دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آشپزی

آشپزی ایرانی در همه جای جهان با ایرانی گودز

آشپزی ایرانی در همه جای جهان با ایرانی گودز

آشپزی کردن مهمترین بخش زندگی من نیست اما بالاخره تهیه یک غذای سالم مهمترین دغدغه ای است که این روزها با آن مواجه هستم. چند سالی است که از ایران مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنم. راستش را بخواهید از همه چیز راضی هستم به غیر از غذاهایی که در این کشور سرو می شود.

غذاهای سنتی ایرانی را نمی توانم به راحتی درست کنم و نمی توانم برای همیشه برنامه غذاخوردن در رستوران های ایرانی را ادامه دهم. به همین علت است که مدتی است در حال آشپزی کردن در آشپزخانه کوچک و مجردی خودم هستم با این حال تازه با اصل مسئله مواجه شده ام و آن هم این است که در اینجا مهمترین اقلام مورد نیاز برای تهیه غذاهای ایرانی و رژیم غذایی به سبک سنتی خودمان را ندارم.

نوشته های مشابه

آشپزی ایرانی در همه جای جهان با ایرانی گودز

زندگی در سوئد

راستش را بخواهید در اینجا بیش از هر غذای دیگری دلم هوای قورمه سبزی کرده بود. در اینجا می توانم همه سبزی های مورد نیاز برای تهیه یک خورش سبزی خوشمزه را تهیه کنم. گوشت گوسفندی هم همین طور! لوبیا چیتی و بقیه اقلام هم حاضر است اما جای برخی از اقلام همانند برنج ایرانی یا زعفران اصل ایرانی به شدت خالیست.

گذشته از اینکه در اینجا برای تهیه یک بسته سبزی خورشتی سرخ شده باید زحمت  بسیار زیادی بکشم اما در ایران این گونه نیست. به راحتی می توانستم به سوپرمارکت محله مراجعه کرده و یک بسته سبزی سرخ شده بگیرم. از همه این ها که بگذریم به سختی مقداری سبزی خورشتی را فریز کرده ام اما باز هم طعم و عطر غذای من همانند قورمه های واقعی که در ایران سرو می شوند نبود.

از بحث دل چسب خورش سبزی که بگذریم باید بگویم که سوئد یک کشور سردسیر است، به همین علت همیشه دوست دارم فرنی یا شله زرد و نوشیدنی های گرم درست کنم. برای تهیه شله زرد واقعا نیاز به برنج دانه شکسته و بخصوص برنج شمال و زعفران مرغوب دارم.

وب سایت ایرانی گودز

شاید آن چیزی که درست می کنم به دیدگاه شما یک شله زرد شله زرد واقعی باشد، اما در هر صورت عطر و طعمی که می خواهم را به دست نمی آورم. حتی عصرانه های من بدون چای شمال و خرمای جنوب چنگی به دل نمی زند. با همه این ها قطعا باید راه حلی وجود داشته باشد تا ایرانیانی که همانند من در خارج از کشور به سر می برند بتوانند یک آشپزی به سبک ایرانی و بخصوص سبک سنتی داشته باشند.

خرید مواد غذایی از ایران

یکی از دوستانم وب سایت ایرانی گودز را به من معرفی کرده است. او می گوید همه اقلام مورد نیاز برای یک آشپزی به سبک ایرانی را از این وب سایت تهیه می کند. در دیداری که با او داشتم برای هردونفرمان چای زعفرانی درست کرد و متوجه شدم که واقعا از زعفران اصل ایرانی استفاده کرده است بدون اینکه ذره ای تردید کنم آدرس وب سایت را یادداشت کردم و تصمیم گرفتم برای تهیه غذاهای مورد علاقه ام، سفارشاتم را از طریق وب سایت ایرانی گودز دنبال کنم. امیدوارم بتوانم بعد از تهیه اقلام مورد نیاز خود، همه غذاهای موردعلاقه ام را به سبک ایرانی تهیه کنم.

ایرانی گودز همچنین عرضه کننده محصولات دیگری می باشد که سوغاتی های اصیل ایرانی هستند، محصولاتی مانند خاویار دریای خزر، زرشک پفکی بیرجند، خشکبار، خرما و … می باشد. در این فروشگاه می توانید خوراکی ها و مواد اولیه غذایی ناب ایرانی را به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

زرشک پفکی بیرجند

زرشک پفکی بیرجند یکی از محصولات بی نظیر این سایت می باشد که از بهترین مزارع و باغات کشت پسته تهیه شده است و به وسیله آن می توانید از سرو غذا هایی همچون زرشک پلو، مرصع پلو،شیرین پلو و … لذت ببرید. خاویار دریای خزر که در این فروشگاه به فروش می رسد نیازی به تعریف ندارد و می توانید با آن آب و هوای شمال و دریای خزر را در غربت تداعی کنید.

پسته، بادام، گردو، بادام زمینی، بادام هندی، بادام درختی و … از انواع خشکباری می باشند که در سایت ایرانی گودز به فروش می رسند. تمامی این خشکبار به صورت خام و یا شور بسته بندی شده و ارسال می شوند. مغز فندوق نیز یکی دیگر از مواردی می باشد که در این فروشگاه به فروش می رسد. تمامی آجیل های موجود در این سایت با زعفران بو داده شده اند.

وب سایت ایرانی گودز

خرمای جنوب

خرما از محصولات دیگر موجود در سایت ایرانی گودز می باشد، انواع خرمای کشت شده در جنوب ایران که از بهترین نخلستان ها تهیه می شوند از این سایت قابل خریداری می باشند. خرمای پیارم، خرمای مضافتی، خرمای خاصویی، رطب بم و … از خوشمزه ترین و ناب ترین خرما های ایرانی هستند که می توانند املاح و مواد معدنی مفیدی را برای بدن شما فراهم کنند که مناسب با ذائقه ایرانی می باشد.

چیپس میوه و میوه خشک نیز از دیگر تنقلاتی می باشد که از گذشته پایه ثابت دورهمی های ایرانی بوده است. در گذشته بیشتر افراد از هلو، آلو، انجیر و زرآلوی خشک شده استفاده می کردند، ولیکن امروزه سیب، پرتقال، موز، خرمالو، انبه و … نیز به لیست میوه های خشک شده اضافه شده اند و برای دورهمی ها و شب نشینی ها مناسب می باشند.

فراموش نکنید که خوراکی ها و تنقلات ایرانی، مناسب ترین خوراک ها برای ذائقه ایرانی ها می باشند.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا