دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزش

دانلود پست و استوری اینستاگرام برای اندروید

دانلود پست و استوری اینستاگرام برای اندروید چگونه بوده و با استفاده از چه برنامه هایی می توان آن را اجرا کرد ؟ این موضوعی است که ما در این بخش قصد توضیح و معرفی برنامه های جانبی اینیستاگرام از زبان پی سی پلاس هستیم در ادامه با ما همراه باشید.

در حال حاضر ما هم اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام داریم قطعاً این تعداد کاربران ممکن است از پست و استوری ای خوششان بیاید و قصد دانلود آن را داشته باشند اما نمی دانند چگونه قابل انجام است!  به طور کلی دانلود پست و استوری اینستاگرام از دو طریق قابل انجام است: 

  • از طریق وب سایت های آنلاین که برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد
  • استفاده از برنامه های جانبی اندروید

 ما در این بخش به طور تخصصی قصد داریم تا قابلیت دانلود پست و استوری اینستاگرام برای اندروید را خدمت شما توضیح دهیم که چگونه می توان برای این دستگاه ها پست و استوری را به راحتی دانلود کرد.

روش اول : استفاده از وب سایت های آنلاین

همانطور که گفتیم اولین روش دانلود پست و استوری اینستاگرام برای اندروید با استفاده از وب سایت های آنلاین می باشد . شما در وب سایت هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد بایستی در گام اول وارد پست و استوری مورد نظر خود شده از سمت راست بالا به روی سه نقطه کلیک کرده و سپس گزینه ی copy url را زده و این url و آدرس را در وبسایت های زیر در کادر های مشخص شده پیست کرده تا به راحتی برای شما دانلود شود.

  • inflact.com
  • igram.io
  • downloadgram.org

روش دوم:برنامه های جانبی

نرم افزارهای دانلود پست اینستاگرام

در روش دوم که شما می توانید پست و استوری اینستاگرام برای اندروید را دانلود کنید استفاده از برنامه های جانبی می باشد . برنامه های جانبی برنامه هایی هستند که خارج از اینستاگرام دانلود شده و به عنوان یک برنامه مجزا بوده که در گوشی خود نصب کنید و به راحتی می توانید با استفاده از آن پستها و استوری ها را دانلود و در موبایل خود ذخیره کنید اما این برنامه ها کدام ها هستند؟ ما در ادامه تعدادی از آنها را معرفی کرده ایم.

·         Fast save

·         Inst download

·         Quick save

·         Story saver for Instagram

·         Story save for Instagram

·         Save insta

·         Easy Downloader

 

اما بهترین راه حل برای دانلود پست و استوری اینستاگرام‌ برای اندروید چیست؟

اینستا ایکس

تا این لحظه دو روش محبوب و عمومی را خدمت شما معرفی کردیم که شما می‌توانید با استفاده از وب سایت ها و همچنین برنامه‌های جانبی ، پست و استوری و هر چیزی را که می خواهید دانلود کنید.مثلا بسیاری از کاربران دوست دارند تا به عنوان مثال کامنت های پست ها رو هم دانلود کنند اما آیا با استفاده از این دو روشی که گفته شد می توان این کار را انجام داد ؟ خیر.

 ما  در این بخش به شما بهترین راه حل و بهترین نرم افزار جهت دانلود تمامی آن چیزهایی که از اینستاگرام می خواهید را به شما معرفی می کنیم.

شما با استفاده از اپلیکیشن اینستا ایکس می توانید به راحتی پست استوری IGTV، کامنت و هر آن چیزی را که نیاز دارید دانلود کنید . اما این برنامه چیست ک چگونه عمل میکند؟

 اینستا ایکس یک اپلیکیشن بسیار کاربردی همچون اینستاگرام بوده که به زبان فارسی می باشد و دقیقا محیط اینستاگرام را در این برنامه می توانید مشاهده کنید. این برنامه که برخلاف دو روش قبلی که نیاز است تا در کنار اینستاگرام باشد شما می توانید خود اینستا ایکس را نصب کنید و قالب اینستاگرام را در آن مشاهده کنید و بدون نیاز به نصب نسخه ی اصلی اینستاگرام از آن استفاده کنید . یعنی شما اکانت خود را در این برنامه وارد کرده و به راحتی از تمامی قابلیت هایش استفاده می کنید.اما برخی از از ویژگی های این برنامه را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

  • نرم افزار بسیار کاربردی به زبان فارسی
  • ۲ دارای حالت روح
  •  قابلیت دانلود پست و استوری ها ، IGTV فیلم و عکس های دایرکت و کامنت ها
  • دارای سپر امنیتی گوگل
  •  دارای قابلیت جلوگیری از پخش خودکار ویدیو ها برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه اینترنت شما
  •  قابلیت ورود با اثر انگشت
  •  قابلیت دانلود و بزرگنمایی عکس پروفایل ها
  •  داشتن فونت های زیبا جهت ساخت استوری ها و بسیاری از قابلیت های دیگر.

سخن آخر

به طور کلی شما برای دانلود پست و استوری اینستاگرام برای اندروید می‌توانید از این سه روش استفاده کنید یعنی استفاده از وب سایت های آنلاین ، استفاده از برنامه های جانبی و استفاده از برنامه اینستا ایکس . با افزایش محبوبیت برنامه اینستا ایکس و همچنین بررسی کارشناسان تیم پی سی پلاس میتوانیم بهترین روش را استفاده از برنامه اینستا ایکس جهت دانلود استوری ها پست ها و غیره به شما معرفی کنیم.شما هم اکنون میتوانید جهت دانلود این برنامه از گوگل پلی و یا وب سایت پی سی پلاس استفاده کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا