دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

ده راز شگفت انگیز زیبایی صورت سوپر استارها

سلبریتی یا افراد مشهور و سوپراستارها همواره به چهره های زیبای شان شهرت دارند اما یکی از سوالات بسیار مهم این است که چگونه آن ها چنین صورت های زیبا و جذابی دارند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ده راز شگفت انگیز در رابطه با زیبایی سوپر استار ها آشنا کرده و در رابطه با هر یک از آن ها توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این مسئله بسیار مهم بیاندازیم و نکات مهمی در این رابطه را بیان کنیم.

از حجم دهنده های لب استفاده کنید

شاید تا چند سال گذشته لب های بزرگ به هیچ عنوان به عنوان معیار و ملاک زیبایی شناخته نمی شود اما باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر لب های بزرگ نیز تبدیل به یک پارامتر مهم برای زیبایی شده است.

 به همین دلیل افرادی که قصد دارند تا صورت زیبایی داشته باشند اقدام به استفاده از حجم دهنده های لب می کنند. شما می توانید سوپر استار های بسیار زیادی را ببینید که با داشتن لب های بزرگ صورت زیبا و خاصی دارند. یکی از مشهورترین سوپر استاری که چنین ویژگی را دارد، آنجلینا جولی است.

احیا کردن خط چشم

بیشتر افرادی که آرایش می کنند، اهمیت خط چشم را می دانند. خط چشم تاثیر بسیار زیادی بر زیبا شدن صورت و چشم خواهد داشت. برای آن که متوجه اهمیت خط چشم شوید، تنها کافی است که تا لحظه آخر آرایش تان خط چشم نکشید و سپس به عنوان مرحله آخر از خط چشم استفاده کنید.

احیا کردن خط چشم

سپس متوجه تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی صورت تان خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای آن که یک صورت زیبا، جذاب و خاص داشته باشید حتماً از خط چشم استفاده کنید.

استفاده از بالشت ابریشمی

شاید برای شما عجیب باشد اما نوع بالشت شما تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی صورت تان خواهد داشت. بر اساس بررسی های صورت گرفته و مطالعات انجام شده، استفاده از بالشت ابریشمی می تواند چین و چروک صورت شما را به طرز چشمگیری کاهش داده و باعث جوان تر و زیباتر شدن صورت شما خواهد شد.

 به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا استفاده از بالش ابریشمی در هنگام خواب را حتما در برنامه خود قرار دهید.

استفاده از چای کیسه ای سبز برای چشمان پف دار

برای آن که چشم های خود را زیباتر و جذاب تر از همیشه کنید، می توانید از چای کیسه سبز استفاده کنید. بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که استفاده از این چای کیسه ای می  تواند باعث کاهش التهاب یا پف چشم شده و به زیبایی چشم های شما کمک فوق العاده ای کند.

قبل از خواب دئودورانت بزنید

همان طور که قبل از خواب مسواک می زنید، استفاده از دئودورانت و اسپری های ضد تعرق را نیز در برنامه شبانه خود قرار دهید. این کار باعث می شود تا بدن شما در طول شب به دلیل عرق کردن بوی بد نگیرد و در طول روز با چنین مشکلی مواجه نشوید. به همین دلیل قبل از خواب حتما از اسپری های ضد تعرق استفاده  کنید.

شب ها پای خود را مرطوب کنید

به منظور درمان مشکلات مربوط به پا نظیر ترک پا، به شما پیشنهاد می دهیم تا شب ها قبل از خواب حتما پای خود را مرطوب نگه دارید. این کار باعث می شود تا پاهای زیبا و نرمی داشته باشید و با مشکل ترک پا مواجه نشوید.

سفید کننده دندان

استفاده از سفید کننده دندان به زیبایی دندان های شما کمک کرده و باعث می شود تا یک لبخند جذاب و خیره کننده داشته باشید.

زیبایی دندان

مصرف روزانه ماسک

ماسک ها تاثیر بسیار زیادی بر روی جوان سازی و زیبای پوست دارند و به همین خاطر برای داشتن یک پوست زیبا می توانید به صورت روزانه از ماسک های مختلف استفاده کنید. این کار باعث جوان سازی پوست و افزایش زیبایی آن می شود.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا