دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

ست رنگ بنفش رنگ سال برای اتاق پذیرایی، انتخابی متفاوت و خلاقانه

بنفش جزو آن دسته از رنگ هایی است که استفاده کردن از آن در دکوراسیون خانه بیش از آن که به سلیقه شخصی افراد بستگی داشته باشد، به میزان جسارت، شجاعت و نگرش متفاوت آن ها بر می گردد. بله استفاده از رنگ بنفش مختص افراد جسور است. رنگ بنفش که به عنوان رنگ سال 2018 انتخاب شده است در ترکیب با رنگ های خاصی، زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای به خود می گیرد. در این مطلب سعی داریم شما را با ست رنگ بنفش برای اتاق پذیرایی آشنا کنیم و این ایده را در ذهن های خلاق شما عزیزان جا بیاندازیم که رنگ بنفش، رنگی خاص و بسیار زیبا است.

ست رنگ بنفش رنگ سال برای اتاق پذیرایی، انتخابی متفاوت و خلاقانه

استفاده از رنگ بنفش به تنهایی نمی تواند ایده جالبی باشد، اما با کمی ظرافت، دقت و البته شناخت داشتن به ویژگی های این رنگ، می توان به خوبی در اتاق پذیرایی و دیگر قسمت های خانه از آن استفاده کرد. رنگ بنفش از ابتدا تا کنون یک رنگ سلطنتی و خاص به شمار می آید و آرامش و زیبایی منحصر به خودش را دارد. همچنین در مد و فشن، برای بسیاری از طراحی های داخلی منزل، جزو اولین انتخاب ها است.

1- ست رنگ بنفش رنگ سال برای اتاق پذیرایی: رنگ بنفش با چه رنگ هایی ست می شود؟

برای استفاده از رنگ بنفش ابتدا باید بدانیم که این رنگ سلطنتی و خاص در ترکیب با چه رنگ هایی زیبایی خود را به رخ می کشد و با چه رنگ هایی برای اتاق پذیرایی مناسب خواهد بود. در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که رنگ هایی که برای ست کردن با رنگ بنفش استفاده خواهید کرد به طور مستقیم با تم رنگ بنفشی که انتخاب کرده اید در تناسب است، برای مثال ترکیب رنگ بنفش تیره و یا بنفش بادمجانی با رنگ های زرد لیمویی و نارنجی ترکیب هیجان انگیزی را خواهند ساخت که توجه هر طراحی را به خود جلب خواهد کرد ولی برای اتاق پذیرایی چندان مناسب نخواهد بود. اما اگر به دنبال ست رنگ بنفش برای اتاق پذیرایی خود هستید، بدون درنگ آن را با رنگ سفید و یا خاکستری ترکیب کنید تا به زیبایی چشم نواز و خارق العاده آن پی ببرید. ترکیب رنگ سفید و بنفش فضایی پر از آرامش و روشنایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و تمرکز اصلی طراحان هنگام استفاده از رنگ بنفش. ترکیب آن با انواع رنگ سفید است. اگر می خواهید بیشتر از رنگ سال 2018 استفاده کنید، می توانید تمام دیوار ها را به رنگ بنفش کم رنگ درآورده و سپس تمام لوازم اتاق پذیرایی از قبیل مبلمان، فرش ها، میز تلویزیون را به رنگ تماما سفید و یا سفید با سایه روشن های بنفش انتخاب کنید.

ست رنگ بنفش

2- ست رنگ بنفش رنگ سال برای اتاق پذیرایی: یک قدم جسور تر، انتخاب لوازم اساسی اتاق پذیرایی به رنگ بنفش

در قسمت بالای متن گفتیم که می توانید دیوار ها را به رنگ بنفش درآورده و سایر لوازم را تماما سفید انتخاب کنید، اما گاهی اگر می خواهید متفاوت تر از آنچه که تا کنون در منازل دیگر دیده اید عمل کرده و شجاعت و جسارت خود را نشان دهید، لوازم اساسی اتاق پذیرایی از قبیل مبلمان، فرش ها و قالی ها را به همراه شلف ها و میز تلویزیون به رنگ بنفش و رنگ هایی که با بنفش هارمونی های زیبایی می سازند در بیاورید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند نمونه از ست رنگ بنفش را به شما بشناسانیم :

  • ست رنگ بنفش: بنفش + خاکستری؛ این ترکیب یکی از هوشمندانه ترین ترکیب ها خواهد بود زیرا هیچ وقت کهنه بنظر نخواهند رسید و بسیار با کلاس جلوه خواهند کرد.
  • ست رنگ بنفش: بنفش + برنزی؛ رنگ برنزی وقتی با بنفش ترکیب می شود فضایی رمانتیک را خلق می کند و حضوری فعال و پر طرفدار در آرایشگاه ها و مجالس عروسی دارد، زیرا بی نهایت شیک و زیبا جلوه می کند.
  • ست رنگ بنفش: بنفش + قرمز آلویی؛ قرمز آلویی به بیانی ساده تر همان بنفش متمایل به قرمز است، استفاده از دو تناژ مختلف از یک رنگ که یکی خاصیت سردی و دیگری خاصیت گرمی دارد، بسیار هوشمندانه بنظر می رسد، اینطور نیست؟ این ترکیب رنگ اتاق پذیرایی شما را بسیار با شکوه و پر زرق و برق خواهد کرد.
  • ست رنگ بنفش: بنفش + سبز خاکستری؛ رنگ سبز متمایل به رنگ خاکستری،‌رنگی بسیار شیک و کم پیدا بوده و در عین حال بسیار خنثی است و زمینه را برای درخشش رنگ بنفش، بخصوص بنفش های براق فراهم می کند و ترکیبی بسیار متفاوت و خاص می سازد.
  • ست رنگ بنفش: بنفش + زرد خردلی؛ شاید برایتان جای تعجب باشد اما رنگ بنفش به خوبی با رنگ های شاد مانند انواع تن های رنگ زرد ترکیب شده و محیطی متعادل و زیبا را خلق می کند. رنگ بنفش و زرد در چرخه رنگ ها در مقابل هم قرار می گیرند و مکمل هم هستند، به امتحان کردنش می ارزد! 

 ست رنگ بنفش

بیشتر بخوانید

اعتماد به نفس عامل اصلی موفقیت انسانها

ریمل رنگی و نحوه ست کردن آن با آرایش

سخن آخر

ست رنگ بنفش رنگ سال 2018 از قدیم الایام در ضیافت ها و مهمانی های بزرگ در نزد پادشاهان و مردم از جایگاه خاص و پر طرفداری برخوردار بوده و رنگی بسیار شیک و درجه یک برای اتاق پذیرایی است. اگر خواهان ست رنگ بنفش در اتاق پذیرایی خود هستید، درنگ نکنید و حتی ذره ای شک به وجودتان راه ندهید. امیدواریم مطالب ما از مجله آنلاین پروماگ مورد استفاده شما خوانندگان همیشگی قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را به سمت استفاده از ست رنگ بنفش رنگ سال 2018 در اتاق پذیرایی خود تشویق کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا