دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گردشگریمسافرت

معرفی 2 تا از بهترین هتل‌های هند

سرزمین‌های واقع در مشرق زمین، مهد آداب و رسوم و سنت‌های کهن هستند. یکی از کشورهایی که فرهنگ و سنت‌های قدیمی دارد، کشور هندوستان است.

هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان، کشوری در جنوب آسیا می‌باشد که پایتخت آن دهلی نو است. هندوستان به دلیل تداوم تمدنش، خود نوعی موزه تاریخی به حساب می‌آید. این کشور با قدمتی پنج هزار ساله، هر سال مقصد گردشگرانی از تمام نقاط جهان است.

مناطق مختلف هند دارای زبان، نژاد، قبایل و طبقات اجتماعی خاص خود می‌باشند و این باعث بوجود آمدن فرهنگ و هنر خاص هر یک از این مناطق و همچنین جذب تعداد زیادی توریست و گردشگر به کشور زیبای هند شده است.

نوشته های مشابه

همانطور که می‌دانید، هتل و جای خواب از مهم‌ترین نیازهای یک گردشگر یا مسافر برای رفتن به گردش یا سفر است. بی شک شما هم قبل از سفر خود، به این فکر می‌کنید که آیا در مقصد شما جایی برای خواب و استراحت وجود دارد یا خیر؟ ما در این مطلب سعی بر آن داریم تا ضمن معرفی مختصری از تور هند و جاذبه‌های گردشگری آن، شما را با دو هتل زیبا و شگفت‌انگیز این کشور برای گردشگران و میهمانان آشنا کنیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

جاذبه‌های گردشگری هند

این کشور بسیاری از مکان‌های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. از هفتمین عجایب جهان تاج محل گرفته تا کاخ ها و قلعه‌های باشکوهی که صدها سال پیش ساخته شده‌اند و هنوز هم پا برجا هستند.

مهم‌ترین شهرهای توریستی هند، دهلی، بنگلور، چنای، جیپور، کوچی، کلکته، بمبئی، شیمال و وارناسی می‌باشند. بازدید از جاذبه‌های اصلی هندوستان نیاز به یک ویزای شش ماهه دارد.

کشور هند دارای ۲۹ سایت میراث جهانی است که ۲۳ سایت آن فرهنگی و ۶ سایت آن طبیعی هستند.

همچنین مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری هندوستان شامل مسجد جامع دهلی، قلعه سرخ (رد فورت یا الل قلعه)، آرامگاه همایون، مشرق االذکار نیلوفر آبی، قطب منار، مزار مهاتما گاندی (راج گت)، دروازه هند، قلعه کهنه (پورنا کیا)، جنتر منتر، صفدر جنگ، معبد آکشاردام، بازار چندی چوک و فیروز شاه کتا می‌شوند.

هاکی و کریکت از رایج‌ترین ورزش‌های هندوستان می‌باشند. کارناوال گوآ که هر ساله در ماه فوریه برگزار می‌شود، طی سه شب و سه روز به طول می‌انجامد و خیابان‌ها را به رنگ، رقص و موسیقی تبدیل می‌کند.

جاذبه های گردشگری هندوستان

اقامت در دو هتل رویایی در هند

این کشور دارای هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی است. اما اگر به دنبال بهترین هتل‌های آن برای اقامت هستید، ما قصد داریم به شما در این مورد کمک کنیم.

دو هتل بسیار شگفت انگیز دنیا در هند برای گردشگران وجود دارد. توریست‌ها و گردشگران در کشور هند، می‌توانند با خیال راحت در لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های آن اقامت اشرافی در هند را تجربه کنند.

هتل Oberoi دهلی نو:

هتل Oberoi یک هتل 5 ستاره لوکس و لاکچری است که مکانی بی نظیر برای تجارت و تفریح در شهر دهلی نو می‌باشد.

هتل Oberoi دهلی نو که در سال 2018 مجدداً بازسازی شد، روح پایتخت هند را با ترکیبی هماهنگ از سنت و ظرافت معاصر منعکس می‌کند.

اتاق‌های هتل Oberoi

این ملک دارای 220 اتاق و سوئیت با اتاق‌های بزرگ، حمام مرمر ایتالیایی، کفپوش چوب ساج و میزهای چوب بلوط است.

این هتل با پیشرفته‌ترین سیستم‌های تصفیه هوا، کیفیت هوا را مطابق با بهترین استانداردهای جهانی تضمین می‌کند تا گردشگران راحت نفس بکشند.

هتل  Oberoiدارای اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ، پر نور است و با داشتن تکنولوژی پیشرفته و چشم انداز گسترده‌ای از زمین گلف دهلی و آرامگاه هامایون، امکانات بی نظیری را به میهمانان عزیز ارائه می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل Oberoi

صرف ناهار در رستوران هتل برای تمام روز، یک رستوران مخصوص غذاهای معاصر هند و یک رستوران چینی در پشت بام از امکانات این هتل با شکوه برای میهمانان هستند.

همچنین دارای امکاناتی نظیر یک پشت بام در فضای باز، انبار و یک اتاق استراحت است. از امکانات ورزشی و سلامتی این هتل می‌توان به مرکز آبگرم Oberoi، استخرهای شنای داخلی و خارجی با کنترل دما و مرکز تناسب اندام 24 ساعته اشاره کرد.

هتل Oberoi هندوستان

هتل تاج محل (The Taj Mahal):

این هتل زیبا و باشکوه که در سال 1903 تاسیس شده است، در قلب شهر بمبئی واقع شده و هرساله مسافران زیادی از سرار دنیا در آن اقامت می‌کنند.

این هتل 5 ستاره افسانه‌ای در بمبئی میزبان پادشاهان و شخصیت‌های برجسته از سراسر جهان است. هر نقطه از این هتل لوکس را که نگاه کنید، اوج اشرافیت را خواهید دید.

اگر به دنبال تفریح ​​در سبک واقعی هستید، می‌توانید یک مهمانی شام یا قایق بادبانی را امتحان کنید.

اتاق‌های هتل کاخ تاج محل

هتل کاخ تاج محل، ۵۶۵ اتاق لوکس و زیبا را برای میهمانان فراهم کرده است. در تمامی راهروهای هتل کاخ تاج محل می‌توان اشیای بسیار گران‌بها و عتیقه و همچنین مبلمان سلطنتی خاص از دوران رنسانس اروپا را مشاهده نمود.

هتل تاج محل محل دارای 11سالن و مکان‌های تازه بازسازی شده است و عالی‌ترین مکان برای جلسات رسمی تا عروسی‌های رویایی برای مردم بوده و هست.

هتل خاص تاج محل ترکیبی غنی از سبک‌ها، از لوسترهای بلژیک گرفته تا آثار نقاشان افسانه‌ای هند، حواس را شیفته خود می‌کنند. این ملک یکی از مشهورترین هتل‌های هند است که یک سبک معماری ترکیبی از سبک‌های مور، شرقی و فلورانس است.

هتل تاج محل هندوستان

تجربه‌ی یک غذای مدرن در هتل تاج محل

کاخ تاج محل بمبئی، دارای مشهورترین رستوران‌های غذاخوری هندی است. سرو انواع غذاهای دلپذیر هندی، خاورمیانه و شرقی را در بهترین رستوران‌های این هتل تجربه کنید.

رستوران هندی ویژه که در آن ادویه‌های دستی و دستور العمل‌های سنتی جادویی را در کام شخص ایجاد می‌کند.

هتل تاج محل دارای 9 رستوران و کافه مشهور شهر است که  این رستوران‌ها نیز به دلیل دارا بودن غذاهای دلپذیر هند، اروپا، خاورمیانه و مشرق زمین مشهور هستند. گردشگران می‌توانند غذاهای اصیل هندی، غذاهای معروف ژاپنی جهان یا غذای مدیترانه شرقی را در آن‌ها میل کنند.

شاید شما هم مانند اکثر مردم قول یک سفر هیجان انگیز را پس از بیماری کرونا به خودتان داده‌اید، پیشنهاد ما سفر به شرق آسیا یعنی هند است. هرکس باید حداقل یکبار هم که شده به هند رفته و این بنای فوق العاده یعنی تاج محل را از نزدیک ببینید.

رستوران هتل تاج محل

اگر برایتان مقدور است حتما شبی در برترین هتل‌های هند مانند هتل تاج محل و هتل اوبروی دهلی نو تجربه کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا