دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

بارداری و زایمان

چه غذا هایی را بخوریم تا پسردار شویم؟

آیا به دنبال راهی هستید که فرزندتان پسر شود، اما قصد ندارید برای تعیین جنسیت هزینه زیادی بپردازید؟؟ این آرزوی شما خیلی راحت با یک برنامه غذایی به واقعیت می پیوندد. طبق مطالعات انجام شده مشخص شده است که تغذیه مادر قبل از اقدام به بارداری تاثیر بسیار زیادی بر روی تعیین جنسیت کودک می گذارد.

برای این که بدانید چه غذاهایی باید بخورید و چه غذاهایی خوردن آنها برای تعیین جنسیت پسر ممنوع است، با ما در این مقاله همراه باشید.

جنسیت پسر

 

با خوردن صبحانه مقوی شانس تان را برای پسردار شدن افزایش دهید.

طبق آمارهای به دست آمده مشخص شده است مادرانی که قبل از بارداری تمایل به خوردن صبحانه مقوی دارند، نسبت به مادرانی که صبحانه نمی خورند و در ساعت اولیه روز کالری کمتری دریافت می کنند، شانسشان برای پسردار شدن بیشتر است. اما تنها این مورد برای پسردار شدن کافی نیست.

به طور کلی، برای تعیین جنسیت باید یک نوع برنامه غذایی مناسب داشته باشید. اما این مسئله هم مانند تعیین جنسیت از راه پزشکی صد در صد نیست.

یعنی شما باز هم با مصرف مواد غذایی مناسب برای پسر یا دختر دار شدن حتماً به نتیجه نمی رسید. تنها شانس خود را برای دسترسی به هدف بیشتر می کنید.

وقتی می گوییم صبحانه مقوی منظورمان چیست؟

وقتی ما می گوییم، بیشتر مادرانی که صبحانه مقوی می خورد صاحب فرزند پسر می شود؛ این صبحانه مقوی چیست و شامل چه غذاهایی می شود؟؟

مواردی که در زیر نام بردیم، لیست کاملی از غذاهای مقوی برای صبحانه است که کمک می کند جنسیت فرزند خود را به پسر تبدیل کنید:

  • خرما
  • موز
  • شکلات
  • مغزهایی مانند پسته، بادام
  • روغن های گیاهی مانند روغن زیتون
  • همچنین غذاهایی که دارای کلسیم ، ویتامین E و B12 هستند.

دیگر مواد غذایی که باید در رژیم شبانه روزی شما قرار بگیرد.

دیگر مواد غذایی که باید در طول روز مصرف کنید چیست؟ مواد غذایی مناسب برای پسردارشدن باید حدود سه ماه قبل از اقدام به بارداری مصرف شود و شامل موارد زیر می باشد:

  • سوپ های آماده
  • بیسکویت های شور و زیتون شور
  • پسته، بادام، مویز، فندوق و …
  • نارگیل و میوه های غنی شده از پتاسیم مانند زردآلو، آلو خشک، انجیر و..
  • کشمش
  • حبوباتی مانند عدس، نخود، لوبیا
  • هنگام مصرف وعده های غذایی در کنار نمکی که به طور طبیعی در غذا وجود دارد مقدار دیگر نمک اضافه کنید. چرا که مصرف سدیم و پتاسیم فراوان به پسر دار شدن می تواند کمک کند.

 در ادامه مواد غذایی بسیار موثر برای پسر شدن جنین را به طور کامل شرح می دهیم:

1- موز حاوی درصد بالایی از پتاسیم و مواد مغذی است.

همان طور که گفتیم، مصرف مواد مغذی شانس پسر دار شدن را افزایش می دهد. یکی از میوه هایی که حاوی درصد بالایی از پتاسیم و مواد بسیار مقوی است، موز می باشد. مصرف این میوه شرایط رحم مادر را برای پسر شدن جنین مهیا می سازد. همچنین وجود پتاسیم داخل این میوه اسپرم مردان را به مدت طولانی تری در رحم زنان زنده نگه می دارد و باعث حرکت اسپرم به سمت تخمک می شود.

 2- مصرف قارچ به  سالم ماندن اسپرم مردان کمک می کند.

قارچ یکی از ماده های غذایی سرشار از ویتامین D است. توصیه می شود، کسانی که قصد به دنیا آوردن فرزند پسر  را دارند؛ حتما این ماده غذایی را در برنامه خود قرار دهند. مصرف قارچ به حفظ سلامت اسپرم مردان بسیار کمک می کند. همچنین قارچ علاوه بر داشتن ویتامین D، سرشار از پتاسیم است.

3- مصرف بالایی از درصد نشاسته در وعده‌های غذایی احتمال پسر بودن جنین را افزایش می دهد.

طبق نتایج به دست آمده مشخص شده است وجود درصد گلوکز و نشاسته در وعده های غذایی به پسر شدن جنین کمک می کند. به همین خاطر، سعی کنید در منوی غذایی خود برنج و سیب زمینی را به صورت ویژه قرار دهید. همان طور که می دانید، مصرف نشاسته و گلوکز کالری بدن را افزایش می دهد و باعث افزایش وزن می شود و این شرایط به تنهایی برای به دنیا آوردن فرزند پسر بسیار کمک کننده است.

4- برای تعادل سدیم و پتاسیم بدن از گوجه فرنگی حتماً استفاده کنید.

مصرف گوجه فرنگی به مادران کمک می کند که میزان سدیم و پتاسیم داخل بدن آنها به تعادل برسد. همچنین استفاده از گوجه فرنگی به صورت مرتب، ویتامین c مورد نیاز بدن را تامین می کند.

فراموش نکنید مصرف این ماده به تنهایی می تواند در حفظ تعادل ph بدن شما بسیار تاثیر گذار باشد.

5- جالب است بدانید تخم کدو تنبل شانس پسر دار شدن را افزایش می دهد.

دانه داخل کدو تنبل سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و روی است. اگر این دانه را به صورت روزانه مصرف کنید؛ درصد احتمال پسر دار شدن افزایش پیدا می کند. تامین این سه ماده برای بدن بسیار مفید است و همچنین باعث بهبود عملکرد قلب و عروق می شود و سرعت جریان خون در بدن را افزایش می دهد.

پس با افزایش جریان خون عملکرد اندام جنسی مردان نیز افزایش پیدا و به تولید اسپرم سالم و زیاد در بدن کمک می کند. مصرف این ماده توسط خانم‌ها نیز باعث آماده شدن فضای داخل رحم برای پسر شدن جنین می شود. دانه کتان و بادام هم ارزش غذایی همانند تخم کدو تنبل دارند که مصرف آن در کنار تخم کدو تنبل درصد داشتن فرزند پسر را افزایش می دهید.

6- زوج هایی که فرزند پسر دوست دارند از مصرف میوه ها و سبزیجات غافل نشوند.

به یاد داشته باشید، میوه ها منبع زیادی از پتاسیم هستند. اگر بخواهیم میوه هایی که  پتاسیم زیادی دارند معرفی کنیم، طالبی و زردآلو جز بهترین ها هستند. همچنین برخی سبزیجات مانند اسفناج، لوبیا، کدو و سیب زمینی درصد بالایی از پتاسیم را در دل خود جای داده اند.

بی شک قرار دادن این دسته از میوه ها و سبزیجات در وعده های غذایی می تواند شما را به آرزوی پسردار شدن نزدیک تر می کند.

7- مصرف ترشی از قدیم تا به حال برای داشتن فرزند پسر توصیه می شود.

از گذشته‌های دور بزرگترها برای داشتن فرزند پسر به زوج ها مصرف ترشیجات را توصیه می کردند. اما حقیقتی که درباره موضوع وجود دارد، اثرگذاری ترشی تنها با نمک فراوان به حقیقت می‌رسد. پس خوب است قبل از اقدام به بارداری ترشی را هم در منوی غذای روزانه خود قرار دهید.

غذا و تاثیرات آن در جنسیت فرزند

حال چه غذاهایی نباید قبل از اقدام به بارداری مصرف شود؟

حال به این موضوع می پردازیم که مصرف چه نوع غذاهایی قبل از بارداری ممنوع است. همانطور که گفتیم، حدود سه ماه قبل از اقدام به بارداری باید یک سری مواد غذایی میل کنید. در این مدت باید خوردن یک سری مواد غذایی را کنار گذاشته شود. این دسته از مواد غذایی شامل موارد زیر می باشد:

  • لبنیات
  • تخم مرغ
  • سبزیجات
  • مواد غذایی که حاوی کلسیم هستند، مانند گوشت قرمز، قارچ و سر که
  • رازیانه
  • آبجو
  • سیب ترش

در ماه اقدام به بارداری باید به غذاهایی که مصرف می کنید، بیشتر دقت داشته باشید.

در ماهی که قرار است اقدام به بارداری کنید، باید از روز اول قاعدگی ph خون مرد حالت اسیدی و ph خون زن حالت قلیایی داشته باشد. مواد غذایی که باعث اسیدی شدن ph خون مرد می‌شود، شامل پسته، بادام، شکلات و مواد قندی و موادی که به قلیایی شدن ph خون زن کمک می‌کند، شامل انگور، مرکبات، زرشک ،میوه های شور، توت فرنگی، آبلیمو می باشد.

 روزی که می خواهید برای نزدیکی اقدام کنید، به نکات گفته شده در زیر توجه کافی داشته باشید:

  • رابطه را با نام و یاد خدا آغاز کنید.
  • از روش های ملاعبه استفاده نمایید.
  • مرد باید برای نعوظ کامل و نزدیکی، آمادگی کامل داشته باشد.
  • مرد باید به گونه ای رفتار کند که آلت تناسلی دخول کامل داشته باشد.
  • طولانی کردن رابطه کمک می کند تا هم زن آمادگی کامل را داشته باشد و ترشحات زن شکل گیرد تا مایعات حاصل از ترشح غدد کوپر در داخل دستگاه تناسلی زن قرار گیرد.
  • از حرکات خود هنگام رابطه بکاهید.
  • نزدیکی بیشتر هنگام انزال منی و ثابت ماندن در همان حالت
  • گرم نگه داشتن بدن زن پس از نزدیکی
  • به ارگاسم رسیدن زن قبل و یا همزمان با مرد
  • برقراری رابطه قبل از تخمک گذاری یا نزدیک به زمان تخمک گذاری

کارهایی که می توان قبل از نزدیکی انجام دهید:

خانم‌ها بهتر است حدود ۱۵ دقیقه قبل از شروع رابطه به میزان دو قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک فنجان آب ریخته و آن را به خوبی مخلوط کنند. سپس واژن خود توسط این محلول شستشو نمایند. هنگام برقراری رابطه  از همسر خود بخواهند تمام آب منی را داخل یا انتهای رحم بریزند.

  پیشنهاد می شود قبل از شروع رابطه خوردن توت فرنگی، کاهو و انگور زرد و سبزیجات تازه مصرف شود.

چگونه محیط اسیدی رحم در قضیه پسر یا دختر شدن جنین  تاثیر گذار است؟

هر چقدر محیط رحم خانم ها قلیایی تر باشد، احتمال این که فرزند پسر شود زیاد است و برعکس. هر چقدر محیط رحم بیشتر اسیدی باشد، احتمال این که بچه دختر شود، افزایش پیدا می‌کند. اما چگونه می‌توان به اسیدی یا قلیایی شدن محیط رحم کمک کرد؟ برای این کار دو راه بیشتر وجود ندارد. راه اول، از طریق تغذیه است و در راه دوم به وسیله دستگاه های مخصوص رحم تناسلی را شستشو می دهند.

راه اول را که به طور مفصل برایتان در ابتدای مقاله توضیح داده ایم و برای اجرای راه دوم می توان دستگاه تناسلی خانم را با شستشو جوش شیرین به محیطی قلیایی تبدیل کرد.

آیا برای پسردار شدن رژیم غذایی مرد هم اهمیت دارد؟

 به همان میزانی که رژیم غذایی زن برای پسردار شدن اهمیت دارد؛ مرد هم باید غذاهایی که قبل از اقدام به رابطه میل می‌کند توجه کافی داشته باشد. در واقع سهم مرد به اندازه زن در تعیین جنسیت فرزند موثر است. او وظیفه دارد غذاهای مقوی بخورد تا اسپرم به اندازه کافی سالم باشد.

برای تعیین جنسیت پسر راه دیگری هم دارید! مراجعه به متخصص تعیین جنسیت!

شما می توانید با مراجعه به متخصص زنان و زایمان از او کمک بگیرید تا جنسیت فرزند خود را مشخص کنید. متخصص باید شرایط جسمی شما و همسرتان را بررسی و جلسات مشاوره را به این منظور تنظیم کند. او روش های مختلفی برای تعیین جنسیت پیش روی شما می‌گذارد که شامل موارد زیر است:

  • روش تغذیه
  • روش زمانبندی مقاربت
  • روش شستشوی واژن
  • روش IVF
  • روش IUI

اما چطور جنسیت جنین پسر می شود؟ زمانی که اسپرم مرد داخل رحم زن قرار می‌گیرد، در صورت وجود تخمک عمل لقاح اتفاق می‌افتد. پس از تکمیل فرایند لقاح اگر رحم زن آماده لانه گزینی باشد؛ بارداری شکل می گیرد. در غیر اینصورت جنین از بدن مادر خارج خواهد شد.

به طور کلی، گامتی که مردان تولید می کند شامل دو نوع است. یک گامت y  و دو x. اما زنان فقط دارای یک نوع گامت هستند. برای پسر شدن جنین باید گامت y مرد با تخمک x  زن لقاح انجام دهد و زمانی جنین دختر شود، یعنی گامت x مرد با گامت تخمک x زن لقاح انجام داده است.

بنابراین برای  پسردار شدن باید اقداماتی انجام داد تا گامت y دار مرد با تخمک x دار زن لقاح کند.

تعیین جنسیت با غذا

 

پیشنهاد ما به شما! مراجعه به بهترین متخصص تعیین جنسیت است!

چگونه یک متخصص تعیین جنسیت خوب انتخاب کنیم؟ این سوال بسیاری از زوج های جوان است که قصد دارند تعیین جنسیت خود را توسط یک متخصص خوب انجام دهند. اما واقعیت این است که برای انجام این کار مهم و هیجان انگیز نمی توان به هر دکتری اعتماد کرد. حال در این قسمت یک پیشنهاد ویژه داریم که کمک می کند در انتخاب دکتر تعیین جنسیت موفق شوید. سایتی به نام پزشکا وجود دارد که در هر تخصصی اسامی دکترهای خوب و حرفه ای را جمع آوری کرده است و در قالب یک لیست ده تایی به شما معرفی می کند.

این سایت ۱۰ تا از بهترین متخصصین تعیین جنسیت را نیز پیدا و معرفی کرده است. شما با مراجعه به قسمت بهترین دکتر تعیین جنسیت می توانید در مورد هر کدام از دکترها اطلاعات دقیق و کافی به دست آورید.

بعد از این که در تعیین جنسیت موفق شدید، وقت ان می رسد برای به دنیا آمدن فرزند خود آماده شوید!

 وقتی که متوجه می شوید، برای آمدن فرزندتان دیگر وقت زیادی نمانده است؛ با کارهای زیادی مواجه می شوید و نمی دانید برای مهیا کردن این همه وسایل چکار باید کنید. در کنار این که باید توجه کافی نسبت به سلامتی فرزندتان در طول دوره بارداری داشته باشید؛ تهیه تمام وسایل مورد نیاز نوزاد نیز بسیار اهمیت دارد. تهیه کردن وسایل مورد نیاز برای بیمارستان، خرید وسایل حمام کردن نوزاد، آماده کردن اتاق نوزاد همه جزء کارهای ضروری است که باید در دوره بارداری به خوبی و به نحو احسن انجام دهید تا هنگام به دنیا آمدن فرزندتان دیگر هیچ کاری انجام نداده ای نداشته باشید.

چند لباسی که راحت بتوان تن نوزاد کرد تهیه کنید.

 در ابتدای نیازی نیست، کمدی پر از لباس تهیه کنید. تنها چیزی که بعد از تولد نوزاد لازم می شود چند دست لباس راحتی است. پس سعی کنید لباس هایی بخرید که از بغل و کنار لباس توسط بند یا دکمه باز می شود تا زمانی که جفت از بدن نوزاد جدا شود به راحتی از تنش در آورید.

اگر  فرزندتان در زمستان به دنیا می آید، تهیه لباس های گرم و از جنس پنبه را فراموش نکنید. همچنین یک پتوی کوچک برای پیچاندن نوزاد هم خریداری کنید.

از آنجایی که نوزاد در روز چند بار  به تعویض پوشک نیاز دارد، پوشاک به اندازه کافی تهیه کنید.

هر چقدر تعداد پوشک تهیه کنید کارتان بعد از به دنیا آمدن نوزاد راحت تر است و نیازی نیست هر چند روز یکبار برای تهیه پوشک به داروخانه مراجعه کنید. از آنجا که نوزادان در روز باید چند بار تعویض پوشک انجام دهند، بهتر است به اندازه کافی پوشاک تهیه و ذخیره کنید. همچنین دقت داشته باشید پوشاک اندازه کودک تان تهیه کنید تا هنگام استفاده با مشکل نم زدن به لباس روبرو نشوید.

همچنین از یک کرم طبیعی مخصوص سوختگی پای کودک هم تهیه تا هر بار پوشک را تعویض می کنید، کرم هم استفاده نمایید.

 تهیه دستمال مرطوب به منظور تعویض پوشک را فراموش نکنید.

علاوه بر پوشک، به اندازه کافی دستمال مرطوب یکبار مصرف هم تهیه کنید که هنگام تعویض پوشک به راحتی بتوانید آلودگی‌های فرزند خود را پاک کنید.

همچنین برای افتادن سریع تر جفت کودک ، هر روز ناحیه ناف کودک را با استفاده از دستمال مرطوب الکلی تمیز کنید.

اگر نوزاد از شیر خودتان تغذیه کند، باز هم به شیشه شیر نیاز دارید.

حتی اگر کودک از شیر خودتان تغذیه کند، باز هم به شیشه شیر احتیاج دارید. چرا که گاهی اوقات نیاز می شود شیرتان را توسط پمپ ذخیره کنید و در شیشه شیر قرار دهید.اگر هم قصد دارید همراه با شیر خودتان کودک شیر خشک هم میل کند، باید در طول روز حدود ۴ الی ۵ بار با بطری ۱۲۰ میلی لیتری به کودک خود شیر دهید.

این روزها در بازار شیشه شیرهای متنوع با جنس های متفاوت شیشه ای، پلاستیکی و ترکیبی به فروش می رود. بد نیست در کنار تهیه شیشه شیر پستانک هم خریداری کنید. تا راحت تر کودک خود را آرام کنید.


پیشنهاد مجله پروماگ برای مطالعه بیشتر در خصوص بارداری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا