دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزش

پورنوگرافی و جنبه ی آموزشی آن ؛ آیا می توان به فیلم های پورنو از دید آموزش نگریست؟

رابطه ی جنسی در فرهنگ ایرانی، نوعی تابو محسوب می شود. اگر از وجود نجواهای درگوشی بین نوجوانان، چشم پوشی کنیم، واقعیت این است که از رابطه ی جنسی در فضای عمومی، صحبتی به میان نمی آید و افراد ترجیح می دهند راجع به آن هیچ حرف نزنند. از آن جا در جامعه ی ما، رابطه ی جنسی بین افراد به صورت آکادمیک آموزش داده نمی شود، افراد زیادی هستند که به همین دلیل تمایل دارند از صنعت پورنوگرافی به عنوان یک منبع آموزشی استفاده کنند. فقدان آموزش اصولی در جامعه ی ما، دلیل قانع کننده ای است که اطلاعات جنسی نادرست در کشور ما رایج باشد و افراد را به اشتباهاتی در رفتار جنسی شان، وا دارد. با مجله ی آنلاین پروماگ همراه باشید تا از تاثیری که فیلم های پورنوگرافی بر رفتار جنسی ما می گذارد، صحبت کنیم:

ما برای یادگیری رفتار جنسی صحیح، آموزش نمی بینیم:

ما درباره ی رابطه ی جنسی، آموزش نمی بینیم و همین مساله باعث می شود از آسان ترین راه ممکن یعنی دیدن فیلم های پورن، کنجکاوی جنسی را ارضاء کرده و اطلاعات را به شکل مخفی و البته نادرست، دریافت نماییم. امروزه به دلیل روی کار آمدن گوشی های هوشمند موبایل، خطر یادگیری رفتار جنسی نادرست در سنین نوجوانی و حتی کودکی بسیار گسترش یافته و دیدن فیلم های پورنوگرافی باعث ایجاد خطای ذهنی در انسان خواهد که آثار مخرب آن در جامعه امروز به وضوح دیده می شود.

فیلم های پورنو پربیننده ترین فیلم ها در جهان هستند:

در دنیای ارتباطات امروز، رسانه های تصویری جایگاه ویژه ای در زندگی افراد پیدا کرده اند که به جرات می توان گفت، زندگی بدون آن ها ممکن نیست. از آن جا که رابطه ی جنسی در طول تاریخ، مساله ای جذاب در ذهن بشر بوده است، طبیعی ست که فیلم های پورن، پربیننده ترین فیلم هایی باشد که در سراسر جهان ساخته می شوند.

 

پورنوگرافی
نوجوانان رفتار جنسی را از طریق ویدئوهای پورنوگرافی یاد می گیرند، اگر ما آموزش شان نداده باشیم.

پرنوگرافی یک صنعت تجاری ست:

دنیای سرمایه داری، پا در خصوصی ترین روابط انسان ها گذاشته است و تا جایی پیش رفته است که رابطه ی خصوصی دو انسان، تبدیل به یکی از پولسازترین صنعت های تجاری و فیلم سازی شود. امروزه با یک کلیک ساده در دنیای اینترنت می توان، انواع فیلم های پورن را مشاهده کرد. طبق بررسی های بعمل آمده، صنعت پورنوگرافی یکی از پردرآمدترین ارگان هایی ست که فعالیت اقتصادی می کند و ساخت فیلم های پورن ، صنعتی پولساز و درآمد ساز محسوب می شود.

با این وجود، اینکه بدانیم پورنوگرافی در واقع یک نوع صنعت است و هدف اصلی آن پول است، به ما کمک خواهد کرد که کمی در ارتباط با آن محتاط باشیم و آنچه را که در این صنعت می بینیم را، چندان جدی نگیریم و در واقع به دید یک کالای تجاری به آن نگاه کنیم.

آنچه که در فیلم های پورن می بینیم، تنها یک فیلم است:

برای ساخت یک کلیپ فیلم پورن ، بسیاری از سکانس ها بارها و بارها تکرار می شوند، میلیارد ها دلار خرج تناسب اندام و ابزارهای جنسی می شود و یک تصویر، بارها و بارها کات و ادیت می شود تا به نتیجه ی دلخواه برسد.

دلیل دیگری که اثبات می کند، هدف از ساخت فیلم های پورنوگرافی، مزایای مادی ست این است که در ساخت فیلم های پورن ، با نشان دادن قابلیت های افراط گونه زنانه و مردانه، باعث می شوند افراد در خود ناتوانی احساس کنند و در پی آن، تمایل به خرید کالاهایی که قابلیت جنسی را افزایش می دهد، بیشتر شود.

پورنوگرافی

پورنوگرافی جنبه ی آموزشی ندارد:

بر خلاف آن چه که در ذهن افراد خصوصا جوانان و نوجوانان رایج است، صنعت پورنوگرافی جنبه ی آموزشی ندارد و با نشان دادن رفتار های ناصحیح جنسی باعث ایجاد خطای ذهنی و اعتیاد در ذهن مخاطب می شود.

 از آن جا که صنعت پورنوگرافی یک بازی تجاری ست، نقش ها و روابطی که در آن به نمایش گذاشته می شود واقعی نیست و تنها بر اساس جذابیت جنسی و به صورت افراط گونه، تهیه می شود، زیرا هدف تهیه آن، تنها پول است نه آموزش صحیح  و معاشقه عادی بین یک زن و یک مرد!

  • دیدن فیلم های پورن باعث از دست دادن اعتماد به نفس در بیننده می شود:

فیلم های پورن ، توسط بازیگران خاصی که برای نمایش در اینگونه فیلم ها مناسب باشند، صورت می گیرد. افرادی که در فیلم های پورن نقش بازی می کنند، افراد عادی نیستند و با استفاده از ابزارهای جنسی و با استفاده از گردش عظیم مالی که در صنعت پورنوگرافی رایج است، بدین قابلیت ها دست یافته اند. دیدن این افراد و مقایسه ی ناخودآگاهی که در ذهن بیننده صورت می گیرد، باعث خواهد شد، زنان و مردان در رابطه ی جنسی دچار کمبود اعتماد بنفس شوند و این احساس در آن ها بوجود آید که به اندازه کافی جذاب و دلربا نیستند.

  • صنعت پورنوگرافی باعث از بین رفتن ارزش های جنسی زنان و مردان می شود:

اگر به مطب های روان شناسی سری بزنید، خواهید دید افراد زیادی هستند که توهم اختلال ناتوانی جنسی دارند و از طریق فیلم های پورن به آن ها القا شده است که به اندازه کافی در رابطه ی جنسی توانمند نیستند.

  • پورنگرافی باعث اعتیاد مغزی در انسان می شود:

پورنوگرافی به دلیل ایجاد لذت، تنوع و کنجکاوی که در مغز انسان ایجاد می کند، باعث می شود فرد به دیدن آن ها اعتیاد پیدا کند و دیدن آن، تبدیل به یک عادت رفتاری در بیننده می شود و دائما ذهن را به کنجکاوی بیشتر وا می دارد.

  • پرونوگرافی باعث می شود آستانه ی تحریک انسان بالاتر رود:

افرادی که به تماشای فیلم پورن عادت کرده اند، احتیاج دارند با روش های عجیب تری به مرحله ی تحریک جنسی برسند و همین مساله باعث خواهد شد زندگی زناشویی شما مختل شود.

  • پورنوگرافی باعث ایجاد توهم و خرافه جنسی در ذهن می شود:

با دیدن فیلم های پورنو، افراد تمایل دارند درباره ی آنچه دیده اند، رویای جنسی بسازند و چون احساس می کند رابطه ی جنسی به شکلی است که در فیلم های پورنوگرافی نمایش داده می شود، رویاهای جنسی انسان منحرف می شود و فرد از سلامت جنسی فاصله می گیرد

  • پورنوگرافی باعث لغزش جنسی افراد می شود:

فیلم های پورنوگرافی باعث انواع مختلفی از لغزش جنسی می شود که از آشناترین آن می توان به خود ارضایی اشاره کرد.

 

پورنوگرافی
پورنوگرافی با ایجاد دوپامین در مغز باعث اعتیاد می شود.

سخن پایانی:

صنعت پورنوگرافی با ایجاد فرهنگ سازی در جوامع و صرف هزینه های تبلیغاتی فراوان، باعث شده است که در سراسر جهان افراد بسیاری به دیدن آن اعتیاد داشته باشند و ازین طریق، پول زیادی در این صنعت گردش می کند. به کودکان و نوجوانان خود رفتار صحیح جنسی را آموزش دهید و اجازه ندهید اطلاعات دریافتی آن ها، از طریق صنعت پورنوگرافی حاصل شود.

سیما گودرزی هستم و از شما سپاسگزارم که این محتوا را مطالعه کرده اید. از همراهی شما با بخش آموزش مجله ی آنلاین پروماگ سپاسگزارم.  

در پایان پیشنهاد می دهم مقالات بیشتری را در پروماگ بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا