دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

لوازم آرایشی

تونر صورت چیست؟

چه چیزی بین شما و داشتن پوستی روشن فاصله انداخته است؟                  

عدم وجود محصولی مثل تونر در روتین پوستی روزانه شما می تواند این فاصله را از لحاظ پوست صورت، بین چیزی که هستید و چیزی که می خواهید باشید ایجاد کند. تونر صورت می تواند به عنوان سلاحی در برابر آلودگی های پوستی برای شما عمل کند و پوست شما را از وجود آکنه یا جوش مبرا سازد.

از بین بردن یا مخفی کردن جوش ها می تواند در زیبایی ما تأثیر بسزایی داشته باشد. بسیاری از افراد سریع ترین راه برای رسیدن به این خواسته را، آرایش و پوشاندن جوش ها با انواع کرم های پوستی می دانند. اما بهتر نیست به قصد درمان با محصولاتی مثل یک تونر ملایم و تسکین دهنده به از بین بردن منافذ باز پوست و چربی و آلودگی بر روی آن بپردازیم و به تدریج پوستی سالم عایدمان شود؟ در اینجا هستیم تا به شما مزایای استفاده بلند مدت از تونر صورت را ارائه دهیم و به سؤال هایی جزئی که در ذهن مصرف کننده شکل گرفته، پاسخ می دهیم :

تونر با پوست ما چه می کند؟

تونرها برای افرادی که پوستی چرب یا مستعد آکنه دارند و یا افرادی که پس از استفاده از آرایش یا سایر محصولات حفاظتی پوست مانند ضد آفتاب، تمایل به پاکسازی بیشتر دارند بسیار مفید و ضروری است.

نوشته های مشابه

تاثیرات تونر صورت

این تمام کاری نیست که تونر صورت می تواند انجام دهد. برخی دیگر از مزایای استفاده از تونر را در زیر بیان کرده ایم :

1. منافذ پوست را کوچک می کند.

مالیدن مقدار کمی تونر به یک پنبه و پاک کردن آرام صورت با آن، باعث از بین رفتن چربی و ایجاد منافذ کوچک تر می شود.

2. میزان pH پوست شما را بازیابی می کند.

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است. میزان PH پوست به طور معمول بین 5 تا 6 (در مقیاس 0 تا 14) است. اما اگر برای تمیز سازی پوست از صابون استفاده کنید به دلیل خاصیت قلیایی صابون، میزان PH طبیعی پوست از بین می رود و در این مورد پوست شما از حالت تعادل خارج می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، پوست شما برای بازگشت به سطح طبیعی خود نیاز به اضافه کاری دارد (و این ممکن است منجر به چرب شدن بیشتر پوست شما شود)، اما استفاده از تونر صورت می تواند به سرعت این تعادل را به حالت اولیه بازگرداند.

محافظت پوست با تونر صورت

3.محافظ پوستی به نام تونر

تونرها می توانند به بسته شدن منافذ پوست کمک کنند و پس از پاکسازی، نفوذ ناخالصی ها و آلودگی های محیطی در پوست را کاهش دهند. حتی می توانند پوست را در برابر کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی محافظت کنند.

4.مانند مرطوب کننده عمل می کند.

بعضی از تونرها در جذب بیشتر رطوبت بر پوست تأثیر می گذارند و پوست را مرطوب می کنند.

5.باعث شادابی پوست می شود.

از تونر صورت همچنین می توان به جای شستشوی پوست هنگام چربی یا کثیف بودن استفاده کرد. استفاده مداوم از تونر در نهایت پوست شما را دوباره از نو می سازد و شاداب می کند.

6.می تواند از رشد موهای زائد در صورت جلوگیری کند.

تونرهای حاوی اسید گلیکولیک یا سایر اسیدهای آلفا هیدروکسی، می توانند به جلوگیری از رشد موها کمک کنند.

روش استفاده از تونر صورت

پاسخ به سؤال های شما

  1. تونر را چگونه بر روی پوستمان اعمال کنیم؟

پس از شستشوی صورت خود و خشک کردن آن با حوله، مقدار کمی از تونر را با پنبه آغشته کنید و بر روی صورت بمالید. بگذارید تونر روی صورت شما بنشیند و به طور طبیعی خشک شود. پس از خشک شدن، مقداری مرطوب کننده یا سرم بزنید تا مراحل کار کامل شود. تعداد دفعات استفاده از تونر 2 بار در روز می تواند باشد. البته این به شرطی است که پوست شما در برابر ترکیبات محصولی مثل تونر تاب بیاورد. اما اگر پوست شما به راحتی خشک یا تحریک می شود، 1 بار استفاده آن در روز کافی است.

  1. آیا می توانم تونر صورت را یک شب کامل بر روی پوستم قرار دهم؟

بله، اتفاقاً هر چه بیشتر بر روی پوست شما بماند بهتر است. اما تنها در یک صورت است که ماندگاری زیاد آن بر روی پوست را توصیه نمی کنیم و آن هم زمانی است که پوستتان را ملتهب احساس کنید. در این زمان بهتر است آن را پاک کنید و بشویید.

  1. در صورت عدم آرایش، آیا استفاده از تونر پیشنهاد می شود؟

حتماً، همیشه یک تونر صورت بدون الکل خریداری کنید! پاک کننده و تونر از ملزومات مراقبت از پوست هستند! فرقی نمی کند که از آرایش استفاده کنید یا نکنید. اگر از آرایش استفاده نمی کنید نیازی به محلول پاک کننده آرایش ندارید، اما تونر حذف نشدنی است.

و در نهایت …

تونر صورت گودورچو پیشنهاد ما به عنوان بهترین تونر در بین محصولات روشن کننده پوست است. دلیل ما برای انتخاب مان، خاصیت درمانی این محصول جهت آبرسانی پوست، کاهش میزان چین و چروک و ایجاد حس شادابی آن است. استفاده مداوم از آن به پوستی سالم منتهی می شود و از تحریک پوست جلوگیری کرده و آن را تسکین می دهد.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا