دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاک

معرفی انواع شورت زنانه لامبادا

شورت لامبادا یک نوع پوشاک و البسه ای است که؛ بسیار محبوب و متداول در بین بانوان می باشد. در میان انواع شورت های زنانه، شورت لامبادا علاوه بر اینکه می توان آن را با لباس های مجلسی چسبان، دامن های کوتاه و شلوارک پوشید؛ بسیار فانتزی و شیک نیز هستند.

در تاریخچه پیدایش اولین شورت می توان آن را به دوران قبل از جاهلیت انسان، برگرداند. انسان های اولیه از دو نوع مختلف برای پوشش بدن خود استفاده می کردند: در یک مدل، آنها از شاخه های بید برای پوشش ناحیه های خاصی از بدن استفاده می کردند. در نوع دوم، از برگ های درخت موز به عنوان شورت استفاده می شد. در اینجا این سوال پیش می آید که چگونه شورت های اولیه به این شورت لامبادا امروزی رسیده اند؟ در ادامه به جواب دادن به این سوال می پردازیم.

شورت لامبادا

نوشته های مشابه

شورت زنانه در دوره های بعدی، در خور تغییرات فراوانی قرار گرفت. در دوره زمانی بعد از آن دوران که انسان های اولیه از برگ درختان به عنوان پوشش بدن خود استفاده می کردند؛ اولین شورت چه زنانه و چه مردانه آن ابداع گردید. اما به علت اینکه کارایی خوبی نداشتند، به زودی از دور استفاده خارج شدند و به اصطلاح منسوخ گردیدند.

این تغییرات در شورت زنانه توری و سایر انواع آن ادامه پیدا کرد و با گذشت زمان بسیار و رسیدن به دو قرن پیش، با توجه به پیشرفت در جوامع و سپس روی کار آمدن کارخانه ها و بعد از آن رخ دادن انقلاب صنعتی در اروپا، همه عوامل باعث به وجود آمدن یک تحول و پرش بزرگ در صنعت پوشاک گردید.

در این دوره بود که اولین شورت ها وارد بازار شدند. شورت های کلاسیک یا مامان دوز از اولین شورت ها هستند. با گذر زمان و متداول شدن استفاده از انواع لباس زیر در میان قشر عموم مردم، مردم از آن به عنوان یک البسه واجب در طول روز استفاده می کردند و پوشیدن آن به امری طبیعی تبدیل گردید.

بعد از آن دوره، دیگر یک رقابت تنگاتنگ بین کارخانه داران و شرکت ها و تولید کنندگان لباس زیر و شورت بر سر تولید ارایه مدل و طرح های جدید با رنگ بندی های بسیار متنوع؛ ایجاد گردید. سطح توقعات مردم از این نوع پوشش بالا رفته بود و خواستار خرید لباس زیر ارزان با کیفیتی برتر و طرحی و مدلی خوب بودند.

با وارد شدن به عصر تجملات، دنیای مد و پوشش وارد مرحله ای جدید گردید که در آن پیشتازان صنعت مد تصمیم به تغییر در سبک قدیم نمودند. در این سبک جدید، زیبایی در طراحی در الویت آنها قرار گرفت. در این زمان بود که شورت های بندی یا به اصطلاح شورت لامبادا، به عنوان سبک جدید معرفی شد.

انواع شورت لامبادا

حال به معرفی انواع شورت لامبادا می پردازیم.

معرفی انواع شورت زنانه

شورت تانگ (Thong)

این مدل دارای یک نواری بسیار نازک در دور کمر است. این مدل هیچ گونه پوششی در قسمت ران و پهلو ها ندارد. تنها برای پوشاندن ناحیه اندام جنسی استفاده می شود. در قسمت کمر آن از کش قطور یا ضخیمی نیز استفاده نشده است. بیشترین کاربرد آن استفاده در زیر لباس های مجلسی شیک چسبان می باشد که هیچ گونه ردی از آن بر روی بدن باشد.

شورت جی استرینگ (G-string)

در معرفی این مدل شورت زنانه نیلاتن می توان گفت که؛ از آن جهت با جی نامگذاری شده که بسیار کاربرد فانتزی دارد. در هنگام طراحی و دوخت این نوع لباس زیر، از اشکالی زیبا مانند: گل، برگ، قلب و سایر اشکال فانتزی، در ناحیه تناسلی استفاده می شود. در قسمت بند پشتی برای ایجاد ظاهری زیبا تر از مهره ها و یا گیپور های ترئینی استفاده می کنند.

جنس شورت های لامبادا

این دست از شورت ها نیز مانند سایر لباس های زیر دارای جنس های مختلفی مانند: نخی، توری، کشی، لاتکس و گیاهی بوده که؛ پرطرفدارترین و پرفروش ترین آن ها جنس های لاتکس،گیاهی و نخی می باشد.

نحوه نگهداری و استفاده از آنها

حتما خرید شورت زنانه را به صورت روتین هر دو الی سه ماه یک بار در برنامه خود قرار بدهید. زیرا که؛ در صورت استفاده بیش از اندازه از یک شورت، آنها می توانند یک دلیل مهم برای ابتلا به انواع عفونت ها و آلودگی ها باشند.

همان طور که اطلاع دارید برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی،قارچی و همچنین حفظ سلامتی بیشتر، بهتر است از لباس زیر هایی استفاده کنید که پوشش دهی مناسبی داشته باشد؛ تا از جذب و یا نفوذ باکتری جلوگیری کند. شورت های لامبادا ماهیتی تزیینی داشته و پوشش دهی بسیار کمی دارند. به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده به عنوان لباس زیر روزانه مناسب نمی باشند.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا