دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آشپزی

طرز تهیه عدس پلو مجلسی، زرشک پلو با مرغ ساده خانگی، آلبالو پلو با گوشت قلقلی

پلو ها یکی از غذا های بسیار خوشمزه و سنتی ایرانی می باشد که می توانید با مرغ یا گوشت و یا به صورت گیاهی این پلو های خوشمزه را برای شام یا نهار تهیه کنید. پلو ها یکی از غذا های اصلی ما ایرانی ها می باشد که بیشتر در وعده نهار تهیه می کنیم و به همراه سالاد یا ترشی سرو می شود. شما می توانید از انواع حبوبات و سبزیجات برای تهیه پلو ها استفاده کنید. تهیه پلو ها کار بسیار ساده ی می باشد، شما باید ابتدا برنج را تهیه کنید و مواد میانی را آماده کنید و برنج را بعد از آبکش کردن با مواد میانی تهیه شده مخلوط کنید و دم بگذارید و یا می توانید گوشت و مرغ را در انتها به همراه پلو سرو کنید. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین از پلو ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از عدس پلو، زرشک پلو با مرغ، آلبالو پلو همراه ما باشید تا این پلو های جذاب را در خانه تهیه کنید.

عدس پلو

عدس پلو

عدس پلو یکی از پلو های سنتی ایرانی می باشد که شما می توانید با گوشت چرخ کرده یا مرغ یا به صورت ساده تهیه کنید. این پلو بسیار خوشمزه و ساده است و در کنار کشمش و برنج زعفرانی تهیه می شود. شما می توانید این پلو را برای مهمانی ها و نذری های خود تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه عدس پلو به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

زرشک پلو با مرغ

زرشک پلو با مرغ

زرشک پلو با مرغ یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین پلو ها می باشد که در مهمانی و مجالس مختلف این پلو خوشمزه با مرغ تهیه می شود. زرشک پلو شاید ساده به نظر برسد ولی دارای فوت و فن بسیار زیادی است تا بتوانید یک پلو مجلسی و خوشمزه بدون بوی زهم مرغ تهیه کنید. شما می توانید از سینه یا ران مرغ برای تهیه این غذا استفاده کنید ولی اگر برای مجالس آن را تهیه می کنید بهتر است از ران و پهلو استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه زرشک پلو با مرغ به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

آلبالو پلو

آلبالو پلو

آلبالو پلو یکی دیگر پلو های فصلی می باشد که همزمان در تابستان با رسیدن آلبالو تازه این پلو بیشتر تهیه می شود. شما می توانید آلبالو پلو را با گوشت قلقلی یا مرغ ریش ریش تهیه کنید و یا از آلبالو فریز شده برای تهیه این پلو استفاده کنید. این غذای خوشمزه برای شهر شیراز می باشد ولی به دلیل خوشمزگی که دارد در کل ایران تهیه می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه آلبالو پلو به سایت آلامتو مشاهده کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا