دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزشخانومانهزندگیتو بساز

رفتارهای آرام بخش زنان نسبت به مردان ؛ چگونه در زندگی مشترک آرامش ایجاد کنیم؟

وجود آرامش در خانه اتفاقی نیست، بلکه تابع از خود گذشتگی، بخشش و بسیاری از آیتم های دیگری مانند توانایی ابراز محبت کردن است. یک رابطه ی عاطفی خوب، از صحبت کردن و سکوت به موقع ناشی می گیرد و در نهایت حاصل یادگیری رفتار های آرام بخش در خانواده است. اگر چه زنان و مردان از لحاظ مساوات، در یک سطح می باشند، اما نحوه ی نگرش آن ها و رفتاری که باید با آن ها بشود متفاوت است. در این محتوا، به رفتارهای آرام بخش زنان اشاره می کنیم که می تواند محیط خانه تان را گرمای بیشتری ببخشد. اگر جنسیت زنانه دارید و دوست دارید زندگی آرام تری را در زندگی زناشویی تان تجربه کنید، به پیشنهادات ما توجه کنید:

رفتارهای آرام بخش زنان نسبت به مردان

فرصت بدهید همسرتان شما را خوشحال کند:

خوشحالی زن باعث خوشحالی و مسرت همسرش خواهد شد. این حس خوب را به همسرتان منتقل کنید که شایستگی خوشحال کردن شما را دارد. اگر می تواند لبخندی بر لبتان بنشاند، این خوشحالی و لبخند را از او دریغ نکنید و به او نشان دهید که حضورش باعث خوشحالی شماست.

توی ذوق همسرتان نزنید:

مردان علاقه عجیبی به ابراز وجود و دیده شدن از سوی همسرشان دارند. اگر همسرتان لطیفه یا طنزی بیان می کند که شما قبلا آن را شنیده اید یا چیزی خریده است که قبلا آن را داشته اید یا مورد پسندتان نیست، هرگز توی ذوق و اشتیاق او نزنید بلکه از او تشکر و قدردانی کنید.

عشق و محبت نیاز به مراقبت دارد:

در طول زندگی مشترک باید همیشه از عشق و محبتی که بین شما و همسرتان وجود دارد مراقبت کنید. مواظب حساسیت های همسرتان باشید و آن را خطوط قرمز رابطه تان بدانید و سعی نکنید از آن ها عبور کنید.

 

رفتارهای آرام بخش زنان
رفتارهای آرام بخش زنان نسبت به مردان می تواند  آرامش را به محیط خانه هدیه دهد.

همه ی تقصیر را بر عهده همسرتان نیندازید:

در همه ی زندگی ها، مشکلات و موانع بسیاری وجود دارد که تفاهم و خوشبختی را تحت شعاع قرار می دهد. مهم است که همه ی سهم مشکلات را بر گردن همسرتان نیندازید و در باطن و ظاهر اذعان کنید که بخشی از اشتباهات پیش آمده نیز متوجه شماست. هیچ وقت نگویید که من تقصیری نداشته ام، بلکه سهم خود را از سوءتفاهمات بپذیرید. اگر به اشتباهات خود معترف باشید، ادب و شعور خود را نشان داده اید.

محبت های همسرتان را ببینید:

مردان نیاز به تایید شدن دارند، بنابراین سعی کنید محبت های هر چند کوچک همسرتان را ببینید و آن ها را ارج نهید. بابت کارهای کوچک و بزرگ همسرتان سپاسگزار باشید و کارهای روتین و هر روزه  او را بر حسب وظیفه قلمداد نکنید.

در جمع از همسرتان تعریف کنید:

 همان طور که اشاره شد، مردان نیاز به تایید گرفتن از همسرشان دارند. وقتی همسرتان در جمعی صحبت می کند، توی حرف او نپرید و اجازه دهید خودش حرفش را به پایان برساند. حتی اگر نظرتان با نظر همسرتان زاویه دارد، این اختلاف نظر را در جمع مطرح نکنید. در حضور دیگران نشان دهید که همسرتان را قبول دارید و سلایق و نظرات او را تایید می کنید.

از احساسات خود برای همسرتان سخن بگویید:

مردان زبان بدن را نمی دانند و نمی توانند احساسات همسرشان را حدس بزنند. اگر فکر می کنید بدون سخن گفتن، همسرتان ناراحتی یا نگرانی شما را حدس می زند، سخت در اشتباه هستید! مردان شاید بفهمند نگران یا ناراحت هستید اما تا زمانی که خودتان حرفی بر زبان نیاورید، نمی توانند حدس قابل قبولی بزنند. بنابراین به طور واضح و صریح، با همسرتان صحبت کنید و دغدغه های خود را با زبان شیوا و بدون آن که او را مقصر قلمداد کنید، بیان کنید. ناراحتی یا خوشحالی تان را خودتان به همسرتان بگویید تا او متوجه احساسات شما بشود.

 

رفتارهای آرام بخش زنان
دنیای زنان متفاوت از دنیای مردان است. با یادگیری رفتارهای آرام بخش زنان خانه را به محیط زیباتری تبدیل کنید.

به رابطه ی جنسی اهمیت بدهید:

وجود و کیفیت رابطه ی جنسی برای همه ی انسان ها مهم و حائز اهمیت است اما این مساله برای مردان از اهمیت بیشتری برخوردار است. یکی از مهم ترین دغدغه های روزانه ذهنی مردان، رابطه ی جنسی ست. تقریبا صد در صد مردان هر روز به رابطه ی جنسی فکر می کنند و این میزان بیش از دو برابر تفکرات زنان نسبت به رابطه ی جنسی ست. مردان سهم  قابل توجهی از خشم و حتی علاقه خود را از طریق رابطه ی جنسی با همسرشان ابراز می کنند بنابراین سعی کنید به رابطه ی جنسی و کیفیت آن، توجه و علاقه نشان دهید.

از همسرتان قدردانی کنید:

از زحمات و تلاش همسرتان قدردانی کنید و زحمت های او را پاس بدارید. قدردانی کردن از مردان، باعث افتخار ایشان است و مهر تاییدی ست بر اثبات وجود مردانه ی آن ها. مردان در مقابل زنانی که در مقابلشان می ایستند و هویت مردانه شان را نادیده می گیرند، ایستادگی و مقاومت به خرج می دهند و این مساله قطعا کار شما را سخت خواهد کرد.

با مردان صریح باشید:

منظورتان را صریح به همسرتان بگویید و از در لفافه صحبت کردن پرهیز کنید. زمانی که با همسرتان صحبت می کنید، از او سوال کنید که آیا به درستی منظور شما را فهمیده است یا خیر؟ شاید لازم باشد مسائل مختلف را چند بار برای همسرتان توضیح دهید.

به سکوت مردان احترام بگذارید:

مردان به طور تاریخی تمایل دارند، مشکلات و دغدغه های فکری خود را به تنهایی و در ذهن خودشان حل کنند. زمانی که حس می کنید، مردان در غار تنهایی خود هستند، اجازه دهید تنها باشند و سعی نکنید از آن ها حرف بکشید. مرد ها مثل کش هستند و بعد از این که از شما دور شدند و مسائل خود را درونشان حل و فصل کردند، به سمت شما باز می گردند.

 

رفتارهای آرام بخش زنان
یادگیری رفتارهای آرام بخش زنان نسبت به مردان، امنیت عاطفی را تضمین می کند.

سخن پایانی:

زندگی آرام مستلزم وجود رفتارهای آرام بخش زنان و مردان نسبت به یکدیگر است. برای داشتن یک خانواده خوشبخت و آرام، باید به تفاوت های زنانه و مردانه که با همسرتان دارید احترام بگذارید و به گونه ای رفتار کنید که با زبان و ادبیات دنیای او، آشنا باشد.

سیما گودرزی هستم و امیدوارم این محتوا توانسته باشد به توسعه رفتارهای آرام بخش زنان و مردان نسبت به یکدیگر، اثر گذار باشد. پیش تر، در مقاله ی دیگری درباره ی رفتارهای آرام بخش مردان نسبت به زنان، اشاره کرده ایم که خواندن آن را به شما پیشنهاد می دهیم. ازین که با یک مقاله ی دیگر در مجله ی آنلاین پروماگ و بخش آموزش همراه ما بوده اید از شما سپاسگزاریم.

مقالات مرتبط در بخش آموزش را بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا