دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تجهیزات منزل

چرا پکیج آبگرمکن برقی من آب را گرم نمی کند؟

با حل مشکلات برقی کار را شروع کنید. ابتدا، مدارشکن خود را به حالت اولیه باز گردانید و هر گونه فیوز معیوب را تعویض کنید. سپس، بررسی کنید که آیا نیرو به ترموستات عنصر گرمایشی انتقال پیدا می کند یا خیر. برای حذف گرمکن کوچک خود، ابتدا بررسی کنید که آبگرمکن 75 درصد از ظرفیت آب گرم را داشته باشد.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت سرویس پکیج را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال تعمیرکار پکیج در تهران باشید می‌توانید درخواست تعمیرات پکیج ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

متعاقبا، ممکن است سوال کنید چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟

چون پکیج ها تنها در مواقع نیاز آب را گرم می کنند، استفاده از آب گرم در چندین دستگاه به طور همزمان، باعث می شود دستگاه از پس این کار برنیاید. از طرف دیگر، مشکل گرم نشدن آب ممکن است به دلیل مشکلات بزرگتری مانند اتصال مبدل حرارتی، مسدود شدن تهویه یا هواگیر ورودی باشد. ممکن است بپرسید چرا آبگرمکن برقی من کار نمی کند؟ آبگرمکنی که آب گرم تولید نمی کند، ممکن است در دریافت نیرو با مشکل مواجه شده باشد، یا ممکن است کلید محدودیت آن روشن شده باشد یا عنصر گرمایشی آن معیوب شده باشد. ابتدا، مدارشکن آبگرمکن را در صفحه خدمات بررسی کنید تا مطمئن شوید روشن نشده باشد، اگر بود آن را خاموش کنید، سپس دوباره روشن کنید.

نوشته های مشابه

سوال دیگر آن که، چرا آب آبگرمکن برقی من سرد می شود؟

مشکل دیگر پکیج ها تغییر آب از گرم به سرد می باشد، که اصطلاح درست آن نوسان آب است که در آن آبگرمکن به طور متناوب آب گرم و سرد تولید می کند. این موضوع می تواند به دلیل کثیف بودن فیلتر ورودی و خروجی رخ دهد.

چگونه از پکیج خود نگهداری کنیم؟

  • شیر دریچه های ورودی و خروجی آب گرم را خاموش کنید.
  •  مدارشکن یا شیر گاز را خاموش نمایید.
  • سوپاپ اطمینان مخصوص فشار را بیابید.

چرا آب خانه من گرم نمی شود؟

یکی دیگر از دلایل گرم نشدن آب، ته نشین شدن رسوبات در مخزن می باشد. در بسیاری از آبگرمکن ها مشعل در انتهای مخزن قرار دارد. بنابراین این ته نشست می تواند باعث شود آبگرمکن تان در گرم کردن آب اثر کمتری داشته باشد و در نتیجه آب ولرم خارج کند.

پکیج چند سال دوام می کند؟

حدود 20 سال

آیا پکیج برای گرم کردن آب به زمان زیادی نیاز دارد؟

اگر یک پکیج دارید، پس تا الان می دانید که زمان گرم شدن آب در پکیج از دیگر آبگرمکن ها بیشتر است. معمولا پکیج ها برای گرم کردن آب 10 تا 20 ثانیه بیشتر از دیگر آبگرمکن ها زمان نیاز دارند تا آن هم برای گرفتن آب از لوله ها می باشد.

وقتی یک پکیج معیوب شود چه اتفاقی رخ می دهد؟

ممکن است درون مبدل پکیج نشتی وجود داشته باشد. وقتی این اتفاق رخ می دهد، آب خروجی سیستم را در خطر خوردگی قرار میدهد. یک آبگرمکن زنگ زده تقریبا نیاز به تعویض دارد. یک سیستم بدون مخزن می تواند به دلیل کم و زیاد شدن جریان گاز نیز با مشکل مواجه شود.

باید آبگرمکن خود را روی چه دمایی قرار دهم؟

معمولا وقتی پکیج خود را خریداری می کنید، مشاهده خواهید کرد که ترموستات روی 140 درجه فارنهایت تنظیم شده است. دمای استاندارد این اندازه است. اما، نیازی نیست برای استفاده خانگی دما تا این اندازه بالا باشد.

چقدر طول می کشد یک پکیج گرم شود؟

حدود 15 ثانیه

معایب پکیج چیست؟

پکیج می تواند به صورت بینهایت آب گرم تولید کند، جای کمتری اشغال می کند، خطر نشت آن بسیار پایین است، ایمن تر است، به طور میانگین عمر طولانی تری دارد. تنها عیب آن این است که قیمت این دستگاه به طور قابل توجهی بالاتر از آبگرمکن های دارای مخزن می باشد.

آیا ممکن است یک پکیج آب گرم خود را تمام کند؟

این نوع آبگرمکن به جای آن که آب را در یک مخزن انبار کند، تنها در زمان نیاز آن را گرم میکند. از آنجایی که پکیج ها آب را در هنگام جریان گرم می کنند، پس آب گرمشان هرگز تمام نمی شود. همچنین آنها پنج تا ده سال بیشتر از آبگرمکن های دارای تانک دوام می کنند.

چگونه یک پکیج را تخلیه کنیم؟

  • ترموستات آبگرمکن را خاموش کنید
  • شیر ورودی گاز را ببندید
  • شیر منبع آبسرد را ببندید
  • آب گرم را باز کرده و درون سینک یا وان بریزید
  • سوپاپ اطمینان فشار را باز کنید
  • شیلنگ را به شیر خروجی وصل کنید
  • شیر خروجی را باز کرده و اجازه دهید آب خارج شود
  • تخلیه کنید

آیا باید پکیج ها را تمیز کرد؟

سازندگان پکیج پیشنهاد می کنند حداقل سالی یک بار برای از بین بردن ته نشست کلسیم و دیگر مواد معدنی داخل سیستم، و در صورت داشتن آب سخت بیشتر از آن، آبگرمکن را تمیز کنید. برخی واحدها نشانه های نیاز به تخلیه را نشان خواهند داد.

چرا دریافت آب گرم از پکیج تا این اندازه سخت است؟

برخی شیرها به دلیل نحوه تعادل بین آب گرم و سرد با مشکل مواجه می شوند. بیشتر پکیج ها گازی، در زمان گرم کردن آب 10 تا 15 ثانیه تاخیر دارند.

نصب پکیج چقدر هزینه خواهد داشت؟

یک پکیج تازه $1,500 هزینه دارد و نصب آن $2,000 هزینه خواهد داشت، در حالی که یکمخزن برای کل خانه بین $600 تا $800 خواهد بود. پکیج بدون هزینه نصب حدود $430 بوده و یک آبگرمکن سنتی حدود $440 خواهد بود.

چرا آب گرم من مدام نوسان دارد؟

دیگ های بخار ترکیبی تا ده سال بیش بسیار قابل اعتماد بودند. اما، دیگ های بخار ترکیبی معمولا با مشکلاتی نظیر ولرم شدن آب سرد یا گرم مواجه می شوند. نشانه هایی از این قبیل، معمولا خبر از انسداد درون مبدل حرارتی می دهند.

چرا دوش آب گرم و سرد می شود؟

این امر ممکن است ناشی از کار کردن بیش از حد شیر ترکیبی ترموستات، که جریان آب را بیش از حد کم می کند. استفاده از تمام آب در مخزن آب گرم نیز باعث می شود آب دوش سرد شود. و بله، باید حتما یک شیر ترکیبی ترموستات در هر حمام نصب کنید.

نوسان آب چیست؟

نوسان آب پدیده ای است که در آن آب گرم برای چند دقیقه سرد می شود و دوباره سریعا به حالت گرم باز می گردد. این پدیده در پکیج ها طبیعی است.

چگونه آبگرمکن برقی خود را روشن کنیم؟

برای یک آبگرمکن برقی، باید مدار شکنی که آبگرمکن را کنترل می کند را پیدا کرده و آن را روشن کنید. اگر مدارشکن برچسب گذاری نشده، به دنبال یک مدارشکن دو قطبی باشید که به همان اندازه گرما تولید می کند. به سادگی مدارشکن را روشن کرده و آبگرمکن برقی خود را روشن نمایید.

چرا آبگرمکن برقی من از کار افتاده است؟

دلیل: شایع ترین علت برای کار نکردن آبگرمکن، مشکل فیوز می باشد. اگر مشکل از فیوز باشد، بنابراین باید آن را تعویض کرده یا در صورت نیاز مدارشکن را مجددا تنظیم کنید. حال، دستگاه را وصل کرده و روشن کنید. بررسی کنید مشکل حل شده است یا خیر.


پیشنهاد پروماگ برای مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا