دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

دکوراسیون داخلیمبلمان ، میز و صندلی

سبک مبلمان خانه و روانشناسی شخصیت

سبک مبلمان خانه شخصیت شما را فاش میکند!

روشی که ما خانه خود را تزئین میکنیم و سبک مبلمان خانه ما، چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما می گویند. وقتی مردم وارد خانه ما می شوند، اغلب احساس خوبی به ما دارند که البته ما را بیشتر از ظاهر خانه و مبلمان شناخته اند. چون خیلی از آن ها شاید بار اولشان باشد که به خانه ما قدم می گذارند. سبک مبلمان خانه ما به آن ها می گوید که ما چطور از فضاهای خالی خانه استفاده میکنیم.

هر سبک تزئین خانه متفاوت از سبک های دیگر است و اغلب سبک انتخاب دکوراسیون مبلمان به سبک کلی خانه ارتباط مستقیم دارد. سبک انتخابی ما برای مبلمان منزل درباره شخصیت ما، قبل از آنکه حرفی بزنیم، به مهمانان ما می گوید.

بنابراین این سوال پیش می آید: سبک مبلمان خانه ما چه چیزی در باره ما می گوید؟

سبک مبلمان و شخصیت شناسی

سبک چیدمان مبل خانه شما و روانشناسی آن

مبل انگلیسی ال شکل

اگر در منزل خود یک مبل راحتی انگلیسی داشته باشید، نشان می دهد که شما طرفدار سبک کلاسیک هستید، و شما چیزهایی که خیلی رسمی هستند را هم زیاد دوست ندارید. این سبک مبلمان خانه در عین سادگی کمی پیچیده هم هست. شما دوست دارید گاهی اوقات راحت باشید و با شلوار راحتی روی آن دراز بکشید. مدلی که به تصویر کشیده شده، رایج ترین مدل مبل ال انگلیسی هست، بالش های بسیار نرم و راحت، بدون بازو . پایه های سنتی.

سبک مبلمان و شخصیت شناسی
مبل انگلیسی ال و روانشناسی این مبل در مبلمان خانه

مبل تاکسیدو

شما مبلمان خود را مانند لباس هایی که می پوشید دوست دارید. شما زمانی که روی مبل می نشینید، احتمالا یک لیوان اب میوه، یک فنجان چای یا قهوه در دستانتان دارید و البته شما ظرف غذا وقتی دستتان است، اصولا روی مبل نمی نشینید. از آنجاییکه مبل های تاکسیدو، پشتی صافی دارند و بازوهای ایستاده بلندی هم دارند، بنابراین برای چرت زدن و دراز کشیدن خیلی مناسب نیستند. آن ها برای نشستن و بحث کردن و صحبت های دور همی خیلی مناسب تر هستند. اگر سبک و سلیقه شما به سبک معاصر نزدیک تر است، این مبل می تواند مناسب شما باشد.

سبک چیدمان مبل منزل مبل تاکسیدو
مبل تاکسیدو و روانشناسی آن در مبلمان خانه

 

بیشتر بخوانید : چه رنگ هایی می توانند با مبل ابی رنگ هماهنگ شوند.

مبل راحتی

صبح روز های تعطیل می توانید روی این مبل دراز بکشید و فنجان قهوه خود را در دست بگیرید و روزنامه و اخبار مورد علاقه تان را بخوانید. بعد از ظهر هم می توانید یک لیوان آبمیوه خنک را در حالیکه لم داده این بنوشید. در این سبک مبل، بازوها خیلی راحت هستند، کوتاه تر از پشت هستند و پشتی ها هم بالش های نرم و راحتی دارند، آرنج خود را می توانید به بازوها تکیه بدهید. حتی می توانید بالشی کنار بازو و زیر سرتان قرار دهید. مبل راحتی از اسمش هم پیداست، که با سبک خودش راحتی را برایتان به ارمغان می آورد.

سبک چیدمان مبل منزل مبل راحتی
مبل راحتی و روانشناسی این مبل در مبلمان خانه

مبل چند بخشی

خانه شما هم جزو خانه هایی هست که هر کسی برای تعطیلات آخر هفته به آنجا می آید؟ دور هم جمع می شوند و گل می گویند و گل می شنوند؟ شما عاشق دوستان و خانواده هستید و دوست دارید همیشه آن ها دور شما جمع شوند. جلوی این مبل ها هم میزی قرار می دهید تا افراد بتوانند پای خود را موقع نشستن روی این مبل ها دراز کنند.

سبک چیدمان مبل منزل مبل چند بخشی
مبل چند بخشی و روانشناسی آن در مبلمان خانه

مبل چسترفیلد

چسترفیلدها خیلی شبیه مبل های تاکسیدو هستند، پشت صافی دارند و بازوها تا اندازه پشت مبل بالا آمده است. به طوریکه شما نمی توانید برای خوابیدن از این مبل ها استفاده کنید. چسترفیلدها با دکمه های ظریفی که دارند نشانه های طراحی ویکتوریا را در خودشان دارند. اگر شما هم یکی از این مبل های چسترفیلد را دارید احتمالا عاشق عتیقه هستید و بیشتر سبک های قدیمی را می پسندید. اگر چنین سبک مبلمان خانه ای دارید، شما افرادی جسور و با دیسیپلین هستید.

سبک چیدمان مبل منزل مبل چسترفیلد
مبل چسترفیلد و روانشناسی آن در مبلمان خانه

مبل قرون وسطایی

خانه شما تمیز است و هر چیزی سر جای خودش قرار دارد. شما معتقد هستید که تخت خواب برای خوابیدن است و مبل ها هم برای نشستن هستند. اگر شما از یک رنگ غنی مانند این مبل استفاده بکنید، شما ادم جسوری هستید و نگران تزئین خانه نیستید. شما اصلا نگران سبک خانه نیستید. بلکه عینکی به چشمتان زده اید و با آن رفتار میکنید.

سبک چیدمان مبل منزل مبل قرون وسطایی
مبل قرون وسطایی و روانشناسی این مبل در مبلمان خانه

مبل تخت خواب شو

مبل های تاشو و یا مبل های تخت خواب شو نمونه بارزی از یک تضاد و تناقض هستند. آن ها خیلی راحت و عالی هستند. افرادی که از این مبل ها در خانه دارند، تمام طول روز را می توانند روی آن بخوابند. نمونه چرمی که در تصویر زیر دیده می شود نمونه ای از سبک ساده و بدون تغییر شکل است. باعث می شود خانه گرم و راحت باشد. سبک مبلمان خانه این افراد نشانه ای بارز از افراد راحتی طلب و ریلکس می باشد.

سبک چیدمان مبل منزل مبل تخت خوابشو
مبل تخت خواب شو و روانشناسی آن در مبلمان خانه

از شما همراهان پروماگ سپاسگزاریم که تا انتهای مقاله سبک مبلمان خانه و روانشناسی شخصیت با ما بوده اید، امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا