دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

لوازم آرایشی

فقط به کمک یک محصول آرایشی، لک های پوستت رو ناپدید کن!

تا حالا به پوست صاف بازیگران کره ای دقت کرده اید؟ آیا شما هم عاشق عکس های ادیت شده خود هستید؟ آیا شما هم هنگام عکس گرفتن از فیلترهای مختلف استفاده می کنید که لک ها و نازیبایی های پوستتان، کمتر دیده شوند؟ همه خانم ها بلا استثناء دوست دارند که پوست آن ها صاف و بدون لک به نظر برسد. یک مثال بارز و ایده آل بین خانم های امروزی، پوست بازیگران کره ای هست. صاف، بدون لک، زیبا و مثل گلبرگ گل.

کوشن، کرم پودر نامرئی

اگر تا به حال فیلم های کره ای را دیده باشید، حتماً به این موضوع دقت کرده اید که کرم آرایشی آن ها شبیه به کرم پودر نیست بلکه بیشتر به بسته بندی پنکک است. اما این محصول پنکک نیست و کوشن نام دارد. البته کوشن ها در واقع پنکک مایع هستند، ولی خیلی کاربردی تر از پنکک ها هستند.

یکی از مزیت کوشن ها این است که اصلاً روی پوست سنگین نیستند و شما در طی استفاده از کوشن، اصلاً احساس سنگینی نمی کنید و پوستتان نیز احساس خستگی نمی کند. برای استفاده از کوشن ها کافی است یک لایه نازک از کوشن روی پوست خود بزنید، به همین علت اصلاً غیر طبیعی به نظر نمی آید و شما یک آرایش سبک و طبیعی را تجربه می کنید.

نوشته های مشابه

کوشن کرم نامرئی

کوشن های گیاهی، تضمین کننده سلامت پوست شما

این روزها با توجه به مضر بودن محصولات شیمیایی و عوارض احتمالی آن ها، اکثر خانم هایی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند، به دنبال محصولات گیاهی هستند. طبق آمار و نظرسنجی های انجام شده از کاربران، یکی از بهترین کوشن های گیاهی موجود در بازار کوشن لیدو است.

به جای خرید 4 محصول، یک محصول با کیفیت تر بخرید.

کوشن ها پنکک های حاوی کرم پودر و بی بی کرم هستند. بسیار سبک، ضد چین و چروک، گیاهی و مناسب تمامی پوست ها می باشند. کوشن ها تمامی عیوب پوست را می پوشانند و زیبایی در نتیجه جذابیت شما را چند برابر می کنند. یکی از معضلات خانم ها این است که پرایمر، کرم پودر، کرم ضد چروک، پنکک و … جای زیادی در کیف آن ها اشغال می کند. اما کوشن یک محصول همه کاره استT که فضای کمی اشغال می کند. بیش تر آن ها حتی آینه و پد هم دارند و این خیلی کاربردی است. کوشن ها با توجه به کاربرد خیلی زیادی که دارند، قیمت فوق العاده مناسبی دارد و در واقع یک محصول اقتصادی بین کاربران شناخته می شود.

کوشن کرم

جایگزین خیلی خوب برای کرم پودر روزانه

یکی از محصولات پر طرفدار در بین خانم ها، کرم پودر روزانه است. اما با توجه به اینکه کرم پودرهای روزانه معمولاً پوشش کمی دارند، برخی ها را ناراضی کرده اند. ایر کوشن ها بسیار سبک روی پوست شما می نشینند، اصلاً شما را معذب و ناراحت نمی کنند. حتی ممکن است شما در طول روز فراموش کنید که کوشن روی پوست شماست. به همین دلیل می توانید از آن ها به طور روزانه استفاده کنید و به زیبایی خود اهمیت بیش تری دهید.

با منافذ باز پوست خداحافظی کنید

یکی از مهم ترین دلایل باز شدن منافذ پوست، آلودگی ها و مواد آرایشی سنگینی است که روی پوست شما هستند و به پوست اجازه تنفس نمی دهند. هنگامی که شما یک لایه سنگین کرم پودر روی پوست خود دارید، پوست شما نمی تواند نفس بکشد و به همین دلیل منافذ باز پوست باز می شوند تا پوست بتواند به راحتی نفس بکشد. با توجه به سبک بودن بیش از حد کوشن ها، پوست خیلی راحت می تواند تنفس کند و شما دچار مشکل منافذ باز نمی شوید.

کوشن کرم پوست

اگر پوست چربی دارید، کوشن را به صورت ضربه ای روی پوستتان بزنید تا جوش نزنید.

اگر شما دارای پوست چربی هستید، کوشن ها یک محصول مناسب برای استفاده روزانه شماست. زیرا این محصول باعث جوش نمی شود و در برابر سایر محصولات آرایشی، گامی در رفع جوش های شما نیز بر می دارد. برای جلوگیری از جوش زدن کافی است به کمک پد موجود در کوشن، آن را به آرامی و به صورت ضربه ای روی پوست بزنید و سعی کنید که پد را روی پوست خود نکشید. زیرا این کار باعث تحریک غدد چربی پوست شما می شود، که عامل اصلی جوش های پوستی است.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا