دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

سلامت

خواص عرق رازیانه در درمان جوش صورت و داشتن حس خوب

استفاده از محصولات طبیعی خیلی بهتر از محصولات شیمیایی است. بهتر است برای درمان و جوان سازی پوست ابتدا از محصولات ارگانیک استفاده کنیم و نتیجه آنها را بررسی کنیم. جوش صورت یکی از معضلات مهم برای پوست است و حسابی آزاردهنده است. حتما کلمات رازیانه و جوش صورت را باهم شنیده‌اید، در این مقاله می‌خواهیم در مورد خواص عرق رازیانه و درمان جوش صورت صحبت کنیم. 

 جوش صورت و فواید رازیانه:

کسانی که به طور مداوم دارای جوش در پوست صورت خود هستند، حتما راه‌های مختلفی را برای درمان آن امتحان کرده‌اند. بعضی اوقات تلاش‌هایی مکرر و نداشتن نتیجه حسابی شما را اذیت می‌کند. اینکه می‌خواهید به یک مهمانی مهم بروید، اما این جوش‌های مزاحم مانع زیبایی بیشتر شما شوند، آزاردهنده است. اما این را بدانید که هر مشکلی راهی دارد و دست از تلاش کردن برندارید. تا به حال به درمان جوش صورت با عرق رازیانه فکر کرده‌اید؟ عرق رازیانه خواص زیادی اعم از رفع مشکلات گوارشی، رفع عفونت‌های فوقانی دستگاه تنفسی مانند سرفه و … دارد.

نوشته های مشابه

درمان و بهبود جوش صورت یکی از بهترین خواص عرق رازیانه است که به کمک ما آمده است تا از طب گیاهی استفاده کنید و با دیدن نتیجه آن لبخند رضایت بر لب‌هایتان بنشیند. به هر حال داشتن یک پوست شاداب و سالم در جوان‌تر به نظر رسیدن شما تاثیر دارد و نباید به آن بی‌توجهی کنید، داشتن پوست سالم اعتماد به نفس را در شما بالا می‌برد.

جالب است بدانید عرق رازیانه تاثیر شگفت‌آوری در از بین بردن چین و چروک صورت دارد و به همین دلیل است در جوان سازی صورت هم موثر است. زمانی که شما از آن برای رفع جوش‌های صورت استفاده می‌کنید، در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید، یعنی هم آکنه و لکه‌های پوستی را از بین می‌برید و هم به جوان‌سازی پوست خود کمک می‌کنید. اگر بخواهیم در مورد همه‌ی خواص عرق رازیانه صحبت کنیم اندازه یک کتاب حرف برای گفتن داریم.

 آکنه و لکه‌های پوستی:

تغییرات هورمون یکی از عمده ترین دلایلی ایجاد لکه‌های پوستی در آقایان و خانم‌ها است. در پسران هنگام بلوغ، هورمون آندروژن ترشح می‌شود که در نتیجه باعث ایجاد جوش در صورت می‌شود. در خانم‌ها هم به علت تغییرات هورمونی که هر ماه به دلیل قاعدگی رخ می‌دهد؛ جوش صورت بوجود می‌آید. بارداری، تعریق زیاد، استفاده از لوازم آرایش نامرغوب و … هم باعث ایجاد جوش در بانوان می‌شود.

به طور کلی تحریک پوست و التهاب آن، استرس، کمبود ویتامین‌ها A و B باعث ایجاد جوش در خانم‌ها و آقایان می‌شود. حالا باید به فکر راهی برای از بین بردن آنها باشیم. خواص عرق رازیانه و درمان جوش صورت موضوعی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا نتیجه‌ی آن برای بسیاری از مخاطبان رضایت‌بخش بوده است. این یک درمان گیاهی است و خوبی آن این است که عوارض خاصی ندارد.

درمان جوش صورت با رازیانه یکی از بی‌دردسر‌ترین کارها است که که زمان زیادی هم از شما نمی‌گیرد. پس حتما برای یک بار هم که شده این کار را امتحان کنید و نتیجه‌ی آن را مشاهده کنید.

تحقیق محققان در مورد عرق رازیانه برای درمان جوش صورت:

طبق آخرین تحقیقات، عرق رازیانه که از گیاه معطر است و مملو از هورمون‌های زنانه است، باعث می‌شود که رطوبت بدن رفع شود و این خارج شدن رطوبت اضافه باعث تنظیم وضعیت هورمونی در خانم‌ها می‌شود. این تحقیقات مصرف یک لیوان در روز از عرق رازیانه را برای درمان جوش‌های هورمونی و لکه‌ها مفید اعلام کرده است. خرید عرق رازیانه یک لیتری خیال شما را راحت می‌کند تا چند روز از آن استفاده کنید. سعی کنید عرق رازیانه را از سایت‌های معتبر، با سابقه فروش بالا تهیه کنید تا از اصل بودن آن مطمئن باشید و نتیجه دلخواه خود را بگیرید. مراجعه به پزشک هم یک راهی برای درمان آکنه است اما قطعا داروهای شیمیایی عوارض دیگری هم خواهند داشت، به هر حال استفاده از عرق رازیانه را می‌توانید با مشورت پزشک، انجام دهید.

طریق مصرف عرق رازیانه

 

طریقه مصرف عرق رازیانه :

همانطور که گفتیم عرق رازیانه مانند یک ماسک جادویی عمل می‌کند و زیبایی بیشتر و سلامت پوست شما را تضمین می‌کند. طریقه مصرف رازیانه بسیار ساده است و شما دیگر از شر جوش‌های مزاحم راحت می‌شوید و پوستی جدید و زیبا در انتظار شما خواهد بود.

برای این کار نیاز به مقداری دانه رازیانه و یک لیوان آب جوش دارید. در کمترین زمان در منزل می‌توانید آن را درست کنید. اندازه‌ی یک کف دست از دانه رازیانه را داخل آب جوش بریزید و اجازه دهید کمی بماند، سپس آنها را از آب جوش بیرون آورید و اجازه دهید به دمای محیط برسند. سپس چند قطره روغن ضروری به آن اضافه کنید و یک پد را به آن بزنید و روی صورتتان بگذارید.

همین محلول را می‌توانید داخل یک بطری بریزید و به عنوان تونر از آن استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید با عرق رازیانه ماسک لایه برداری درست کنید، عرق رازیانه را در همان دمای محیط بگذارید و با پد روی صورت خود ماساژ دهید که شاهد پوستی شفاف باشید. پس خواص عرق رازیانه و درمان جوش را دست کم نگیرید و تا مدت حداقل یک ماه از آن استفاده کنید.

عرق رازیانه طوبی

 

خرید عرقیات طوبی گستر

طوبی گستر به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش گلاب و عرقیات گیاهی با کیفیت که از یک تیم مجرب از مشاوران تغذیه و متخصصان فروش تشکیل شده است امکان خرید عرقیات خود را به دو روش تلفنی و مراجعه به وبسایت فراهم کرده است. برای این منظور می‌توانید از مشخصات زیر استفاده کنید و عرق گیاهی مد نظر خود را سفارش دهید.

نشانی سایت طوبی گستر: Www.TubaGostar.ir

شماره تماس برای خرید تلفنی: ۰۹۳۵۲۱۹۹۹۲۱ – ۰۹۳۳۷۸۶۱۳۴۷


پیشنهاد بخش سلامت مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

یک دیدگاه

  1. سلام من یک ماه برای مشکلات هورمونی و شادابی پوست عرق رازیانه خوردم هر روز نصف لیوان ولی یهو کل صورتم جوش زد و هنوزم ک دوماه ازش میگذره دستم به جوش ها بنده لطفا بهم بگید چیکار کنم من باید حتما عرق رازیانه رو بخورم ولی بخاطر جوش زدنش نمیتونم بخورم لطفا بگید چیکار کنم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا