دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گردشگری

عرضه بهترین تورهای کیش با تنوع بی نظیر در قیمت

در میان تمام مقاصد گردشگری ایران، کیش به عنوان جزیره ای پر قدمت و زیبا از جایگاهی ویژه برخوردار است. تفریحات مهیج دریایی، خریدهای قیمت مناسب و بازدید از شگفت ترین مناظر طبیعی مهم ترین جاذبه هایی است که پای مسافران را به جزیره جنوبی ایران باز کرده است.

تور کیش سفرآس 24  اکنون از مبادی مختلف کشور عرضه می شود و از نظر قیمت تنوع بسیاری دارد. تور تهران به کیش از متداول ترین تورهای داخلی در ایران است که مسافرانی از شهرهای مختلف ایران را به جزیره می رساند. اگر برای نخستین بار قصد سفر به کیش را دارید با مطالعه این یادداشت می توانید سفر خود را مانند حرفه ای ها مدیریت کنید.

جاذبه های گمنامِ جزیره ای معروف

بیشتر تصور ما از کیش مربوط به دریا، ساحل و بازار است. اغلب مسافران نیز اوقات خود را در این جزیره با حضور در چنین مکان هایی سپری می کنند. با این حال باید بدانید که در کیش مکان هایی شگفت انگیز وجود دارند که شاید کمتر مسافری از وجود آنها مطلع باشد. شاید این مناطق تنها برای کسانی شناخته شده باشد که بارها به کیش سفر کرده اند و تجربه بالایی در جزیره گردی دارند. مسجد باغو، کلبه هور و زیستگاه آهوها از این جمله مناطق هستند.

نوشته های مشابه

مسجد باغو با چاهی کهن

یکی از جاذبه های کمتر شناخته شده در کیش مسجدی قدیمی ست که در روستای باغو قرار دارد. این مسحد از سنگ های مرجانی و چوب ساخته شده و دارای حیاط و گلدسته است. این مسجد دارای چاه کهنی است که یک حوض در کنار آن قرار گرفته و به نوعی وضوخانه مسجد محسوب می شود.

کلبه هور در طبیعتی بی نظیر

سال ها پیش در صخره ای زیبا در غربی ترین دماغه کیش کلبه هایی قرار داشت که مکان استراحت ماهیگیران بود. اکنون این طبیعت جذاب که از برخورد اموج با صخره های آن صدایی آرامش بخش منعکس می شود، با نام ساحل کلبه هور شناخته می شود. در این نقطه از کیش می توانید به تماشای منظره زیبای غروب بنشینید و همچنین از تفریحاتی چون غواصی و ماهیگیری لذت ببرید.

بوستان آهوان و دیدن موجوداتی به شدت زیبا

بوستان آهوان تا چند سال پیش یکی از مهم ترین جاذبه های تور کشی بود. این پارک چند وقت پیش تخریب شد و جای خود را به مرکز خرید میکامال داد. البته هنوز می توانید در جای جای این جزیره به تماشای جست و خیز این حیونات زیبا مشغول باشید و با آنها عکس هایی خاطره انگیز بگیرید.

چگونه هزینه های سفر را مدیریت کنیم؟

مدیریت هزینه های سفر همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران است. یکی از مهم ترین راهکارها برای داشتن سفری ارزان رزرو تور است. لازم است بدانید که آژانس های مسافرتی با شرکت های هواپیمایی و هتل ها قراداد می بندند و به همین دلیل بلیط و کرایه هتل کمتری را می پردازند. به همین دلیل هزینه سفر با تور در اغلب موارد از هزینه سفرهای شخصی کمتر تمام می شود.

تورهای کیش از نظر قیمت انواع گوناگونی دارند. شما می توانید این تور را به صورت ارزان قیمت، اکونومی و لوکس رزور کنید و دقیقاً همان قیمتی را بپردازید که در توان تان است. برای کاهش هزینه های تور می توانید سه راهکار زیر را به کار ببرید.

هتلی ارزان قیمت رزرو کنید!

بسته به این که چه هتلی را برای اقامت در کیش انتخاب می کنید، هزینه متفاوتی برای تور خواهید پرداخت. بنابراین شما می توانید با انتخاب هتلی یک یا نهایتاً دو ستاره سفر خود را بسیار ارزان تمام کنید. البته در هنگام انتخاب اقامتگاه به موقعیت مکانی آن توجه داشته باشید. چون تعدادی از هتل های ارزان در مکانی دور از جاذبه های کیش قرار گرفته اند. در این صورت شما مجبور هستید که هزینه کم شدن اقامتگاه خود را برای رفت و آمد و تردد در شهر خرج کنید.

منتظر عرضه تور لحظه آخری کیش باشید!

ساعت پرواز نزدیک شده ولی هنوز تعداد زیادی از صندلی های هواپیما خالی است. این زمان وقت عرضه تور کیش لحظه آخری است. آژانس های مسافرتی برای پر کردن ظرفیت تور، شروع به ارائه تخفیفاتی ویژه می کنند و مسافرانی که به صورت مداوم قیمت ها را بررسی می کنند این شانس را دارند تا تور خود را با قیمت تخفیف خورده رزرو نمایند.

به زمان سفر دقت کنید!

سفر در هر زمانی قیمت خاصی دارد. در زمان هایی که سفر کم طرفدار است بلیط هواپیما ارزان تر و کرایه هتل ها پایین تر است. بنابراین تورها نیز با قیمت کمتری برگزار می شوند. جزیره زیبای کیش در فصل تابستان به ویژه اواسط آن به سبب بالا رفتن دمای هوا کم مسافر می شود و در این زمان قیمت تور کیش سقوط می کند.

کدم هتل کیش؛ به چه قیمتی؟

یکی از مهم ترین هزینه های سفر شما مربوط به اجاره اقامتگاه است. بنابراین باید بتوانید این قیسمت را به خوبی مدیریت کنید. به ویژه اگر سفری طولانی در پیش دارید و مدت زمان ماندن شما در هتل زیاد است. خوشبختانه در کیش هتل های متنوعی بنا شده اند که در کیفیت های مختلفی از هتل های پنج ستاره و مهمانسراهای ارزان قیمت قرار دارند. بنابراین شما به راحتی می توانید با تغییر در اقامتگاه قیمت، تور خود را افزایش یا کاهش دهید. در لیست زیر تعدادی از هتل های لاکچری و ارزان قیمت کیش را می بینید:

هتل های لاکچری کیش

هتل های لاکچری کیش

  • تور کیش هتل ترنج
  • هتل داریوش
  • هتل مارینا پارک
  • هتل پانوراما
  • هتل کوروش
  • هتل ایران
  • هتل شایان
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل پارمیس

هتل های ارزان قیمت کیش

  • هتل فانوس
  • هتل تعطیلات
  • هتل تماشا
  • هتل ققنوس
  • هتل آفتاب شرق
  • هتل گراند

بهترین زمان برای کیش گردی

کیش در هر چهار فصل سال مسافرپذیر است و تورهای کیش عرضه مداوم دارند. این جزیره در هر فصلی جاذبه های خاصی دارد. بنابراین روحیه و انگیزه شما از سفر، زمان مناسب را مشخص می کند. بهار به ویژه اوایل آن یکی از بهترین زمان ها برای رزرو تور کیش است. تورهای نوروزی به شدت پر طرفدارند و همین امر قیمت تورهای نوروز را بالاتر از زمان های دیگر می کند.

در تابستان هوای گرم و طاقت فرسای کیش حجم مسافران را کم می کند، اما جشنواره های تابستانی و تفریحات مهیج آبی نمی گذارند این جزیره خالی شود. برگزاری شوهای شبانه نیز تابستان های کیش را جذاب می کند.

پاییز فصل جشنواره های تخفیفی است، بنابراین مسافرانی که قصد خرید دارند می توانند فرصت خوبی برای خریدهای ارزان قیمت داشته باشند. زمستان کیش فصلی خوش آب و هواست و به همین دلیل در این فصل مسافرانی که نمی توانند به دیگر نقاط کشور سفر کنند کیش را انتخاب می کنند و این امر جزیره را با افزایش مسافر روبرو می کند. تقاضای بالا برای سفر در این فصل قیمت تورها را افزایش می دهد.

تور کیش سفرآس24 با رزرو آنلاین

تور کیش

شما می توانید تور کیش خود را به صورت آنلاین رزرو کنید و علاوه بر استفاده از تخفیف های ویژه از پشتیبانی در طول سفر نیز برخوردار شوید. امکان مقایسه تورهای مختلف به راحتی فراهم است و شما امکان متناسب سازی قیمت تور با بودجه خود را خواهید داشت. با ورود به سایت و کلیک روی بخش تور کیش می تونید شاهد انواع تورهای ارزان، لوکس، خانوادگی و اقتصادی باشید که همگی با آفرهای ویژه عرضه شده اند.

لینک رزرو تور کیش از تهران :
https://safarus24.com/tehran-to-kish

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا