دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

زندگیتو بسازساده زیستیموفقیت

11 روش برای داشتن زندگی راحت در سال 2019

آیا خیلی در زندگی به خود سخت گرفته اید؟ آیا زندگی خود را دشوار کرده اید؟ با ما همراه باشید تا راه هایی برای داشتن زندگی راحت در سال 2019 را برایتان عنوان کنیم. یادگیری روش هایی برای داشتن زندگی راحت در سال 2019 می تواند به طور کامل زندگی و آینده شما را تغییر دهد و در واقع زندگی شما را بهتر کند.

تلاش برای مدیریت زندگی خود، به ویژه زندگی مالی شما، می تواند در عصر حاضر بسیار دشوار باشد. زندگی در هنگام برنامه ریزی برای بازنشستگی، پرداخت صورتحساب ها، داشتن خانواده و غیره، می تواند خسته کننده باشد. و همه ما در زندگی خود در هم ریختگی های فیزیکی، و ذهنی بسیاری داریم!

به این ترتیب، آیا خوب نیست که روش های داشتن زندگی راحت در سال 2019 را یاد بگیرید؟

نوشته های مشابه

هیچ زمانی نمی تواند بهتر از همین حالا باشد که به سراغ راحت تر کردن زندگی خود بروید. سال نو همیشه زمان خوبی برای ایجاد اهداف برای آینده است و سال 2019 سال خوبی برای تمرکز بر روی داشتن زندگی راحت خواهد بود. با راحت تر کردن زندگی خود، می توانید یاد بگیرید که چگونه شادتر باشید، زندگی خود را کنترل کنید، و دیگر زمان خود را هدر ندهید. همه این موارد به شما این امکان را می دهند که از زندگی لذت ببرید!

زندگی راحت برای هر فرد متفاوت است، اما به طور کلی یک زندگی ساده به این معنی است که شما از هرگونه اضطراب ذهنی و فیزیکی خلاص خواهید شد، و زمان خود را صرف مسائل واقعا مهم می کنید.

من نمی گویم که شما باید همه موارد لیست زیر را انجام دهید. در عوض، من می خواهم در مورد مسائل مهم زندگی خود فکر کنید، بایدها و نبایدهایی بر مبنای علایق و سلایق خود تعیین کرده و زندگی خود را بهتر کنید.

زندگی راحت

روش های داشتن زندگی راحت در سال 2019

1- کمتر تلویزیون تماشا کنید.

تلویزیون می تواند سرگرمی خوبی برای افراد باشد، اما نشستن بیش از اندازه پای تلویزیون در واقع هدر دادن زمان است! من عاشق برنامه تلویزیونی خوب هستم، اما می توانم صادقانه بگویم که بیش از اندازه تلویزیون تماشا می کنم. مطمئنا، استراحت کردن جلوی تلویزیون بعد از یک روز کاری طولانی می تواند خوب باشد، اما به طور معمول یک فرد 35 ساعت را در طول هفته جلوی تلویزیون می گذراند. تا به حال به این فکر کرده اید که تنها با نصف زمان تلویزیون تماشا کردن، چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید؟ می توانید در این زمان طولانی با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانید، به مسافرت و گردش بروید و از زندگی خود نهایت لذت را ببرید. کاهش زمان تماشای تلویزیون یکی از بهترین روش ها برای داشتن زندگی راحت در سال 2019 است.

زندگی راحت

2- سرگرمی های رایگان و کم هزینه را شناسایی کنید!

یک بار فردی به من گفت که لذت بردن از زندگی چقدر گران است. او به من درباره قرض ها و وام هایش گفت و همچنین گفت که بودجه سرگرمی او در طی یک ماه 500 دلار است.

واقعا؟ 500 دلار در یک ماه؟؟!! این واقعا هزینه بالایی است و نمی توانم درک کنم که چرا باید یک فرد 500 دلار را برای یک ماه خرج سرگرمی هایش کند! سعی کنید این هزینه ها را کاهش دهید و بدانید که کم کردن هزینه های غیر ضروری برای داشتن سرگرمی های گران قیمت، می تواند یکی از بهترین روش های داشتن زندگی راحت باشد.

زندگی راحت

3- بدهی های خود را پرداخت کنید.

می دانم که پرداخت بدی ها کار دشواری است و شاید نتوانید این کار را به راحتی انجام دهید. اما برای داشتن زندگی راحت و کم کردن استرس های روزانه خود بهتر است هر چه زودتر بدهی های خود را پرداخت کنید. زمانی که به اضطراب های خود فکر می کنید، بدهی ها بزرگترین دلیل استرس های روزانه هستند. پرداخت بدهی های خود می تواند بودجه ماهیانه شما را افزایش دهد، استرس شما را کاهش دهد، و به داشتن زندگی راحت کمک کند.

زندگی راحت

4- منفی نگری را کنار بگذارید.

برای همه ما در طول روز اتفاقاتی میفتد که حال خوب ما را بد می کنند. ممکن است ماشین شما صبح زود روشن نشود، یا قرار ملاقات شما در لحظه آخر لغو شده باشد. داشتن واکنش منفی به این نوع چیزها طبیعی است، اما همین واکنش شما در چنین شرایطی می تواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. سعی کنید مثبت نگر باشید و تمام روز خود را با فکر کردن به اتفاقات بد هدر ندهید. مثبت نگر بودن یکی دیگر از روش های داشتن زندگی راحت در سال 2019 است.

زندگی راحت

5- سعی کنید بیشتر از کلمه “نه” استفاده کنید.

یکی از مسائلی که باعث می شود ما دائما استرس داشته باشیم این است که نمی توانیم به افراد اطرافمان نه بگوئیم. شرایطی در زندگی همه ما وجود دارد که باید از کلمه “نه” استفاده کنیم. اگر همیشه به همه چیز “بله” بگوئید، بی شک خود را در دردسر می اندازید. بنابراین، سعی کنید بیشتر از کلمه نه استفاده کنید و بدانید که این یکی از بهترین روش های کاهش استرس و داشتن زندگی راحت است.

زندگی راحت

6- مدت زمان کمتری را در سال 2019 در سانه های اجتماعی صرف کنید.

هر فردی ساعت های بسیار طولانی را در رسانه های اجتماعی می گذراند. هر فردی در طول روز بیشتر از 5 ساعت را در رسانه های اجتماعی می گذراند! پنج ساعت در یک روز! درست است که رسانه های اجتماعی بهترین راه برای برقراری ارتباط با افراد دیگر از سراسر جهان است،‌ اما گذراندن زمان زیادی در این رسانه ها می توانند زمان مفید زندگی شما را هدر دهد. گذراندن زمان زیادی در رسانه های اجتماعی حتی می تواند به داشتن افکار منفی، مانند مقایسه خود با دیگران منجر شود. بدین ترتیب، تا جایی که می توانید رسانه های اجتماعی را از زندگی خود حذف کنید یا استفاده از آنها را به حداقل برسانید تا زندگی راحتی در سال جدید داشته باشید.

زندگی راحت

7- به این فکر کنید که چه چیزی واقعا برایتان اهمیت دارد.

همانطور که پیدا کردن روش هایی برای داشتن زندگی راحت، مسئله مهمی است که در سال جدید باید به آن فکر کنید، همینطور باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که چه چیزهایی برایتان اهمیت دارند. سال نو زمان خوبی است که در مورد آنچه از زندگی می خواهید، فکر کنید و همین مسئله می تواند به شما در مشخص کردن اهدافتان و رسیدن به آنها کمک کند. با ایجاد لیستی از اولویت ها و چیزهایی که در زندگی برای شما اهمیت دارند، می توانید با از بین بردن هر گونه اضطراب و استرس های اضافی زندگی راحت داشته باشید. با فکر کردن به مسائل با اهمیت برای شما، می توانید الویت های زندگی خود را مشخص کنید و این خود یک روش عالی برای داشتن زندگی راحت در سال جدید است.

زندگی راحت

8- گزینه های لباس پوشیدن خود را محدود کنید.

به طور متوسط افراد موفق و ثروتمند گزینه های لباس پوشیدن بسیار محدودی دارند، به این ترتیب زمان بیشتری برای تمرکز روی موارد پر اهمیت تر خواهند داشت. اگر می خواهید در سال جدید از این مورد به عنوان یکی از روش های داشتن زندگی راحت خاستفاده کنید، به سراغ کمد لباس های خود بروید، لباس هایی که بیشتر از همه استفاده می کنید را از آنهایی جدا سازید که چند ماهی است نپوشیده اید.

زندگی راحت

9- اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

این مورد می تواند یکی از دشوارترین موارد باشد، اما من واقعا اعتقاد دارم که داشتن اعتماد به نفس می تواند به داشتن زندگی راحت تر و لذت بردن از زندگی کمک کند. اعتماد به نفس با یافتن راه هایی برای اعتقاد به خود، به دست می آید. اعتماد به نفس شما می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • به دست آوردن چیزهایی در زندگی که شایسته آنها هستید.
  • یافتن شغلی که می خواهید.
  • درآوردن پول بیشتر.
  • دستیابی به رویاها.
  • ملاقات با افراد جدید.
  • مدیریت یک کسب و کار یا کارمندان.
  • سفر به کل جهان.

همانطور که می بینید، داشتن اعتماد به نفس بالا می تواند به روش های مختلف به شما کمک کند و شما را در لذت بردن از زندگیتان یاری می کند.

زندگی راحت

10- زمان خود را در آرامش بگذرانید!

همه ما در دنیایی زندگی می کنیم که دائما در حرکت است و سر و صدا زیادی تولید می کند. آخرین باری که در آرامش و سکوت کامل نشستید و استراحت کردید را به خاطر دارید؟ این احتمالا یک اتفاق نادر است! نشستن در سکوت می تواند به شما کمک کند تا از زندگی خود لذت ببرید، و در کارتان نیز بهره وری بیشتری داشته باشید. همچنین می تواند به شما کمک کند که آرامش داشته باشید! با برطرف کردن حواس پرتی، و گذراندن وقت در سکوت کامل خواهید دید که ذهن شما روی مسائل با اهمیت تمرکز می کند. این مورد یکی دیگر از بهترین روش های داشتن زندگی راحت در سال جدید است که نه تنها روی زندگی شخصی بلکه بر روی بهره وری در کار شما نیز تاثیر می گذارد.

زندگی راحت

11- سرعت خود را کاهش دهید تا زندگی راحتی داشته باشید!

مواقعی در زندگی وجود دارند که احساس می کنید یک کار را انجام می دهید و سریع به سراغ کار دیگری می روید و حتی وقت سر خاراندن هم ندارید! زمانی که دائم در حال دویدن هستید، به عنوان مثال می خواهید فارغ التحصیل شوید، پس از آن دنبال کار گشتن، بعد از آن تشکیل خانواده و …، نمی توانید هیچ وقت از زندگی خود لذت ببرید و همه چیز را به درستی انجام دهید. زمانی درنگ کنید، سرعتتان را کاهش دهید، می بینید که چطور یاد می گیرید کارها را به درستی انجام دهید، از زندگی لذت ببرید و توانایی آغاز زندگی راحت تر را خواهید داشت.

زندگی راحت

سخن آخر

ما در این مطلب از مجله آنلاین پروماگ سعی کردیم در مورد 11 روش برای داشتن زندگی راحت در سال جدید صحبت کنیم. نیازی نیست که همه این موارد را به هم رعایت کنید تا بتوانید زندگی راحت و خوبی داشته باشید. این موارد را بخوانید و ببینید که کدام یک برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است. همان را در زندگی خود اعمال کنید و نتیجه را ببینید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا