دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

بی ام وحمل و نقلخودرو

معرفی شاسی بلند مفهومی بی ام دبلیو X7

شاسی بلند مفهومی X7 بی ام دبلیو یک خودرو فوق لوکس است ، که در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد این خودرو در رقابت با آئودی Q8 قرار است از اواخر سال 2018 روانه بازار خودروهای لوکس و گران قیمت شود.

لوکس و مدرن

یک طراحی چشمگیر که از همه اطراف خودرو نمایان است. بدنه بزرگ و چشم نواز به مدد تعبیه خطوط ظریف که از قسمت عقب خودرو به سمت جلو امتداد داده شده اند و یک حرکت رو به جلو را تداعی میکنند.

همراه با پنجره مشبک برجسته ، ورودی های هوای قدرتمند و سطوح ظریف آن، یک تصویر کلی مدرن و معتبر را تولید می کنند که یک طراحی مدرن واقعی را به نمایش می گذارند.

کنسول مرکزی به شدت به سمت راننده زاویه دارد و دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی است و همچنین صفحه نمایشگر اطلاعات خودرو نیز جداگانه در پشت فرمان جای گرفته است.

به محض باز کردن درب خودرو همه چیز نمایان می شود بی ام دبلیو X7 مفهومی تمام استانداردهای جدید را در بر دارد. تمام شش صندلی این خودرو در زیر یک سقف پانورامای غول پیکر قرار دارند و همه سرنشینان خودرو روشنایی طبیعی آسمان را در تمام قسمت های خودرو حس خواهند کرد. درب های بزرگ مجهز به پنجره های بزرگ و عریض نمای کامل فضای بیرون را به داخل خودرو انتقال می دهند.
در قسمت عقب خودرو صندلی های پیوسته حذف و جای آن را دو صندلی مستقل که هر کدام از آنها مجهز به یک مانیتور لمسی روی پشت صندلی های جلو می باشند و این صفحه نمایش ها قادر به ارائه سرگرمی در قالب موسیقی و محتوای ویدئویی، و یا به عنوان یک دفتر تلفن همراه عمل می کنند ، مسافران صندلی عقب قادر به اشتراک گذاری محتوا با صفحه اصلی در جلو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا