دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاک

نحوه انتخاب درست تاپ ، تیشرت ، بلوز و سایز لباس‌های زنانه

انتخاب سایز لباس زنانه اهمیت زیادی دارد. سایز درست شما را جذاب‌تر و اندام شما را بهتر نشان می‌دهد.

برای خانم‌ها در هنگام انتخاب تاپ زنانه سؤالات زیادی ایجاد می‌شود. این که کدام مدل مناسب من است؟ تا چه رنج قیمتی برای تاپ هزینه کنم و یا این که وقتی قصد پوشیدن آن را داریم باید به چه نکاتی توجه کنم. خوب موضوع مهم این است که اول انواع مدل‌های تاپ زنانه موجود در بازار را بشناسید. یکی از محبوب‌ترین‌ها تاپ‌ها ، مدل بنددار می‌باشد. در کنار آن بسته به جنس پارچه انواع جین و مدل‌های اسپرت و زیرپوش رکابی نیز در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. به‌طورکلی لباس‌هایی که فاقد یقه و دکمه هستند و معمولاً برای پوشاندن بخش بالایی بدن استفاده می‌شوند به‌عنوان تاپ شناخته می‌شوند.

 ضمن این که شما حتی می‌توانید تیشرت را نیز به‌عنوان یک تاپ بدانید. تاپ زنانه خوب باید پارچه با کیفیتی داشته باشد. در واقع فروشگاهی که از آن لباس خود را انتخاب می‌کنید مهم است. بسیاری از فروشندگان تضمین بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت را می‌دهند. اما خیلی قابل استناد نیست. برعکس فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه معمولاً به‌خاطر این که مکتوب تعهداتی را به مشتری ارائه می‌دهند بسیار می‌توانند مطمئن‌تر باشند. البته به شرطی که تصاویر تهیه شده از هر لباس به‌صورت واقعی باشد. 

راهنمایی خریدتی شرت بلوز و تاپ دخترانه

نوشته های مشابه

نکات مهم و کاربردی حین خرید لباس زنانه

تفاوتی ندارد که قصد خرید تیشرت زنانه و یا بلوز زنانه را دارید. در نهایت رنگ تاپ و تیشرت معمولاً برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. عموماً بهتر است که به سراغ رنگ‌های شاد و روشن بروید. رنگ های مشکی معمولا سایز شما را کوچک تر نشان می دهند  اما در مقابل عیوب بدن را برملا می‌سازند.
چون معمولاً تاپ را در خانه می‌پوشند این روی روحیه دیگر اعضای خانواده نیز تأثیر می‌گذارد. بخصوص مادرانی که فرزند خردسال دارند می‌توانند با انتخاب رنگ مناسب روی روحیه فرزند خود تأثیرات مثبتی بزارند. در مقابل دوخت تاپ نیز مهم است. البته این در مورد تمامی لباس‌ها صدق می‌کند. اما به‌طورکلی تاپ لباس دم‌دستی‌تری است و بیشتر استفاده می‌شود. معمولاً در فصل تابستان شما ناچار هستید هر روز یا هر دو روز یک ‌بار تاپ خود را عوض کنید. خوب وقتی قصد خرید آن را دارید بهتر است که کمی بیشتر هزینه کنید و به سراغ فروشنده‌های نامعتبر نروید.
خوب قطعاً خیلی خوشایند نیست که تیشرت زنانه شما پس از یک‌بار شستن رنگ از دست دهد. شاید این رنگ ازدست‌دادن در نهایت از نظر شما جدی نباشد. اما باید توجه کنید که کم‌کم لباس حس تازگی خود را ازدست ‌داده و در نهایت تبدیل به یک‌تکه پارچه بی‌ارزش می‌شود. در نتیجه شما ناچار هستید که پس از مدتی مجدداً لباس جدیدی را خریداری کنید. توجه کنید که وقتی قصد خرید تاپ زنانه را دارید به سراغ مدل‌های خیلی گران هم نروید. چون هیچ تضمینی وجود ندارد که این لباس‌ها در طول روز لکه به خود نگیرند و یا بهتر است بگوییم که نگه‌داری آن‌ها سخت است.

خرید لباس زنانه

راهنمای انتخاب سایز تیشرت و بلوز زنانه 

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هستند که در زمینه خرید بلوز زنانه و به‌طورکلی انواع لباس دختران فعالیت می‌کنند. وقتی قصد خرید تیشرت یا بلوز را دارید دقت کنید که محصول حتماً دور کمر، شانه و آستین اندازه شما باشد. خوب در موردتی شرت، تاپ و… این که لباس اندازه شما نباشد بسیار موضوع حادتر است. 
چون تاپ و تیشرت جز لباس‌های زیرین هستند و عدم پوشش مناسب آن‌ها به‌هیچ‌ عنوان برای شما یا دیگران خوشایند نخواهد بود. شما همین‌طور باید به سراغ تیشرت زنانه‌ای بروید که بتوان آن را با شلوار و حتی دامن نیز ست کنید. بهتر است که در انتخاب رنگ به این مسئله دقت کافی داشته باشید. ضمن این که رنگ تاپ‌های روشن جذب گرمای کمتری خواهند داشت.
در ادامه مبحث نحوه انتخاب درست تیشرت زنانه می‌توانید به سراغ مدل‌های گوناگون از جمله تیشرت یقه هفت، یقه‌گرد، مدل‌های بلند و حتی سری‌های جین بروید. ضمن این که تیشرت بلند در حال حاضر بسیار در بازار محبوب است و خانم‌ها علاقه زیادی به پوشیدن آن با شلوار دارند. این تیشرت به دلیل سایز فیت، بر تن هر خانمی در هر رده سنی بسیار زیبا دیده می‌شود. 

نحوه انتخاب سایز بلوز زنانه در بازار

 امروزه خرید به دو روش سنتی و معمول و اینترنتی انجام می‌شود. در روش خرید سنتی تکلیفتان مشخص است. می‌توانید دقیقاً سایز لباس را بررسی و یا آن را بر تن کنید. اما در روش‌های اینترنتی شما می‌توانید از بخش راهنمای سایز بلوز زنانه و یا مشاوره فروش اطلاعات لازم را کسب کنید.

نکته اول : توجه با سایز

سایز بلوز زنانه اولین چیزی است که باعث می‌شود شما خوش‌تیپ و جذاب دیده شوید. متأسفانه انتخاب سایزهایی که مناسب شما نیست یا شما را خیلی چاق و لاغر یا قدکوتاه نشان می‌دهد. درصورتی‌که بدن لاغری دارید معمولاً انتخاب نمونه گشاد به شما پیشنهاد می‌شود که این اساساً اشتباه است. در مقابل مدل‌های خیلی تنگ برای خانم‌هایی که سرشانه کوچک و قدکوتاهی نیز دارند استاندارد نیست. بهترین انتخاب مدلی است که دقیقاً اندازه شما باشد و یا حتی کمی رو به گشادی برود.

نکته دوم : دقت به رنگ

باتوجه‌ به رنگی که خودتان دوست دارید تیشرت زنانه یا بلوز را خریداری کنید. همیشه نمی‌توان بر اساس مد روز پیش رفت. همین‌طور فروشگاه ساترال در بخش‌های مختلف و دسته‌بندی‌های لباس زنانه به شما امکانات ویژه‌ای برای خریدی سریع و مطمئن می‌دهد. با چند کلیک ساده وارد گنجینه محصولات می‌شوید. این که چه مدل بلوزی دوست دارید بستگی به سلیقه شما دارد. تمام آن‌ها بر سایز، رنگ‌های موجود و همین‌طور طرح و جنس پارچه قابل انتخاب هستند. محصولات از طریق پست در کمترین زمان ممکن با تضمین بهترین قیمت و بازگشت در صورت عدم رضایت تحویلتان می‌شود.

خرید تاپ و بلوز

 بررسی کیفیت لباس زنانه در خرید اینترنتی

تفاوتی ندارد که قصد خرید شلوار زنانه، تیشرت زنانه یا لباس زیر زنانه را دارید. در خرید اینترنتی شما باید به اصالت و اعتبار فروشنده دقت داشته باشید. فروشندگانی که محصولات خود را با گارانتی به فروش نمی‌رسانند و یا این که تضمینی در زمینه مسئولیت‌پذیری در صورت عدم رضایت ندارند عموماً مشکل بزرگی است. از طرفی بسته به نیاز خود می‌توانید در جشنواره‌ها و حراج‌های فصلی فروشگاه‌ها شرکت کنید و یا با عضویت در خبرنامه و یا سامانه پیامکی خیلی زودتر از آن‌ها باخبر شوید.

 در واقع حراجی مناسب است که نیازهای شما را برطرف کرده و در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کند. اگر قصد خرید تیشرت زنانه را دارید. درصورتی‌که مایل به خرید یک هدیه هستید. شما می‌توانید نمونه‌هایی با جنس پارچه‌های مختلف سفارش دهید. لطفاً در خرید اینترنتی بلوز زنانه و دخترانه تمامی رنگ‌ها، مدل‌ها و همین‌طور اطلاعات هر لباس را بررسی کنید. حتی اگر هنوز هم در مورد محصول شک دارید خوب می‌توانید با تیم مشاوره فروش تماس بگیرید. آن‌ها راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داشت و حتی در صورت نیاز می‌توانید تصاویر واقعی از لباس دریافت کنید.

انتخاب سایز مناسب و ارتباط آن با رنگ لباس

 در کنار تمامی روش‌های انتخابی که گفتیم به‌هرحال عده‌ای به دنبال خرید مانتو با قیمت مناسب هستند. درصورتی‌که مایل به خرید مانتو هستید خوب بهتر است که در کنار رنگ‌های تیره و خنثی که در محیط‌های اداری قابل‌ استفاده هستند به سراغ رنگ‌های شاد و خاص بروید. گاهی ترکیب رنگ‌های مختلف نیز می‌تواند جذاب باشد. امروزه البته گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید در محیط‌های مختلف آن‌ها را بر تن کنید. تونیک‌ها در برخی فضاها می‌توانند جایگزین خوبی برای مانتو باشند. همین‌طور به‌جای تیشرت‌ها امروزه خانم‌ها به سراغ شومیزها می‌روند و خوب شومیز تنوع رنگ، طرح و همین‌طور جذابیت بصری بیشتری دارد.
در نهایت در خرید اینترنتی لباس زنانه به موضوع قیمت، اعتبار فروشگاه و نظرات مشتریان و صدالبته کیفیت و تصاویری که از یک لباس در دسترس است دقت کنید. 


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا