دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

از بین بردن خط خنده با تزریق فیلر【سال۱۴۰۲】

اکثر افراد بر اثر افزایش سن و بروز مشکلات مختلف و ابتلا به برخی بیماری ها، پوست شان زودتر پیر می شود و در ضمن چین و چروک هایی در پوستشان نمایان می شود که با کمک روش های مختلف می توان این خطوط را از بین برد. امروزه علم و تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده که روش های متعددی کشف شده تا خطوط متعدد موجود در پوست از جمله خط خنده، خط پیشانی، خطوط پنجه کلاغی را پر کنند و سبب رفع پیری پوست شوند. یکی از این روش های بسیار موثر و مفید، تزریق فیلر است که شهرت و محبوبیت بسیار زیادی بین پزشکان و مردم دارد. بهترین دکتر فیلر در تهران می تواند این روش را به بهترین نحو برای بیماران انجام دهد. اگر شما نیز می خواهید از روش تزریق فیلر برای از بین بردن خطوط پوستی تان استفاده کنید، می توانید به سایت های تاپتنا، جراحا، پزشک24، نوبت دات آی آر مراجعه کنید تا پزشک مورد نظر خود را بیابید.

فیلر و انواع آن

فیلر را نوعی پرکننده‌ پوستی است که به صورت موضعی زیر پوست برای اصلاح مشکلات و زیبایی در لب‌ها، چانه، گونه‌ها، زیر چشم‌ها و سایر نواحی تزریق می‌شود. فیلر یا چربی از بدن انسان خارج می شوند و به ناحیه ای که باید اندازه آن بیفزاید، تزریق می شود که می توان آنها را با کمک دکتر متخصص تهیه کرد و به آسانی تزریق کرد. فیلر انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها به نوعی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد متفاوتی دارند. در ادامه انواع آن را برای شما شرح خواهیم داد :

اسید هیالورونیک : این ماده به طور طبیعی در بدن هر فردی وجود دارد و پرکاربردترین فیلر برای رفع چین و چروک می باشد. اسید هیالورونیک می تواند موجب کشانده شدن آب به تحت درمان می شود. نتایج حاصل از تزریق کردن این مواد معمولاً 6 ماه تا 1 سال باقی می ماند.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم : این پرکننده برای زاویه دار کردن خط فک، بازگرداندن حجم گونه و درمان چین و چروک های عمیق پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلر نوعی ماده معدنی می باشد که جزو اصلی استخوان است و نتایج حاصل از تزریق این فیلر در صورت استفاده برای کانتور کردن، تا 1 سال و جهت پرکردن چین و چروک تا 3 سال ماندگاری دارد.

تزریق چربی : با لیپوساکشن، سلول های چربی از بخش تحتانی شکم یا نواحی دیگر بدن برداشته می شوند و در ادامه با کمک برش های کوچک در گونه ها، شقیقه ها، لب ها یا پیشانی تزریق می شوند. تاثیرات آن می تواند با ماندگاری دائمی همراه باشد ولی جهت به دست آوردن نتایج مطلوب، معمولا بیش از 1 جلسه تزریق طول می کشد.

پلی ال-لاکتیک اسید : این یک ماده مصنوعی زیست تخریب پذیر و سازگار است. این فیلر جهت بازگرداندن حجم از دست رفته صورت به علت افزایش سن یا بیماری مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول 2 یا 3 جلسه تزریق لازم است. اثرات تزریق این مواد می تواند تا 2 سال باقی بماند.

فیلر و انواع آن

کاربردهای تزریق فیلر

تزریق فیلر دارای کاربردهای فراوانی است که می خواهیم در ادامه شما را با آن ها بیشتر آشنا کنیم:

  • افزایش یافتن حجم لب، گونه، چانه و پشت دست
  • از بین بردن چین و چروک
  • از بین بردن خطوط خنده
  • برطرف کردن زخم های آکنه
  • درمان کردن گودی زیر چشم
  • درمان کردن تیرگی زیر چشم
  • ترمیم و اصلاح نمودن علائم از دست دادن چربی صورت (لیپواتروفی) در کسانی که به ویروس اچ آی وی مبتلا هستند.
  • مواد فیلر دائمی که قابل جذب نیستند، تنها جهت چین خوردگی های بینی و زخم های گونه تأیید می شوند.

اما برخی مواقع فیلر نمی تواند گزینه خوبی برای درمان یا زیبایی واقع شود که در ادامه می خواهیم برای شما ذکر کنیم :

  • افزایش یافتن حجم سینه
  • افزایش یافتن  حجم باسن
  • تزریق کردن در پا
  • تزریق کردن در استخوان، تاندون، رباط یا عضله
  • تزریق کردن در ناحیه بین ابروها، بینی، ناحیه اطراف چشم، پیشانی یا گردن

تزریق فیلر چه عوارضی دارد؟

تزریق فیلر مثل سایر روش های پزشکی، خطرات و عوارضی را با خود به همراه دارد. هر یک از بیماران باید نسبت به محدودیت ها و خطرات احتمالی این روش اطلاعات کافی داشته باشند. هر فیلر پوستی ممکن است عوارض جانبی موقت، عوارض جانبی دائمی یا هر دو ایجاد کند. اکثر عوارض جانبی مربوط به فیلرهای پوستی کمی بعد از تزریق اتفاق می افتد و در مدت چند هفته برطرف می شود. تورم و درد بعد از درمان کردن دست ممکن است 1 ماه یا بیشتر زمان ببرد. در برخی موارد، عوارض جانبی ناشی از تزریق فیلر پوستی می تواند هفته ها، ماه ها یا سال ها پس از تزریق نمایان گردد.

از جمله عوارضی که تزریق فیلر می تواند به همره داشته باشد شامل عفونت، تورم، احساس درد، خونریزی، کبودی، بثورات پوستی، کهیر و … است که باید در صورت شدت گرفتن هر یک از آن ها، با پزشک خود تماس بگیرید و این مشکل را با وی در میان بگذارید.

تزریق فیلر چه عوارضی دارد؟

هزینه تزریق فیلر در تهران

برای تزریق فیلر باید هزینه ای پرداخت شود که مقدار مبلغ پرداختی به موارد مختلفی بستگی دارد. در صورتی که خطوط و چین و چروک های پوست فرد بیشتر باشد، پزشک باید فیلر بیشتری استفاده کند که در این صورت احتمال افزایش هزینه وجود دارد. در ضمن برند و نوع فیلر مورد استفاده می تواند مورد بسیار موثری واقع شود زیرا اگر برند بهتر باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت شود. به طور کلی موارد مختلفی می توانند در این مورد اثر بگذارند که اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید وارد سایت تاپتنا شوید و از پزشکان پرس و جو کنید.

کلام آخر

تزریق فیلر یا پرکننده های پوستی برای رفع خطوط و چین و چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش از مزایای بسیار زیادی همراه است که همین مسئله موجب جلب نظر مردم و افزایش تعداد طرفداران این روش شده است. ما سعی کردیم در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با تزریق فیلر در اختیار شما قرار دهیم تا به راحتی برای رفع خط خنده خود اقدام کنید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید از طریق سایت تاپتنا یا toptena.ir در میان بگذارید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا