دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزشزندگیتو بساز

تغییر در نگرش نسبت به خود، مسیر زندگی را زیباتر از قبل خواهد کرد…

دیدگاه و نگرش مثبت به خودتان و به دنبال آن نگرش مثبت به زندگی، باعث تغییر در رفتار و عادات روزمره ما خواهد شد. شیوه ی نگریستن ما به زندگی، عادات متفاوتی را در ما ایجاد خواهد کرد که می تواند ما را به قله های موفقیت برساند و یا ما را از موفقیت هایمان دور سازد. هر چه بیشتر برای خودتان ارزش قائل شوید و احترام بیشتری به خودتان بگذارید، عزت نفس بیشتری را تجربه خواهید کرد. برای گام برداشتن در این مسیر، لازم است ابتدا تغییراتی در خودتان ایجاد کنید و با دیدگاه مثبتی خودتان را قضاوت کنید. این مقاله از مجله ی آنلاین پروماگ حاوی راهکار هایی ست که باعث تغییر در نگرش شما نسبت به خودتان خواهد داشت. امیدواریم ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید:

هفت روش تغییر در نگرش که باعث زیباتر شدن زندگی تان خواهد شد.

نحوه ی نگرش دیگران نسبت به ما:

متمرکز شدن به اینکه ما چگونه در ذهن دیگران نقش می بندیم، یا دیگران ما را چگونه قضاوت خواهند کرد، ما را دچار استرس و اضطراب پنهان خواهد کرد. اگر چه مهم است، وجهه ی اجتماعی خوب و مقبولی داشته باشیم و از اعتبار عمومی مطلوبی برخوردار باشیم، اما هرگز نخواهیم توانست، همه ی آدم ها را متقاعد کنیم که ما را دوست داشته باشند! ما هرگز نمی توانیم خودمان را در چارچوب فکری دیگران قرار دهیم و خواست ها و نیاز هایمان را تحت تاثیر میل دیگران پایه گذاری کنیم. درگیری ذهنی نسبت به این مساله، تنها ما را در درونمان به چالش خواهد کشید و ما را از دستیابی به تمایلاتمان دور خواهد ساخت.

هیج وقت، هیچ چیز دیر نیست!

هر زمان که برای تغییر خودتان تصمیمی گرفته اید و یا حتی قصد دارید برای یادگیری اقدام کنید، کلیشه های ذهنی را از خودتان دور کنید. به خود نگویید که از من گذشته و یا دیگر دیر شده…

تا زمانی که فرصت زندگی برای شما مهیا است، زمان انجام کارهای مورد علاقه ی خود را دارید. سن و سال آدمی، اندوخته ی انسان است و هر چه بیشتر باشد، به معنی این است که تجربه و دانش بیشتری دارد.

 

تغییر در نگرش
تغییر در نگرش ما نسبت به خودمان، نوید زندگی شادتری را به شما خواهد داد.

 

شما می توانید!

تاثیر تلقین به خودتان، را کم نگیرید. اگر خودتان به خودتان و توانایی هایتان اعتماد نداشته باشید، قطعا از پس انجام هیچ کاری بر نخواهید آمد. ما موجودات توانمندی هستیم و قادریم کارهای بسیاری را انجام دهیم. ناامیدی و ترس از انجام کار، تنها شما را از رسیدن به آرزوهایتان باز خواهد داشت. با تغییر در نگرش و دیدگاه تان نسبت به توانمندی ها، پنجره ی جدیدی از موفقیت ها را به روی خود بگشایید.

مهارت های خود را افزایش دهید:

مهارت ها و دانش خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید تا توانایی های شما نیز افزایش یابد. فرصت های یادگیری را هدر ندهید و سعی کنید از وقت خود بیشتر برای یادگیری استفاده کنید. وجود مهارت و دانش باعث می شود، عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری را درون خود حس کنید. هر چه یادگیری خود را بیشتر افزایش دهید، روزی به کارتان خواهد آمد.

جسم و بدن تان را دوست داشته باشید:

اندام و بدنتان را هر جوری که هست، بپذیرید. امروزه افراد زیادی تحت تاثیر مدیا و رسانه های مختلف تصویری و ویدئویی سعی دارند، اندام خود را به فرم و شکل خاصی که تبلیغ می شود، درآورند. هر اندامی ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارد و نمی توان از همه ی انسان ها انتظار داشت، بدن هایی با یک فرم و شکل خاص داشته باشند.

با بدن خود آشتی کنید و آن را به عنوان جزء دوست داشتنی وجودتان بپذیرید و دوستش داشته باشید. برای سلامتی خود تلاش کنید. غذاهای مفید و سالم بخورید، ورزش و پیاده روی کنید و از بدنتان مراقبت کنید. همین کافی ست و نیاز نیست انرژی خود را صرف کنید تا بدن تان شبیه سوپر استارهای فیلم های هالیوودی باشد.

 

تغییر در نگرش
تغییر در نگرش شما نسبت به خودتان مسیر موفقیت را برایتان هموارتر خواهد کرد.

 

زخم های گذشته را التیام دهید:

زندگی محل جدال و مبارزه با دشواری هاست. همه ی ما، بخش هایی از عمر خود را با ناکامی و تلخی ها گذرانده ایم. اما اینکه شما تسلیم شرایط شوید و خودتان را ببازید، به خودتان بستگی دارد نه شرایط. آسیب ها و مسائل گذشته را حل و فصل کنید و اگر در حل کردن آن دچار اشکال می شوید، از یک مشاور یا روان شناس کمک بگیرید تا زخم هایتان التیام یابد. هر چه زخم های بیشتری را از گذشته همراه خود داشته باشید و آن ها را با خود حمل کنید، آرامش و امنیت کمتری را در درونتان حس خواهید کرد.

از اطلاعات درست بهره بگیرید:

همواره به ما توصیه شده است که اطلاعات کسب کنیم و مطالعه کنیم. اینکه چه اطلاعاتی بدست بیاوریم و چه چیزی را مطالعه کنیم، از اهمیت زیادی برخوردار است. مطالب و مقالات الهام بخش و انگیزشی، تاثیر بسزایی در عزت نفس و تغییر در نگرش شما نسبت به زندگی و خودتان خواهد داشت. سعی کنید در این زمینه ها، دانش و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از دیدن برنامه های خبری آزار دهنده اجتناب کنید و یا در فضای مجازی این اخبار را دنبال نکنید. امروزه به طور فراگیر، نومیدی و ناراحتی از طریق شبکه های اجتماعی تزریق می شود، لازم است که خیلی خودتان را درگیر اخبار ناراحت کننده نکنید و دانسته سعی کنید خودتان را ازین فضای تلخ دور نگهدارید.

 

تغییر در نگرش
تغییر در نگرش ما به خودمان و زندگی، باعث می شود شرایط آسانتری را تجربه کنیم.

 

سخن پایانی:

تغییر در نگرش نسبت به خودمان، نقش مهمی در روحیه، سلامتی و انرژی ما دارد. با تغییر در نگرش هایمان، می توانیم شرایط زندگی را برای خودمان زیباتر و مفید سازیم و این فضا را برای خودمان لذت بخش تر کنیم. ازین که این محتوا را در مجله ی آنلاین پروماگ خوانده اید، از شما سپاسگزاریم.

به شما پیشنهاد می دهیم این مقالات را بخوانید:

عشق ؛ جادویی کهن که از گذشته تا به امروز ادامه دارد! چرا عاشق می شویم؟!

برنامه ریزی عصبی کلامی یا NLP ؛ و تاثیر آن بر زندگی و نگرش های فردی….

دیدگاهتان را نسبت به زندگی تغییر دهید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا