دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزش

خوشحالی زنان ؛ خوشحال ساختن یک زن آسان است ؛ آقایان مساله را پیچیده نکنید!

باور کنید دنیا بدون زنان، نا ممکن و غیر قابل تصور خواهد بود. مردان زیادی هستند که معتقدند زنان را نمی شود شناخت و به سختی می توان به دنیای درون آن ها پی برد. آیا به راستی زنان موجودات پیچیده ای هستند؟ پاسخ دشواری ست. هر انسانی فارغ از جنسیت خود، پیچیدگی های خاص خود را دارد و زنان هم ازین قاعده مستثنی نیستند. اگر بکوشید به قلب یک زن نزدیک شوید، او دنیای خود را به رویتان خواهد گشود و این چیزی ست که مردان کمی آن را می دانند و راه و روش آن را بلد هستند. امروز به مناسبت روز زن و روز مادر، قصد داریم نکاتی را بگوییم که به کمک آن ها می توانید، دنیای زنانه شریک عاطفی تان را لبریز از خوشحالی کنید. با پروماگ و مقاله ای با موضوع خوشحالی زنان همراه ما باشید:

خوشحالی زنان آسان تر از آن است که می پنداشتید! 

از زنان خمایت کنید اما سلطه گری هرگز!

زنان دوست دارند که مورد حمایت قرار گیرند، اما این مساله با سلطه گری متفاوت است. به همان اندازه که ممکن است یک زن، از حمایت عاطفی همسرش لذت ببرد، از سلطه گری او متنفر خواهد بود. حمایت گری، با دیکتاتور بودن و رفتارهای کنترل گرایانه متفاوت است و بدون شک هیچ زنی این تحقیر را تاب نخواهد آورد. یکی از مهم ترین انتظارات زنان این است که از آن ها مانند یک مرد مهربان، حمایت کنید و دست از زورگویی های بیجا بردارید. خوشحالی زنان را با اعمال فشار بر روی نظرات خود خراب نسازید.

در رابطه ی عاطفی خود متعهد باشید:

به جرات می توان گفت هیچ زنی از بازیچه بودن خوشش نمی آید. زمانی که بین شما رابطه عاطفی وجود دارد، به تعهدات خود پایبند بمانید. یکی از مهم ترین انتظارات زنان از مردان این است که به رابطه ی خود تعهد داشته باشند و تا زمانی که رابطه برقرار است به شخص دیگری فکر نکنند. خیانت عاطفی یکی از مخرب ترین مسائلی ست که برای همیشه خوشحالی زنان را از آن ها می ستاند و  می تواند روح و روان یک زن را دستخوش نا ملایمات کند.

 

خوشحالی زنان

 

به ظاهر خود اهمیت بدهید:

اهمیت دادن به ظاهر، برای زوج ها مساله ی حائز اهمیتی ست، اما به مردان کمتر تاکید می شود که برای زن خود آراسته باشند. همسر شما دوست دارد شما را آراسته و تمیز ببیند و این حق طبیعی او ست. سعی کنید تناسب اندام خود را رعایت کنید و به فانتزی های ذهنی شریک عاطفی تان، اهمیت بدهید. آراسته بودن یکی از ابتدایی ترین روش هایی ست که خوشحالی زنان را به همراه دارد.

زیاد جر و بحث نکنید:

خوشحالی زنان در این است که هر چیز کوچکی را به یک بحث جدی و چالش برانگیز تبدیل نکنید. سعی کنید از مشاجره و دعوا اجتناب کنید. هیچ زنی دوست ندارد برای آرامش اعصاب خودش و محیط خانه، دائما حالت تدافعی بگیرد و این مساله برای او قطعا آزار دهنده خواهد بود.

اشتباهات خود را بپذیرید:

خودخواهی و غرور دشمن رابطه عاطفی ست. اگر می خواهید در قلب شریک عاطفی تان، جایی ویژه برای خود باز کنید، اشتباهات خود را بپذیرید و این موضوع را بیان کنید. خود خواه و خود رای نباشید. پذیرفتن مسئولیت اشتباه هیچ منافاتی با شخصیت مردانه ندارد و می تواند به راحتی مسبب خوشحالی زنان باشد.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتماً مطالعه کنید : همسر اداری تهدیدی جدی برای از بین رفتن ارزش های خانوادگی و اجتماعی شما!.

روزهای خاص را به یاد داشته باشید:

زنان به مناسبت ها اهمیت می دهند. شاید در سال، تنها چند روز خاص باشد که شریک عاطفی تان از شما توقع دارد آن را به خاطر داشته باشید. روز تولد او، روز زن و سالگرد ازدواج، یکی از مهم ترین روز ها در زندگی هر زنی است. انتظار همسر شما این است که این مناسبت ها برای شما با اهمیت باشد و از یاد نبرده باشید. نیاز نیست هدایای گرانبها بخرید! خوشحالی زنان چندان مقوله پیچیده ای نیست. یک پیام تبریک صمیمانه و یک شاخه گل کافی ست تا همسر شما به وجود تان افتخار کند.

 

خوشحالی زنان

 

گوش شنوا داشته باشید:

زنان دو برابر مردان نیاز به صحبت کردن دارند و دوست دارند مشغله های فکری شان را با شما در میان بگذارند. انتظار زنان از شما این است که گوش شنوا داشته باشید تا آن ها احساسات روزانه شان را با شما در میان بگذارند. یکی از مصداق های خوشحالی زنان در این است که با شما سخن بگویند. به نظر می رسد که خیلی سخت نباشد برای ساعتی، گوشی موبایل، روزنامه و کنترل تلویزیون را زمین بگذارید و عاشقانه صدای همسرتان را بشنوید.

لوس بازی در نیاورید:

لوس بازی شاید به نظر جالب باشد، اما هیچ زنی در دراز مدت از آن خوشش نمی آید. هیچ چیز مانند یک رفتار بچه گانه و لوس، یک زن را مشمئز نمی سازد. از مهم ترین انتظارات زنان این است که مانند یک مرد بالغ فکر کنید و رفتار کنید تا شریک عاطفی تان دریچه ی قلبش را به سوی شما بگشاید.

دست از تلاش برندارید:

از دیگر انتظارات زنان این است که برای پیشرفت خود ارزش قائل شوید و به دنبال ارتقا دنیای درون و بیرون خودتان باشید.

غافلگیر کننده باشید:

به فکر خوشحال کردن شریک عاطفی تان باشید. بی مناسبت یا با مناسبت، همسرتان را خوشحال کنید. خوشحالی زنان با غافلگیر کردنشان از سوی شما تکمیل می شود.  غافلگیر کردن همسرتان را در دستور کار خود قرار دهید و به یک بار و دو بار اکتفا نکنید.

استقلال داشته باشید:

اولین فاکتوری که هر مرد را در نظر زنان متمایز و جذاب می کند، اعتماد بنفس و استقلال شخصیت است. زنان از مردان وابسته بیزارند. وابستگی مرد از هر نوعی که باشد چه مالی و چه احساسی، برای یک زن مورد قبول نیست. از مصادیق خوشحالی زنان در این است که مرد زندگی شان به خودش متکی باشد و نیاز به تایید هیچ کس نداشته باشد.

غیر قابل پیش بینی باشید:

بدون مقدمه همسرتان را به یک قهوه یا شام دعوت کنید. در قید و بند روز خاصی نباشید و شریک عاطفی تان را بی مقدمه به یک پیامک عاشقانه، یک نامه کوتاه و هر چیز دیگری که به ذهن تان می رسد، مهمان کنید. 

 

خوشحالی زنان

 

سخن پایانی:

همان طور که مطالعه کردید انتظارات زنان از مردان، چندان پیچیده و دشوار نیست. بر خلاف تصور رایج، دنیای زنان با چیز های کوچکی که هزینه ی چندانی برای شما ندارد، شاد و رنگارنگ خواهد شد. فرصت شاد بودن را برای خود و همسرتان از دست ندهید.

سیما گودرزی هستم و از بابت همراهی شما با وب سایت پروماگ سپاسگزارم. امیدورام این محتوا در شادی و خوشحالی زنان سرزمین مان سهم کوچکی داشته باشد. روز زن بر همه ی زنان مبارک باد.

مقالات مرتبط در پروماگ را بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا