دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ورزشی

دانلود فیلم با ژانر ورزشی با دوبله فارسی

ژانر ورزشی یکی از موضوعاتی است که معمولا درباره ورزشکاران یا ورزش هاست، در فیلم های ورزشی اگر به زندگی یک ورزشکار اشاره شود و داستان بر پایه زندگی آن ورزشکار ساخته شود فیلم دو وجهی شده و به نوعی بیوگرافی نیز طلقی می گردد، برای کسانی که علاقمند به رشته خاصی هستند و قصد دارند سرگرم شوند دانلود فیلم ورزشی را پیشنهاد میکنم.

فیلم های ورزشی

1- قهرمانان ملی

فیلم سینمایی قهرمانان ملی یا نشنال چمپیونز (National Champions) یک فیلم درام و ورزشی محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی ریک رومن وا است که توسط سه کمپانی BondIt Media Capital و Capstone و Game1 تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آدام مرویس براساس نمایشنامه‌ای به همین نام به قلم خودش، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون استفان جیمز، جی. کی. سیمونز، الکساندر لودویگ، لیل رل هاوری، تیم بلیک نلسون، اندرو باکلور، جفری دانوان، دیوید کوچنر، کریستن چنووس، تیموتی اولفینت، اوزو ادوبا در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این فیلم که با بودجه 8 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 10 دسامبر سال 2021 میلادی توسط STX Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ فیلم قهرمانان ملی پس از پخش نظرات و نقدهای مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، فیلمنامه قوی و همچنین کارگردانی را مورد ستایش قرار دادند.

دانلود فیلم قهرمانان ملی

2- رویاهای المپیک

رویاهای المپیک یا المپیک دریمز (Olympic Dreams) فیلمی کمدی، عاشقانه و ورزشی محصول سال 2019 کشورهای کره جنوبی و آمریکا به کارگردانی جرمی تایچر است که توسط کمپانی Olympic Channel Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز نیک کرول، الکسی پاپاس و جرمی تایچر به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون نیک کرول، الکسی پاپاس، گاس کنورثی، مورگان شیلد، جیمی اندرسون، آندراس ویرپالو، مارجولین دکروآ، مانفرد مولگ، ایتامار بیران در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ فیلم رویاهای المپیک اولین بار در تاریخ 10 مارس سال 2019 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا اکران شد سپس در 14 فوریه سال 2020 توسط IFC Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا به نمایش درآمد؛ فیلم رویاهای المپیک پس از اکران نقدهای مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی آن را ستودند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی Denver International Film Festival و ReFrame موفق شد برنده 2 جایزه از جمله جایزه بهترین کارگردانی و بهترین داستان شده و نامزد دریافت جایزه American Independent Award برای بهترین فیلم نیز شود؛ فیلمبرداری این فیلم واقعا در دهکده المپیک و در زمان بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ سال 2018 انجام شده و ورزشکاران واقعی المپیک از جمله جیمی اندرسون و گاس کنورثی نیز به عنوان شخصیت‌های اضافی در آن حضور دارند.

3- فورد در برابر فراری

فیلم سینمایی فورد در برابر فراری (Ford v Ferrari) فیلمی اکشن، بیوگرافی، درام و ورزشی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی جیمز منگولد است. بازیگرانی چون مت دیمون، کریستین بیل، جان برنثال، کترینا بلف، جاش لوکاس، نوآ جوپ، تریسی لتس و ریمو جیرون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم فورد در برابر فراری، در گیشه سینمای آمریکا به فروش قابل توجهی دست یافته و نقد‌های مثبتی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده‌است. این فیلم در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت یک جایزه گلدن گلوب و کسب سه جایزه در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم هالیوود ۲۰۲۰ اشاره کرد. فیلم فورد در برابر فراری، در جدول برترین آثار سینمایی وب‌سایت IMDB قرار دارد.

4- اسب بالدار

فیلم اسب بالدار

فیلم سینمایی اسب بالدار یا پکاسوس (Fei chi ren sheng) یک فیلم کمدی و اسپورت محصول کشور چین به کارگردانی و نویسندگی هان هان است که در سال 2019 توسط Alibaba Pictures تهیه و در شبکه نت فلیکس پخش شد. از بازیگران این فیلم میتوان به؛ شن تنگ، هوانگ جانی، ژنگ ین، بنیو ژنگ، فنگ ین، یو تین، فنگ شائوفنگ، وینستون چائو، پیر بوردو، سویی هی، بینگ لی اشاره کرد. این فیلم در جشنواره های بین المللی فیلم برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت پنج جایزه معنبر شده است. یک راننده‌ی رالی به نام ژانگ چی که پنج بار قهرمان مسابقات رالی شده است، پس از شرکت در یکی از مسابقات غیرقانونی در یک پارکینگ طبقاتی به مدت پنج سال از شرکت در مسابقات محروم می‌شود. در اواخر دوران محرومیتش او بعد از اینکه نسل جوان و مشتاق رانندگان را می‌بیند، تصمیم می‌گیرد تا دوباره به مسیر مسابقه باز گردد.

دانلود فیلم دوبله فارسی


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا