دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

جذاب ترین دکوراسیون های سال 2018

جذاب ترین دکوراسیون های سال 2018، با این نکات منزل خود را نونوار و به روز کنید

با یکی دیگر از سری مطالب مربوط به دکوراسیون منزل با شما همراه هستیم تا با سری نکات اساسی و اصولی برای داشتن یک دکوراسیون به روز آشنا شویم. درست مانند هر سال، امسال نیز در مدل های دکوراسیون سال 2018 منزل جزئیاتی بسیار زیاد و ظریف وجود دارند که باعث بوجود آمدن تفاوت ها و همچنین آرامش بیشتر در فضای منزل شما می شوند. تمامی جزئیات و طراحی ها از کابینت ها گرفته تا پرده، میز کار و رنگ آمیزی و … برای افزودن هر چه بیشتر آرامش و احساس امنیت به محیط زندگی مان است. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از این نکات و ریزه کاری ها آشنا شویم تا با رعایت آنها، طراحی به روزتری را در دکوراسیون منزل خود پیاده کنیم.

ترکیب مس و برنج، ترکیب محبوب پارسال، ترکیب پرطرفدار امسال

ترکیب مس و برنج که در سال 2017 به اوج شهرت و کاربرد خود در منازل رسید، امسال نیز در صدر پیشنهادات و طراحی های مربوط به دکوراسیون منزل قرار گرفته است. ترکیبی بسیار شکیل در عین حال ساده و پرطرفدار که هر طیف سنی را تحت تاثیر زیبایی خود قرار می دهد. اگر به دنبال زیبایی، ظرافت و نوآوری در دکوراسیون منزل خود هستید و در عین حال از تجملات بیش از حد خوشتان نمی آید، توجه ویژه ای به این ترکیب داشته باشید. از این ترکیب می توان برای تزئین قاب دور آینه ها، لوازم سرویس بهداشتی، لوسترها و حتی شیرآلات نصب شده در آشپزخانه استفاده کنید. این ترکیب همخوانی بسیار بالایی با رنگ های گرم و سرد دارد و با مبلمان و پرده های مخملی که در سال 2018 بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند نیز هماهنگی بی نظیری را بوجود می آورد.

دکوراسیون های سال 2018

هندسه در دکوراسیون های سال 2018 عوض شده است!

در جذاب ترین دکوراسیون های سال 2018 شاهد این نکته هستیم که طراحان دکوراسیون داخلی منازل، توجه ویژه ای به شکل و هندسه لوازمی که قرار است در منزل استفاده شوند دارند، بخصوص لوازم کوچک. در سال 2018 نقوش هندسه ای با زوایای بسیار زیاد در طراحی کاربرد بسیاری دارد و در این بین نقوش دایره ای وار در مرکز توجهات قرار دارند. با انتخاب الگوهای دایره ای برای وسیله هایی مانند پارچه های کوسن، نقوش کاغذ دیواری، شیرآلات منزل و تخت خواب، دکوراسیون خانه خود را با به روزترین متدهای جهان و یک طراحی سبک مدرن انجام دهید و حس متفاوت بودن را بچشید.

دکوراسیون های سال 2018

رنگ های مطرح در دکوراسیون های سال 2018

در ادامه می خواهیم ببینیم چه رنگ هایی بیشتر مورد توجه طراحان داخلی دکوراسیون منازل بوده و چه رنگ هایی در صدر پیشنهادات قرار گرفته است. هر ساله یک یا چند رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می شوند و سال 2018 نیز از این قائده مستثنی نیست، پس در این قسمت رنگ ها و ترکیب های رنگی پرطرفدار سال 2018 را به شما معرفی می کنیم.

  • ترکیب رنگ سبز و صورتی: این ترکیب رنگ در عین زیبایی و ظرافت، انرژی بسیار بالایی را به محیط منتقل می کند و برای اتاق نشیمن و پذیرایی و حتی طراحی یک آشپزخانه صورتی بسیار مورد توصیه است. در سال 2018 از ترکیب رنگ سبز نعنایی و صورتی کم رنگ استفاده بسیار زیادی شده است.
  • آبی روشن، محبوب، پرطرفدار، همیشه به روز: رنگ آبی روشن را هیچ طراحی در دنیا نمی تواند انکار کند و نادیده بگیرد، این رنگ به قدری زیبا و پرطرفدار است و با تمامی رنگ های سرد و گرم و خنثی همخوانی دارد که هر ساله در مرکز توجه همگان قرار دارد. اگر خواهان رنگی هستید که هیچ وقت از مد نیفتد، زیبایی خود را از دست ندهد و چشم و دل شما را نزند، تناژهای آبی روشن پیشنهاد ما به شما است. آبی روشن از استرس و هیایو محیط می کاهد و بعد از یک روز کاری پر مشغله، آرامش و خونسردی را به شما هدیه می دهد.
  • رنگ سبز زیتونی: از رنگ سبز و  آن خواص غافل نشوید. این رنگ همواره حضوری فعال و چشمگیر در طراحی های داخلی داشته و امسال نیز به حضور پرقدرت خود ادامه داده است. یک تنالیته بسیار خاص از رنگ سبز، یعنی سبز زیتونی در سال 2018 غوغا کرده و بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. این رنگ حس متفاوت بودن و باکلاس بودن را به محیط زندگی شما اضافه می کند و در عین حال لطافت بیشتری اشته و با طیف گسترده تری از رنگ ها، ترکیب های  تماشایی بوجود می آورد.
  • ترکیب های رنگی جسورانه و جذاب: در جذاب ترین دکوراسیون های سال 2018 به جرعت می توان گفت که استفاده از رنگ هایی که هر کسی جرعت استفاده از آنها را نداشته رو به افزایش بوده است و سال 2018 سالی برای افراد جسور و نترس است. رنگ هایی مانند زرد خردلی نشاط آور و مفرح، ست بنفش متفاوت و خلاقانه،  رنگ لاکی ( قرمز تیره ) درخشان و پرانرژی، رنگ افرا پاییزی، سبز زمردی خاص و شیک و رنگ بژ در سال 2018 در کانون توجهات قرار گرفته اند و برای داشتن منزلی متفاوت و به روز بسیار مورد توصیه هستند.
 

دکوراسیون های سال 2018

سخن آخر

همانطور که دریافتید، ترس، خجالت و طرح های قدیمی و سنتی در جذاب ترین دکوراسیون های سال 2018 جایی ندارند و هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ هایی مانند قرمز صورتی، مبلمان و وسیله هایی با هندسه دایره وار و گرد و ترکیب دوست داشتنی چوب و فلز وجود ندارد. امیدواریم این مطلب از مجله آنلاین پروماگ گره گشای کار شما همراهان همیشگی ما قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا