دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مسافرت

در مورد جاذبه های گردشی تایلند و شهر زیبای پوکت تایلند بیشتر بدانید

بازدید از شهر زیبای پوکت با وجود مناظر طبیعی شگفت انگیز و همچنین جزایر خیره کننده که شهرتشان در تمام دنیا پیچیده خاطره ای فراموش نشدنی و ناب خواهد بود.

پوکت محل زندگی نژادها و ملیت های مختلفی از آسیا است که نژاد های تایلندی، چینی، مالزیایی، هندی و نپالی از جمله آنها است. این شهر دارای جمعیت جوان و رو به رشد است که زبان اغلب آنها چینی است و تایلندی ها به آنان بابا می گویند. این شهر دارای محله های گوناگونی است که خیابان های  راسادا، خیابان فانگ نگا، خیابان تالانگ، خیابان دیبوک و خیابان کرابی از جمله آنها میباشد . در کنار همه زیباییهای موجود در این شهر آثار تاریخی پوکت از دیگر جاذبه های گردشگری آن است . در این شهر برای هر سن و سیقه ای تفریحی منحر بفرد وجود دارد و هر تقاضایی را برآورده می نماید.

 

نوشته های مشابه

پوکت تایلند

 

چه با خانواده و چه با دوستان عازم سفر به پوکت هستید خیالتان از هر بابت راحت باشد زیرا امنیت و آرامش موجود در این شهر مثال زدنی است .

در ادامه تور تایلند قصد داریم برخی از جاذبه های این شهر را شرح دهیم  تا پیش از سفر به آن اطلاعاتی هر چند مختصر به شما در انتخاب مکانهای دیدنی دلخواهتان کمک نماید .

به گزارش سفر باتو ، شاید جالب باشد بدانید این شهر دارای متنوعترین و در حین حال خوشمزه ترین غذاهاست و سراسر این شهر پر است کافه ها و رستورانهای کوچک و بزرگ که انواع غذاهایی دریایی و فست فود را که با ذائقه ایرانیان نزدیک است عرضه می کنند . در بعد از ظهر ها هم میتوان با آب میوه های بسیار خوشمزه استوایی و بستنی های لذیذ که در کافه های کنار خیابان به وفور دیده می شوند وقت گذراند.  همچنین رستورانهای متنوع  در کنار سواحل هم غذاهایی خوشمزه را با قیمت نسبتا ارزان  عرضه می کنند.

معرفی پوکت تایلند

پوکت بزرگترین جزیره در کشور تایلند است ، و مساحت آن بیش از پانصد کیلومتر مربع است . این جزیره در کنار سواحل غربی این کشور و در دریای آندامان قرار گرفته و دمای هوای آن به طور میانگین مابین بیست تا سی و چهار  درجه است ، و مناسب ترین زمان برای سفر به این منطقه مابین ماه های نوامبر تا آوریل است که هوا آفتابی و مرطوب بوده و از ماه مه تا اکتبر ریزش های باران های موسمی این منطقه آغاز می گردد که گاه گشت و گذار در آن را با مشکل همراه می سازد.

شهر پوکت از جمله پر طرفدار ترین شهرهای تایلند است و آمارها نشان می دهد روزانه سی و پنج هزار نفر به این جزیره سفر می کنندکه این رقم کمی نیست .

 

جزیره پوکت تایلند

آشنایی با بهترین جزایر تایلند

کشور تایلند با جاذبه های تفریحی بیشمار مقصد گردشگری محبوب در آسیا و همینطور در دنیاست .  و  آمار میلیون ها گردشگر در سال گواه این ادعاست .  شهر پوکت به خاطر وجود جزایر شگفت انگیز مانند جزایر فی فی و جیمز باند از محبوب ترین شهرهای تایلند است که هر کدام شگفتنی های خاص خود را دارد . مناظر خیره کننده و جنگلهای سرسبز در کنار سواحل رویایی با شنهای سفید رنگ و آبهای زلال از جمله این دیدنی هاست . کشور تایلند از هزاران جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده که انتخاب نمودن چند تا از آنها دشوار خواهد بود ، اما در ادامه به شرح برخی از انها می پردازیم :

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجانی در شهر پاتایا  قرار دارد که به آن کوه لن نیز می گویند و در حدود هشت کیلومتر مربع وسعت دارد و در میان گردشگران بسیار پرطرفدار است. جزیره مرجان دارای صخره های مرجانی ، کوههای سرسبز و آب های شفاف است . و سواحل شنی آن مملو از گردشگرانی است که به قصد شنا و لذت از آفتاب داغ و یا تجربه غواصی در دنیای شگفت انگیز زیر آب راهی این مکان شده اند. در سواحل با افرادی روبرو می شوید که آماده ماساژ دادن و یا تتو زدن هستند و اغلب با دستمزد کم خدمات رسانی می کنند. تفریحات آبی متعددی نظیر جت اسکی ، پاراسیلینگ و … در سواحل این جزیره فراهم آمده است.

پاتایا تایلند

 بازارهای شناور بانکوک

دیدن بازارهای شناور بانکوک از جمله مناظر فراموش نشدنی در این کشور است . کانال بانکوک در فاصله هشتاد کیلومتری از شهر بانکوک واقع شده و به یکی از جذاب ترین و در عین حال پرطرفدارترین مکان های گردشگری برای توریست ها بشمار می اید  . روزانه انواع میوه و سبزیجات تازه و صنایع دستی زیبا به همراه لباس های محلی توسط هزاران فروشنده بومی در که قایق های کوچک سوار و به این سو و آنسوی رود می روند عرضه می گردد . که همین باعث به وجود آمدن مناظری بسیار زیبا شده است.

در کنار این بازار شناور رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که غذاهای لذیذ تایلندی ، چینی و بین المللی را سرو می کنند .


پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز حتماً مطالعه کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا