دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ارز دیجیتال

چگونه یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال را ارزیابی کنیم؟

برای کسانی که مشتاق خرید ارز دیجیتال هستند، چه در انتخاب کوین و چه در انتخاب صرافی گزینه های متنوعی وجود دارد. هزاران ارز دیجیتال و چند صد صرافی آنلاین، می توانند خود را به عنوان گزینه ای برای سرمایه گذاری مطرح کنند. این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام صرافی آنلاین را انتخاب کنید و چه ارز دیجیتالی را بخرید. بنابراین باید بین این موارد مقایسه ای انجام دهید که بتواند شما را در تصمیم گیری یاری کند. برای انجام این مقایسه نیاز به دانستن استانداردهای لازم هستید. به طور مثال در انتخاب یک صرافی آنلاین، باید به چیزهایی دقت کنید که تعیین کننده هستند و می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. در صورتی که مایل به خرید ارز دیجیتال از یک صرافی آنلاین معتبر هستید، ما به شما کمک می کنیم که این صرافی را راحت تر پیدا کنید.

ارز دیجیتال صرافی آنلاین ایرانی

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال فضایی برای مبادله آنلاین رمز ارزهایی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و… می باشد. در این صرافی ها معمولا خرید و فروش دلار و سایر ارزهای فیات صورت نمی گیرد و تتر یا سایر استیبل کوین ها جایگزین آن ها می شوند. تعداد زیادی صرافی آنلاین در حال فعالیت هستند و امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را به شما می دهند. با این حال همه این صرافی ها معتبر و قابل اطمینان نیستند و ممکن است نحوه عملکرد آن ها حتی به طور غیر عمد شما را دچار ضرر کند. عوامل متعددی هستند که می توانند معتبر بودن یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال را تضمین یا تکذیب کنند. صرافی آنلاینی که بتواند به این عوامل توجه کند و در جهت بهبود عملکرد خود در زمینه های مختلف تلاش کند، می تواند بهترین انتخاب باشد. 

نوشته های مشابه

مهم ترین امر در جهت اثبات اعتبار یک صرافی، تلاش آن برای ارتقای سطح فنی و همچنین افزایش رضایت مشتریان است. یک صرافی آنلاین که بتواند با کاربران خود رابطه ای تعاملی و سازنده برقرار کند، می تواند نمره بالاتری را نسبت به سایر صرافی ها دریافت کند. برای انجام این کارها نیاز به در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی می باشد که در بخش بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

بازار ارز دیجیتال ایران

معیارهای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال

در انتخاب کردن یک صرافی آنلاین برای خرید ارز دیجیتال، باید ویژگی های مختلف صرافی را بررسی کرد. ویژگی هایی نظیر سطح امنیت، سرعت، تنوع رمز ارزها، تنوع شبکه ها، رابط کاربری مناسب، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، تسویه آنی، کارمزد کم، داشتن آدرس حقوقی و شماره تلفن ثبت شده و قابل پیگیری و میزان پیشرفت صرافی از نظر فنی، هر کدام یک پوئن مثبت برای صرافی ارز دیجیتال محسوب می شوند. این که بخواهیم این ویژگی ها را برای تک تک صرافی های آنلاین بررسی کنیم عملا غیر ممکن است. با این حال پیدا کردن چنین صرافی هایی غیر ممکن نیست. به طور مثال صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، یک صرافی آنلاین ایرانی می باشد که ویژگی های فوق را دارد. صرافی های دیگری هم در تلاش هستند که این امکانات را فراهم کنند.

به طور کلی صرافی های ایرانی به دلیل در دسترس بودن، قابل پیگیری بودن، فعالیت زیر نظر پلیس فتا و داشتن آدرس حقوقی ثبت شده و مشخص نمونه مطمئن تری نسبت به صرافی های خارجی می باشند. صرافی های خارجی فعالیت ایرانیان را تحریم کرده اند و اقدام به فعالیت در اکثر صرافی های معتبر خارجی، برای ایرانیان غیر قانونی می باشد. به این دلایل، پیدا کردن یک صرافی آنلاین ایرانی که توان ارائه بهترین خدمات را داشته باشد مطمئن تر است. در قسمت آخر این مقاله، نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در یک صرافی آنلاین ایرانی را به شما توضیح خواهیم داد.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ایرانی

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ایرانی

خرید و فروش ارز دیجیتال در چندین صرافی آنلاین ایرانی امکان پذیر است. انجام این کار در برخی از صرافی ها کمی سخت تر از سایرین است اما به طور کلی روند پیچیده ای ندارد. برای این که بتوانید ساده بودن این عمل را بهتر درک کنید، با ذکر یک مثال، نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ایرانی را به شما خواهیم گفت. برای این مثال از صرافی آنلاین بیت ایمن کمک می گیریم که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و فعالیت در آن آسان است. برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن، وارد سایت این صرافی شده و در آن ثبت نام کنید. پس از تکمیل ثبت نام، با مراجعه به قسمت اطلاعات کاربری، احراز هویت خود را انجام دهید تا امکان انجام معاملات برای شما فراهم شود.

اکنون می توانید با چند کلیک خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. کافی است به صفحه خرید و فروش کوین مورد نظرتان بروید و کادر سبز رنگ را با اطلاعات دلخواه پر کنید. برای فروش ارز دیجیتال هم می توانید از کادر قرمز رنگ استفاده کنید و با چند کلیک، خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام بدهید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید، می توانید آموزش ویدئویی انجام تمامی این فعالیت ها را در قسمت راهنمای استفاده سایت بیت ایمن مشاهده کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا