دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

طراحی داخلیلوستر و تجهیزات نورپردازیمعماری و دکوراسیون

آباژورهای فانتزی شیک و شگفت انگیز

اگر به دکوراسیون اکثر خانه ها دقت کرده باشید، می توانید ببینید که آباژورهای فانتزی جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی بوده و هستند. از این آباژورهای فانتزی گاه برای تزئین خانه و گاه به منظور نور پردازی منزل استفاده می شود. درست است… برای نور پردازی… به ویژه برای نور پردازی اتاق هایی که پنجره ندارند. همیشه و همیشه یکی از بهترین و البته زیباترین راه های نور پردازی اتاق های بدون پنجره آباژورهای فانتزی شیک بوده اند. در گذشته بیشتر از این آباژورها در اتاق خواب ها استفاده می شد. دلیل استفاده از این آباژورها نیز همان جنبه نورپردازی آنها بود، چرا که در شب و هنگامی که نمی خواهید از رخت خواب بلند شوید به راحتی می توانید آباژور کنار تخت خواب خود را روشن کنید. اما امروزه علاوه بر جنبه نور پردازی، جنبه تزئینی آباژوها نیز مد نظر است. خب اگر شما نیز می خواهید دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید، با ما همراه شوید تا زیباترین و جدیدترین مدل های آباژورهای فانتزی را به شما معرفی کنیم.

آباژورهای فانتزی: آباژورهای ایستاده که ظاهری جذاب به مبلمان شما می دهند!

مگر می شود در طراحی دکوراسیون منزل از چراغ های روشنایی یا همان آباژورهای فانتزی بسیار زیبا چشم پوشی کرد؟ یکی از مدل های این آباژورهای فانتزی،‌ آباژورهای ایستاده مناسب برای کنار مبلمان شما هستند. این آباژورهای ایستاده را می توان در طرح ها و رنگ های مختلفی مشاهده کرد. در عکس پائین شما می توانید آباژور بسیار زیبای ایستاده مسی را مشاهده کنید. می بینید که چطور ظاهر زیبای این آباژور دکوراسیونی خیره کننده ایجاد کرده است؟ آیا شما نیز با دیدن این تصویر عاشق این آباژور جذاب شدید؟ خب بی شک اگر در دکوراسیون خود وسایل دیگری نیز داشته باشید که از جنس مس باشند، ترکیب آنها با این دست آباژورهای فانتزی بی نظیر خواهد بود.

آباژورهای فانتزی
آباژورهای ایستاده که ظاهری جذاب به مبلمان شما می دهند!
آباژورهای فانتزی: آباژور تلسکوپی، تلفیقی از مدرنیته و سنت های قدیمی!

این روزها در طراحی خانه های مدرن از یک سری مدل های آباژورهای فانتزی استفاده می کنند که باعث تلفیق مدرنیته و سنت های قدیمی می شود. شاید بپرسید که این حرف یعنی چه؟ خب ما به شما می گوئیم منظورمان چیست! منظور از تلفیق مدرنیته و سنت های قدیمی را به راحتی می توان با نگاه کردن به عکس زیر فهمید. آیا این آباژور تلسکوپی شما را به یاد عکاسخانه های قدیمی نمی اندازد؟ در تصویر زیر مشاهده می کنید که چطور مبلمان مدرن در ترکیب با کوسن های طرح سنتی و این آباژور تلسکوپی ظاهری خیره کننده به این دکوراسیون بخشیده اند. حال منظور ما از تلفیق مدرنیته با سنت های قدیمی را متوجه شدید؟ بی شک شما نیز مانند هر فرد دیگری عاشق این دکور خواهید شد… اینطور نیست؟

آباژورهای فانتزی
آباژور تلسکوپی، تلفیقی از مدرنیته و سنت های قدیمی!
آباژورهای فانتزی: آباژور چوبی رومیزی، مظهر گرما و آرامش در خانه!

یکی دیگر از مدل های آباژورهای فانتزی، لامپ های روشنایی چوبی هستند که ظاهر بسیار متفاوت و خارق العاده ای دارند. این آباژورهای چوبی دو پایه دارند که در اصل یکی از این پایه ها همان کلاهک آباژور است. این آباژورهای چوبی رومیزی هستند و می توانید آنها روی عسلی های کنار مبل خود قرار دهید و علاوه بر روشنایی آرامشبخش آنها، از زیبایی خارق العاده شان نیز نهایت لذت را ببرید. چوب خود مظهر آرامش و زیبایی است! حال اگر ظاهر زیبا و چوبی این چراغ های روشنایی با لامپ هایی که دارای نورهایی ملایم و آرامشبخش هستند، ترکیب شود… چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ به تصویر زیر نگاه کنید… آیا شما نیز علاقه مند این زیبایی خیره کننده شدید؟

آباژورهای فانتزی
آباژور چوبی رومیزی، مظهر گرما و آرامش در خانه!
آباژورهای فانتزی: آباژورهای آویزان از سقف، طرحی نوین و خیره کننده!

مدلی دیگر از خانواده بزرگ آباژورهای فانتزی، آباژورهای آویزان از سقف هستند که علاوه بر نور پردازی اتاق، باعث زیبایی دو چندان اتاق شما نیز می شوند. از این چراغ های روشنایی بیشتر در اتاق خواب ها استفاده می کنند. این آباژورها نیز انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال ممکن است سیم آباژورهای آویزان از سقف بلند باشد و تا کنار تخت شما پائین بیاید،‌ یا ممکن است سیم آنها کوتاه بوده و همانجا رو سقف بمانند. به تصویر زیر نگاه کنید، این آباژورها ظاهر خارق العاده ای دارند و می توانند دکوراسیونی کاملا متفاوت و خاص برای اتاق خواب شما به ارمغان بیاورند.

آباژورهای فانتزی
آباژورهای آویزان از سقف، طرحی نوین و خیره کننده!
آباژورهای فانتزی: آباژورهای ایستاده به شکل انسان، طرحی مدرن برای خانه شما!

نوعی دیگر از آباژورهای فانتزی در بازار وجود دارند که نظر افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. این لامپ های روشنایی به شکل انسان طراحی شده اند و می توانند ظاهری کاملا متفاوت و منحصر به فرد را به دکوراسیون شما هدیه دهند. شما می توانید این آباژورهای چوبی را در اتاق خواب خود قرار دهید، یا از زیبایی خاص آباژورهای ایستاده به شکل انسان در اتاق نشیمن و کنار مبلمان خود بهره ببرید. به تصویر این چراغ های روشنایی نگاه کنید، بی شک شما نیز زمانی چشمتان به این آباژورها می افتد، دلتان می خواهد برای چند ثانیه هم که شده به آنها خیره شوید و از طراحی منحصر به فرد آنها لذت ببرید. همانطور که گفتیم جنس آباژورهای ایستاده به شکل انسان از چوب است پس می توانند گرمای آرامشبخشی را نیز به منزل شما هدیه کنند.

آباژورهای فانتزی
آباژورهای ایستاده به شکل انسان، طرحی مدرن برای خانه شما!
سخن آخر

ما در این مطلب از مجله آنلاین پروماگ سعی کردیم جدیدترین و زیباترین مدل های آباژورهای فانتزی را برای شما علاقه مندان به داشتن دکوراسیونی خاص معرفی کنیم. شما می توانید پس از بررسی دکوراسیون منزل خود، و با توجه به سلیقه شخصی خود آباژور مناسب خانه خود را انتخاب و تهیه کنید. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد. از این که با ما همراه بودید متشکریم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا