دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

نکات مهم دکوراسیون مغازه و طراحی کابینت لاکچری

موارد زیادی وجود دارند که می توانند مشتری را وادار کنند که تا انتهای مغازه مسیر خود را همچنان ادامه دهند. یکی از آن ها توجه به مساحت داخلی مغازه است. شما در این مورد باید مسیری را برای مشتریان خود در نظر بگیرید  که مشتری ها علاقه زیادی برای دیدن آن از خود نشان دهند. 

در این مسیر باید تمامی محصولات خود را در معرض دید قرار دهید و رفت آمد مشتریان باید به راحتی انجام شود.  به عنوان مثال در نظر گرفتن دکوری دایره ای برای اینکه مشتریان بتواند بعد از ورودی تمامی محصولات را ببینند بسیار مناسب است و بعد از آن دوباره به سمت خروجی هدایت خواهند شد.

بدون شک شما انتظار دارید که مشتریان بر روی محصولات شما کمی مکث داشته باشند و کالاها را با دقت بیشتری مشاهده کنند. در این قسمت توجه به طراحی دکور مغازه حرفه ای می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. از کارهایی که می تواند در این مورد تاثیر گذار باشد، این است که می توان محصولات را با ترکیب خاصی در کنار هم دیگر قرار دهند.

این کار باعث می شود که مشتریان بتوانند به راحتی ست لباس مناسب را پیدا نمایند. محصولاتی که پر فروش هستند و تقاضای زیادی برای آن ها  وجود دارند را باید در معرض دید قرار دهید.

نکته دیگری که می تواند در طراحی دکور مغازه تاثیر زیادی بگذارد این است که خانم ها دوست ندارند با موانعی رو به رو شوند که در سر راه قرار دارد، یعنی نباید دکورهای نامتناوبی را وسط مغازه خود ایجاد کنید یا اینکه محصولات خود را به نحوی قرار ندهید که با بدن مشتریان برخورد کند. می توانید در دکور مغازه خود صندلی هایی قرار دهید که مشتریان بر روی آن ها بنشینند و راحتی آن ها را فراهم آورید.

قسمت پیشخوان هم می تواند از جمله مراحلی باشد که به طراحی دکوراسیون مغازه کمک زیادی می کند، چرا که هر مشتری بعد از اینکه محصولات را مشاهده کند به سوی صندوق روانه خواهند شد. مسیری که از بدو ورود مغازه طی می شود تا زمانی که مشتریان به قسمت پیشخوان می رسانند را باید به نحوی طراحی کنید که بتواند توجه هر چه بیشتر مخاطبان را به خود جلب نماید.

این نکته را فراموش نکنید که به طور قطع نمی توان مسیر مشخصی را تعیین کرد، که شما آن را برای مشتریان خود آماده کنید می توانید مغازه خود را به چند بخش تقسیم نمایید و اجناس را در هر قسمت با توجه به ترکیب خاصی قرار دهید. در انتهای مسیر کالایی را قرار دهید که جلب توجه بیشتری می کند.

دکوراسیون حرفه ای مغازه

انتخاب رنگ دکوراسیون

یکی از اصولی که می تواند بر روی طراحی دکور مغازه یودکور تاثیر بگذارد انتخاب رنگ مناسب می باشد. ترکیب رنگ های مناسبی وجود دارد که در جذب نظر مشتریان بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال بسیاری از افراد ممکن است رنگ های مشکی را برای مغازه خود استفاده نمایند که این کار باعث می شود فضای مغازه کوچکتر برسد و از این لحاظ تاثیر منفی را بر روی دید کسانی که به مغازه شما وارد می شوند اعمال خواهید کرد.

 در طراحی دکور مغازه کوچک همواره باید به رنگ هایی که انتخاب می شود نهایت دقت را داشته باشید، چرا که استفاده از رنگ های روشن مثل سفید می تواند در دلباز تر نشان دادن مغازه کمک بسیاری کند. حتی می توانید ویترین مغازه را با لباس هایی که قرار است داخل آن بگذارید ترکیب کنید و ترکیب رنگ های جالبی را به کار ببرید. ویترین از عوامل مهمی است که می تواند باعث شود افرادی که از کنار مغازه شما عبور می کنند وارد مغازه شوند. پس همیشه باید سلیقه مشتریان خود را در نظر داشته باشید. 

ورودی مغازه

بعد از ویترین زمانی که فردی قرار است وارد مغازه شود اولین قسمتی که مشاهده می کند ورودی مغازه می باشد، بنابراین درطراحی دکور داخلی مغازه باید به ورودی مغازه خود نهایت دقت را داشته باشد. مشتریان هنگام وارد شدن به مغازه از دنیای بیرون جدا خواهند شد و توجه خود را به محصولات داخل مغازه می دهند.

با وارد شدن به مغازه دکور داخلی مغازه زیر سوال خواهد رفت، به عنوان مثال اگر شلختگی را درون مغازه شما مشاهده نمایند احتمال اینکه سریعا از مغازه خارج شوند بسیار زیاد است. 

طبق تحقیقاتی که انجام شده می توان گفت بیشتر کسانی که به مغازه ای وارد می شوند برای مشاهده محصولات از سمت راست خود کار را شروع خواهند کرد.

از این موضوع تمامی مغازه دارها اطلاع دارند، اولین دیواری که بعد از وارد شدن دیده می شود دیوار سمت راست مشتری می باشد  که در آن می توانید ایده طراحی دکور مغازه خود را به خوبی نشان دهید و محصولات را با دقت بیشتری قرار دهید.

در هر مغازه ای محصولاتی قرار دارند از نظرهایی با دیگر محصولات متفاوت هستند، شما برای جلب کردن توجه مشتریان می توانید محصولات برجسته خود را در سمت راست ورودی قرار دهید.

کابینت های لاکچری برای آشپزخانه های کوچک

معمولا برای اجرای کابینت های کلاسیک به متراژ زیادی نیاز می باشد، به همین دلیل بیشتر در آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. اما امروزه منازل دارای فضای محدود تری هستند و می توان طراحی کابینت آشپزخانه  را به نحوی انجام داد که به راحتی در فضاهای کوچک تر نیز قابل اجرا باشند. در خانه های لاکچری که دارای آشپزخانه با فضا محدود هستند بهتر است که رنگ کابینت های کلاسیک از نوع روشن انتخاب گردد تا فضا بزرگ تر و شیک تر نشان داده شود.

کابینت لاکچری آشپزخانه

هزینه طراحی کابینت لاکچری

هزینه طراحی کابینت لاکچری و ساخت آن معمولا به دلیل اینکه از بهترین متریال ممکن استفاده می شود و کابینت ها از جنس چوب هستند خیلی بالا می باشد. البته عوامل مختلفی وجود دارد که قیمت کابینت را تحت تاثیر قرار می دهند و می توانند موجب افزایش یا کاهش آن شوند.

در صورتی که طراحی کابینت آنلاین را انتخاب نموده اید، هزینه تنها شامل متریال اولیه و اجرت کار می شود و هزینه های جانبی مانند هزینه حمل و نقل و یراق آلات و … در نظر گرفته نمی گردد. بنابراین با هزینه نهایی یکسان نخواهد بود.

طراحی کابینت لاکچری حتما باید به شرکت های معروفی که دارای تخصص و تجربه کافی در این زمینه هستند سپرده شود، زیرا متریال این نوع کابینت ها خیلی گران هستند و اگر طراحی، ساخت و نصب آن ها به خوبی و به صورت اصولی انجام نشود نه تنها زیبایی و کیفیت کار نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه می تواند از میزان عمر کابینت نیز بکاهد.

در این صورت مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای ساخت یا تعویض خواهید شد. بنابراین حتما پیش از سفارش کابینت نمونه کارهای شرکت های معروف و معتبر را به همراه قیمت های پیشنهادی آن ها بررسی نمایید تا بتوانید بهترین کابینت لاکچری ممکن را انتخاب کنید.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر  :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا