، باید انتخابی بسیار عالی و مناسب داشته باشید.

نکات مهمی که قبل از خرید پارتیشن باید بدانید

در هنگام خرید پارتیشن اداری نکات متغیر بسیاری وجود دارند؛ اما در این بین برخی از نکات و قواعد ثابت هستند و باید رعایت شوند. در ابتدا مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ارتفاع پارتیشن است که در هنگام نصب نباید از ۲ متر کمتر باشد. نکته بعدی توجه به وضعیت نور گیری، سرما و گرمای محیط است.

با در نظر داشتن این مسائل شما می توانید تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید. از دیگر مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید، شبیه بودن پارتیشن به دکوراسیون محیط مد نظر خواهد بود. همچنین پیش از خرید پارتیشن باید به این موضوع توجه کرد که متراژ محیط کاری چه قدر است؟ پس از دانستن و آگاهی کامل از متراژ و دیگر ویژگی ‌های مربوط به محیط کاری خود، برای خرید پارتیشن اداری اقدام نمایید.

خرید پارتیشن مدرن اداری

جنس پارتیشن ها از چه نوعی باید باشد

از دیگر مسائلی که شما قبل از خرید پارتیشن اداری باید به آن توجه کنید جنس پارتیشن ها است. آگاهی از جنس پارتیشن ها نکته ای مهم بوده که باید با توجه به نوع محیط طراحی شود. اگر قصد دارید تا پارتیشن شیشه ای سفارش دهید، باید به ضخامت و اندازه آن توجه ای ویژه داشته باشید. توجه به ضخامت و اندازه شیشه پارتیشن ها به نوع محیط مورد نظر شما بستگی خواهد داشت. 

برخی از افراد به هنگام نصب پارتیشن های شیشه، درخواست می کنند که شیشه این محصول کدر یا شفاف باشد. این موضوع به محیط کاری افراد بستگی بسیار زیادی دارد. دقت نمایید که هر کدام از پارتیشن های دو جداره دارای نوع و جنس مختلفی هستند. از جمله جنس های پارتیشن های اداری می توان به شیشه ای – ترکیبی (شیشه و MDF) یا تمام MDF اشاره کرد.

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

امروزه با توجه به ویروس کرونا و طبق اطلاعیه های مربوط به مرکز پیشگیری و درمان این نوع بیماری حفظ رعایت فاصله اجتماعی برای تمامی افراد و در مناطق سر بسته ضرورت دارد. از همین رو استفاده از پارتیشن ها و جدا کننده ها در محیط های اداری و سر بسته پیشنهاد می شود. محیط هایی که کارمندان بیشتر وقت خود را با مشتریان در ارتباط هستند، لازم است تا فاصله خود را با آن ها رعایت کنند. از همین رو استفاده از پنل های شفاف کاربردی خواهد بود. 

البته دقت داشته باشید که مزایای استفاده از پنل ها و پارتیشن ها در محیط اداره تنها به ویروس کرونا و فاصله اجتماعی ختم نمی شود و مزیت های دیگری نیز دارد. از دیگر مزایای نصب پارتیشن های اداری در محیط اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حفظ حریم خصوصی افراد
  • سلامت روان
  • خلاقیت
  • حفاظت طولانی مدت در مقابل بیماری ها و خطرات مختلف

پارتیشن های اداری

سخن پایانی

امروزه برای جداسازی محیط کاری و همچنین استفاده بهینه از فضای ادارات، پارتیشن ها می توانند انتخابی بی نظیر و عالی باشند. اگر قصد دارید در محیط کاری خود از پارتیشن اداری استفاده کنید و سپس اقدام به خرید لوازم نمایید، باید به اندازه عناصر و پارتیشن توجه داشته باشید. به عنوان مثال پس از قرار دادن پارتیشن اداری، جهت خرید میز اداری باید به اندازه های پارتیشن و میز دقت نمایید. برای نصب پارتیشن نیاز به یک سری راهنمایی و آگاهی از اطلاعات کامل دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا