دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ایده های شغلی

جدیدترین روش های کسب درآمد در سال ۱۴۰۱

سال ۱۴۰۱ قطعا سالی متفاوت برای کسب درآمد اینترنتی است و اگر میخواهید در این سال به درآمد اینترنتی برسید حتما نکاتی که در این مطلب ارائه خواهد شد را مطالعه کنید.

کسانی که در حوزه های مختلف اینترنت مانند شبه های اجتماعی ، وبسایت ها و اپلیکیشن های مختلف درآمد اینترنتی دارند به خوبی میدانند اگر با روند های جدید همراه نباشد خیلی زود آمار فروششان کاهش خواهد یافت.

پس هرکسی که درآمد اینترنتی میخواهد باید با آخرین تغییرات این حوزه آشنا بشود. برخی ازین تغییرات مربوط به مردم و اینکه به چه محتواهایی توجهشان کمتر شده است میباشد.

نوشته های مشابه

 

پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

۱- تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام به روش ممتاز کلاب

سال ۱۴۰۱ هم سالی است که همچنان اینستاگرام در راس همه ی راه های کسب درآمد از اینترنت میدرخشد. برای این کار شما حتما باید به بهترین شکل ممکن تولید محتوای اینستاگرامی انجام بدهید.

حالا ممکن است سوال پیش بیاید که تولید محتوا در اینستاگرام یعنی چه؟

تولید محتوا در اینستاگرام یعنی منتشر کردن پست و استوری که در واقع هان مطالب ما هستند و ما از طریق این مطالب اقدام به فروش محصولات و خدمات خودمان میکنیم.

تولید محتوا به روش ممتاز کلاب یعنی چه؟

یعنی اینکه به جای تلاش فقط برای افزایش فالوور ، یاد بگیریم چطور میتوانیم به همان تعداد فالوور فعلی بفروشیم. پس ما باید اول مهارت فروش با محتوا را یاد بگیریم سپس به دنبال افزایش فالوور برویم.

زیرا که با افزایش فالوور به تنهایی نمیتوانیم درآمد بالایی را تجربه کنیم. که البته مهارت تولید محتوا برای فروش در اینستاگرام در کلاس های آموزشی ممتاز کلاب تدریس شده است.

۲- استفاده از شخصیت های تاثیر گذار و معروف برای فروش بی نهایت محصولاتمان:

اگر میخواهید با صرف مقداری هزینه اما بسیار پر بازده محصولات خودتان را در اینترنت بفروشید میتوانید از اینفلوئنسر ها و افراد معروف در فضای مجازی کمک بگیرید.

البته منظور ما این نیست که هر کسی که در فضای اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی دنبال کننده های بالایی دارد میتواند برای شما نتیجه ی خوبی به ارمغان بیاورد.

شما می بایست به افراد معروف و اصطلاحا بلاگر های حوزه کاری خودتان محصولاتتان را برای تبلیغ ارائه کنید.

به عنوان مثال اگر دنبال جذب مشتری برای آرایشگاه و سالن زیبایی  هستید میتوانید از بلاگر های معروف شهر خودتان دعوت کنید که به سالن زیبایی شما مراجعه کنند و این روند حضور انها و آرایش کردنشان را به صورت تولید محتوا در صفحه اجتماعی شان منتشر کنند.

البته هر چه قدر این افراد معروف تر باشند هزینه ی بیشتری برای شما خواهد داشت اما دلیل اینکه خیلی از کسب و کارهای موفق در سال ۱۴۰۰ اقدام به تبلیغات این مدلی کردند نتیجه بخش بودن آن است.

۳- بلاگری کردن در اینستاگرام:

یکی دیگر از روش های نوین و البته جالب برای کسب درآمد از اینترنت و اینستاگرام در سال ۱۴۰۱ بلاگری کردن است. شما با بلاگری کردن میتوانید روی برند شخصی خودتان متمرکز بشوید و با دنبال کننده هایی که دارید تعامل خیلی بالا و صمیمی ایجاد کنید و این کار باعث افزایش درآمد شما میشود.

در بلاگری کردن به خاطر نزدیکی و باور داشتن شما توسط فالوور ها ، درخواست های خرید سریعتر اجابت میشود و به فروش بیشتری میرسید.

همچنین تعامل بالا با فالوور ها باعث میشود که رشد شما در شبکه های اجتماعی بالا برود و جذب دنبال کننده ی خوبی داشته باشید.

بنابراین اگر قصد یادگیری کسب درآمد از اینستاگرام را دارید حتما بلاگری کردن یک انتخاب بسیار هوشمندانه است و فقط کافیست عبارت “ آموزش بلاگری ممتاز کلاب” را جستجو کنید تا آموزش های رایگان و ویدیویی بلاگری کردن را مشاهده کنید.

۴- تبلیغات در سایت های درج آگهی

یکی دیگر از روش هایی که میتوانید بسیار ساده مشتری جذب کنید اینست که در سایت های درچ آگهی رایگان تبلیغات محصولاتتان را ثبت کنید. به این طریق در عبارت های جستجو شده به راحتی میتوانید در نتایج گوگل دیده شوید و مشتریان اگهی شما را مشاهده میکنند.

برای اینکار باید درج آگهی رایگان را در گوگل سرچ کنید و سپس لیستی از وبسایت های مربوطه را مشاهده خواهید کرد.

نمونه های معروف این وبسایت ها ، سایت دیوارو  شیپور می باشد.

۵- انتشار ویدیو محصولاتتان در سایت های ویدیویی:

یکی دیگر از روش های کسب درآمد جالب از اینترنت اینست که شما ویدیویی از محصولتان تهیه کنید و ان را در شبکه های اجتماعی مبتنی بر ویدیو منتشر کنید. به عنوان مثال اگر شما قصد بازاریابی برای محصولات زیبایی و آرایشی بهداشتی خودتان را دارید میتوانید ویدیو هایی تولید کنید که در آن محصول را تست میکنید و در مورد کیفیت آن صحبت میکنید و سپس در زیر ویدیو آدرس وبسایت ، پیج اینستاگرام و دیگر راه های ارتباطی خودتان و همچنین آدرس فروشگاه و شماره تماس خودتان را قرار میدهید که در صورت تمایل کاربران با شما تماس بگیرند.

از جمله وبسایت های خوب برای اشتراک محتوای ویدیوی میتوان به یوتیوب ، آپارات و نماشا و تماشا اشاره کرد.

۶- یادگیری مهارت بازاریابی اینترنتی به صورت اختصاصی و ساده

یکی از بهترین کار ها و سرمایه گذاری ها روز زمان و وقت خودتان اینست که با یادگیری مهارت پولساز بازاریابی اینترنتی بتوانید هر محصولی که دارید را بفروشید.

برای این کار شما میتوانید از طریق وبسایت های آموزشی اقدام به یادگیری تکنیک های فروش در اینترنت ، فروش در اینستاگرام و غیره کنید.

از جمله وبسایت های مطرح در زمینه ی آموزشی آنلاین بازاریابی و کسب درآمد ، ممتاز کلاب ، فرادرس ، برتر آموز و غیره … میباشد.

با توجه به همه گیر بودن اینستاگرام اگر قصد دارید در سال ۱۴۰۱ مهارت فروش اینستاگرامی را یاد بگیرید میتوانید دوره های تولید محتوای فروش را در اینترنت جستجو کنید و در آن شرکت کنید.

منبع: https://momtazclub.ir/


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا